Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Karlovarský kraj představil redesign loga 15. 10. 2021

na homepage

Karlovarský kraj inovoval své logo, které je teď modernější a snadno zobrazitelné ve všech typech mobilních zařízení. Došlo k modernizaci typografie i celkovému zjednodušení hlavního symbolu, kterým je tryskající pramen v červeném a modrém barevném ladění.

více »

Nová identita neziskovky Začni učit! 11. 10. 2021

na homepage

Designové studio Semibold se zhostilo úkolu rebrandingu organizace Výluka, která se po pěti letech působení na české pedagogické scéně rozhodla vystupovat nově pod značkou Začni učit!. Designéři navrhli novou vizuální identitu inspirovanou začátky učitelské profese.

 

více »

Vizuální identita Technické univerzity v Liberci 1. 10. 2021

TUL_identita_5

Technická univerzita v Liberci právě odtajnila novou vizuální identitu, která vznikla z designérské soutěže pořádané odbornou organizací Czechdesign. Se svým návrhem porotu nejvíce zaujalo trio Filip Dědic, Anežka Minaříková a Marek Nedelka, které jej postavilo na technickém písmu, barevnosti a symbolickém pojetí Ještědu.

více »

Ústí nad Labem hledá vizuální styl a logo 16. 9. 2021

1770x1146_článek (1)

Deváté největší město České republiky ve spolupráci s organizací Czechdesign vyhlašuje soutěž na vytvoření nového vizuálního stylu. První kolo je otevřené všem zájemcům z oboru, do 2. kola postoupí až 5 vybraných účastníků.

více »

„Nové“ logo českého předsednictví EU 6. 9. 2021

na homepage


Doslova nás šokoval článek na Seznamu s titulkem: „Vláda pro EU oprášila staré logo. Obešla autora a ještě zaplatila třikrát víc.“ Bude tato pro ČR prestižní značka pouhou recyklací?

více »

FAČR modernizovala logo a ukázala novou identitu 27. 8. 2021

na homepage

Fotbalová asociace České republiky (FAČR) představila novou grafickou identitu včetně vlastního modernizovaného loga, které bude provázet také veškeré její aktivity. Dosavadní logo vzniklo v roce 2011 a nyní dochází k jeho úpravě. I u modernizovaného loga FAČR nadále platí, že jeho dominantním prvkem je vyobrazený bílý dvouocasý lev na červeném poli. 

více »

Náš fotbal – nová značka Fotbalové asociace ČR 12. 8. 2021

bilboard-home
Značka Náš fotbal vznikla na popud národní fotbalové asociace, která jejím prostřednictvím chce podporovat rozvoj fotbalového sportu ve všech jeho podobách. Kreativní koncept, brandovou strategii a vizuální identitu připravila agentura VMLY&R ve spolupráci s designérem Janem Mouchou.
více »

MALL Pay mění logo 2. 8. 2021

home-zmena

Nové služby, nové produkty, noví uživatelé. A také nové logo, které všechny tyto změny předznamenává. Novou vizuální  identitu Fintech MALL Pay vytvořilo česko-dánské studio Blackfish.

více »

Svaz zdravotních pojišťoven má nové logo a vizuální identitu 15. 7. 2021

na homepage

Svaz zdravotních pojišťoven ČR (SZP) používá od 1. července nové logo. Vytvořila jej agentura CHM Communications a grafik Jan Souček.

více »

EUSPA má nové logo (bohužel) 12. 7. 2021

euspa na hopemepage

Agentura Evropské unie pro kosmický program se sídlem v Praze vyhlásila cca před rokem celoevropskou soutěž pro designéry na vytvoření nového loga. Bylo osloveno i naše studio, tak jsme něco zkusili, abychom zjistili, jak soutěž bude probíhat. Inu, nic moc…

více »



UGD logo na vysku-box