Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Citroën mění identitu 29. 9. 2022

Snímek obrazovky 2022-09-27 v 13.12.46

Francouzská automobilka Citroën představila nové logo, identitu a slogan. S nástupem elektrické éry se vrací do minulosti, nová grafika připomíná začátky firmy do druhé světové války.

více »

Nové logo Škoda 5. 9. 2022

na homepage

Škoda Auto představuje nové minimalistické logo, které je součástí nové éry značky se zacílením na elektromobilitu a digitalizaci. Mladoboleslavská automobilka jej představuje jako důležitý prvek nejnovějšího designového jazyka i identity značky, navíc jej využije pro stále častější marketingové a komunikační aktivity ve světě internetu. Příznivci klasického okřídleného šípu se ovšem nemusí bát. I ten doznal změn a spolu se stylizovaným nápisem se bude používat souběžně.

více »

Cheb s vizuální identitou od HMS design 25. 7. 2022

1_

Západočeský Cheb, který  ke své prezentaci dosud používal především historický znak, se od nynějška prezentuje jednotnou vizuální identitou od studia HMS design, jež vzešla z designérské soutěže pořádané organizací Czechdesign.

více »

Slavia s novou vizuální identitou 15. 7. 2022

slavie-home

Slavia letos slaví 130 let od svého založení a představuje nové logo a vizuální identitu. Současné logo klub používal 26 let a svým vzhledem už nereflektovalo současné trendy v identitách fotbalových klubů a bylo příliš komplikované pro použití v digitálních médiích. Novou vizuální identitu zpracovalo studio Touch Branding.

více »

Hřbitovy a pohřební služby Praha s novou vizuální identitou 20. 6. 2022


hrbitovy-uvodni


Organizace Hřbitovy a pohřební služby Praha získala svou vizuální identitu ve výběrovém řízení spolupořádaném Unií grafického designu. Vitězem se stalo studio Lemon design.

více »

Logo pro české předsednictví složené z barevných kosočtverců 17. 6. 2022

na homepage

Tak jsme se konečně dočkali dlouho utajovaného loga českého předsednictví EU. Nejedná se tedy úplně o redesign loga z roku 2009, jak uvádí vláda, spíše jde o zcela novou značku, ale ostudu nám snad neudělá (byť se již v komentářích baví nad tvarem kosočtverců, které ale podle autorů symbolizují střelky kompasu v barvách členských zemí).

více »

Nová identita města Břeclav 13. 6. 2022

BV_CZD_1_grid

Mladistvou vizuální identitou, která současně odkazuje k tradici, se bude nově prezentovat město Břeclav. Vytvořila ji kreativní agentura Little Greta, která uspěla v designérské soutěži pořádané odbornou organizací Czechdesign.

více »

Člověk v tísni slaví 30 let své existence s novým logem 25. 5. 2022

01_pin-marvil-pro-czd_1200x800px

Nejdůležitější česká nezisková organizace po mnoha letech mění podobu své vizuální komunikace. Nové logo, které vzešlo z designérské soutěže pořádané Czechdesign, má posílit pozitivní vnímání a lépe vystihnout poslání Člověka v tísni. Vítězem soutěže je Studio Marvil, všichni účastníci se vzdali nároku na skicovné, navrhovali logo a poskytli licenci pro bono.

více »

Rebranding investičně poradenské společnosti In Investments 24. 5. 2022

vizitky-uvodni

In Investments je specializovaný investiční broker pool,  který se snaží vylepšit image poradců na českém trhu. Poradci působí v celé ČR a mají v poradenském mandátu až 4 mld. investičních portfolií svých klientů. Společnost nedávno prošla rebrandingem, který proběhl pod vedením Aleny Novákové. Nový design mají také veškeré tiskoviny, webové stránky, prezentační a dárkové předměty, merkantilní tiskoviny a tiskoviny pro akce a konference.

více »

Vizuální identita Parku 360 6. 5. 2022


park-uvodniNEW

Vizuální identitu Parku 360, multifunkčního prostoru v areálu letiště na okraji Hradce Králové, vytvořilo pražské Studio Divize. Park 360 hostí festivaly typu Rock For People aj.

více »

IGEPA_partnerske dny_Igepa CZ Select_09_2022_banner_font_125x125px


font-banner




UGD logo na vysku-box