Studio Colmo bodovalo v soutěži WOLDA 3. 12. 2019
Aktuálně byly vyhlášeny výsledky 10. ročníku prestižní designérské soutěže WOLDA, zaměřené na loga a vizuální identity. Pražské studio Colmo v ní slavilo úspěchy hned 2×. Gratulujeme! Za logo a vizuální identitu festivalu Letní slavnosti staré hudby obsadili zlatou příčku v sekci Logo.
více »Luhačovice s novou identitou 11. 11. 2019
Město Luhačovice představilo svůj nový vizuální styl. Současný, nápaditý a přitom jednoduchý, založený na výrazném logotypu, který doprovází svěží styl pestrých doplňkových ilustrací, vytvořili ve studiu Toman Design.
více »
Nové logo MFO 6. 11. 2019
V září byly zveřejněny výsledky uzavřeného výběrového řízení na novou vizuální identitu Moravské filharmonie Olomouc, jehož spolupořadatelem byla Unie grafického designu. Zvítězil v něm návrh Studia Marvil.
Mají naši fotbalisté na prsou lva z etikety od piva? 18. 10. 2019
Redakce získala materiál, který považuje za velmi závažný. Považte – česká fotbalová reprezentace používá logo, které podle všech informací vzniklo překreslením lva z loga jistého novozélandského pivovaru LION. To, že „grafici“ provedli drobné úpravy, např. že doplnili korunu a druhý ocas (aby se z loga piva stal český státní znak), nemění nic na tom, že je to podle všeho porušení autorských práv a že má FAČR velký problém. A není to jediný podobný případ…
více »Nove logo Vítkovice Heavy Machinery 11. 10. 2019
Vítkovice Heavy Machinery používají od tohoto týdne nové logo a vizuální styl. Firma ho představila na brněnském Mezinárodním strojírenském veletrhu, který v pondělí začal.
více »Golem Finance má nové logo 20. 9. 2019
Redesign loga Gordic 18. 9. 2019
Rodinná firma Gordic, jejíž služby a nástroje stojí za digitalizací veřejné správy od ministerských resortů až po malé obce, představila před pár dny novou podobu jednotného vizuálního stylu a inovované logo. Za konceptem nové tváře značky stojí spolupráce grafického designéra Lumíra Kajnara a motion designové studio Oficina společně s textařkou Janou Kneschke. Firemní písmo Gordic zpracoval typograf Vojtěch Říha.
Po 17 letech mění AutoMat logo i celou vizuální identitu 2. 9. 2019
„Možná jste si všimli, že v několika posledních textech se nám z názvu Auto*Mat někam zatoulala hvězdička. Nezatoulala, rozloučili jsme se s ní během redesignu našeho loga i celé vizuální identity.“ Tak uvádí aktuální změnu identity spolek AutoMat, prosazující lepší prostředí pro kvalitní život ve městě.
více »Kalas mění tvář 19. 8. 2019
„Dnešním dnem odhalujeme novou tvář značky včetně nového loga, sloganu, typu písma a barvy. Pevně věříme, že se nový vzhled bude líbit a bude nadále odrážet náš původní záměr: vyrábět kvalitní a inovativní cyklistické oblečení. Nové logo představujeme v našem krátkém videu, ve kterém se snažíme ukázat, jak důležité je pro nás oživit stávající logo a vytvořit novou jedinečnou identitu.“
více »
Kačka – problém s podobností vyřešen dohodou 25. 7. 2019
Zajímavá kauza se odehrála na Slovensku, kde síť obchodů Kačka získala od agentury Core4 nové logo (vpravo), které ale bylo napadeno grafikem Deividasem Bielskiszem z Litvy, že je nápadně podobné jeho staršímu návrhu (vlevo). Namísto soudních tahanic se ale zde obě strany dohodly a litevskému grafikovi bylo vyplaceno 1500 eur za autorská práva (i když jsou v agentuře Core4 nadále přesvědčeni o tom, že jejich logo vzniklo jako původní nápad)…
více »