Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Intel mění logo 16. 9. 2020

na homepage

Americký technologický gigant – a zároveň největší výrobce procesorů pro stolní počítače a notebooky na světě – se nyní představuje s novou vizuální identitou. Intel je dnes jiná společnost než před pěti lety, a tak nastal čas vyvinout firemní image, která by lépe odrážela současnou společnost.

více »

Hokejový klub Spartak Dubnica představil nové logo 11. 9. 2020

na homepage

Vedenie HK Spartak Dubnica oficiálne predstavilo nové logo, ktoré sa bude používať od blížiacej sa sezóny 2020/21. Autorom loga je Eric Poole z USA, ktorý sa venuje grafickej tvorbe, dizajnu maskotov a log tímov NHL. Puk v logu predstavuje letiace písmeno „D“, za ktorým je päť pruhov, ktoré predstavujú päť pilierov filozofie klubu: šport, zdravie, výchovu, vzdelanie a hodnoty.

více »

HC Dynamo Pardubice opouští koně 28. 8. 2020

decko

Hokejový tým HC Dynamo Pardubice představil nové logo a ostatní prvky vizuální podoby, kterou bude používat od nadcházející extraligové sezóny 2020/21. Podle prohlášení klubu tím nastavuje moderní tvář klubu atraktivní jak pro fanoušky, tak partnery v regionu i za jeho hranicemi. Vedení i celý realizační tým si od změny slibují posílení sounáležitosti uvnitř týmu i mezi klubem a jeho fanoušky.

více »

Výstaviště Praha představuje novou vizuální identitu 13. 8. 2020

homepage-vystaviste

Areál Výstaviště Praha se výrazně proměňuje a přispívá k tomu i nová vizuální identita, která vzešla z dílny tria designérů Tereza Hejmová, Štěpán Malovec, Martin Odehnal. Nová identita se promítne do navigace v areálu, externí i interní komunikace a propagačních materiálů.

více »

Nový vizuální styl pro český basketbal 5. 8. 2020

homepage

Při slavnostním vyhlašování ankety Basketbalista roku 2020, které se konalo v pátek 31. července v Mariánských Lázních, byl představen i nový vizuální styl pro český basketbal. Ten vytvořilo studio Dynamo design.

více »

Grafické řešení dopravy v Praze a Středočeském kraji 4. 8. 2020

hmepage

Nové grafické řešení podoby dopravních prostředků a kompletní vizuální identity integrované veřejné dopravy Hl. m. Prahy a Středočeského kraje PID vzešlo z designérské soutěže, v níž zvítězilo studio superlative.works.

více »

ČSSD opouští růži a ztmavuje oranžovou 24. 7. 2020

na homepage

 

ČSSD prý chce jít s dobou, modernizaci zahájila změnou loga. Má staronovou mluvčí a kvůli pronájmu rekonstruuje část svého hlavního sídla v Praze. Nové logo se však ocitlo pod palbou kritiky. Strana ho inovovala naposledy před třemi lety. Podle politologa ale nyní připomíná spíš zákazovou značku.

více »

Nové logo Prahy nabízí studio Kontra. Co to je? 17. 7. 2020

na homepage


Studio Kontra představilo zvláštní prezentaci svého návrhu nového loga města Prahy (na Facebooku jste ji možná již zaregistrovali). Tedy zprvu jde o fiktivní město Pra… Chce tak prý otevřít širší debatu nad vizuální komunikací tuzemské metropole. Je to myšleno vážně? Ale co má být cílem? Soutěž na novou identitu? Nebo chtějí městu dát (či prodat) tuto konkrétní identitu se srdíčkem a lipovými listy?

více »

Vyšehrad s novou vizuální identitou 10. 7. 2020

zmena-homepage

Jan Matoušek, aktuální nositel ocenění Czech Grand Design – Grafický designér roku, vytvořil novou podobu prezentace Národní kulturní památky Vyšehrad. Na svém návrhu pracoval s Mirkou Mitískovou (Miroko Maroko). Vítězná identita vzešla z designérské soutěže pořádané organizací Czechdesign.

více »

Agentura Welcome to the Jungle má novou identitu 9. 7. 2020

Home-logo

Společnost Welcome to the Jungle (bývalé Proudly) již od roku 2015 napomáhá firmám získávat kvalitní zaměstnance, budovat pevné pracovní vztahy a současně nabízet uchazečům o práci co nejvíce informací. Nyní získala nové logo a vizuální identitu od studia Violaine & Jérémy.

více »



UGD logo na vysku-box