Font

reklama

Výběr jazyka

cs / en

 

Předplatné místo papučí 13. 12. 2019

ND-predplatne

Národní divadlo právě spustilo reklamní kampaň na Vánoční předplatné s pracovním názvem: Předplatné místo papučí aneb nabídněte bližním, co je opravdu potěší. Vánoční předplatné Národního divadla pro rok 2019 zpracovala agentura Touch Branding.

více »

Jan Žižka má nový „teaser plakát“ 12. 6. 2019

Jan Žižka

Režisér a producent Petr Jákl dokončuje ve střižně svůj velkofilm o našem slavném lapkovi (pardon vojevůdci :) ). Premiéra by měla být v první polovině roku 2020.

více »

Nabarvené ptáče již ukázalo plakát. Budí rozpaky. 22. 5. 2019

nabarvené ptáče


Po letech příprav a náročném natáčení dospěl nový celovečerní film režiséra, scenáristy a producenta Václava Marhoula Nabarvené ptáče do finální fáze postprodukce. Filmovou verzi známého románu, jehož autorem je polský spisovatel Jerzy Kosiński, teď představil tvůrce alespoň na filmovém plakátu, který už na některých sociálních sítích vzbudil bouřlivé diskuze.

více »

Značka Lagris v novém 7. 5. 2019

změna loga

Společnost Podravka − Lagris a.s., která patří do mezinárodní potravinářské skupiny Podravka, mění vizuální identitu své značky Lagris a také podobu její komunikace směrem ke koncovému zákazníkovi. Změna se týká loga, webu a obalů všech výrobků. Redesign proběhne postupně i na Slovensku a v Maďarsku. Na vytvoření nového vizuálního stylu společnost spolupracovala s agenturou Line Art Group a.s.

více »

Volby slovenského prezidenta 18. 3. 2019

na homepage

Ve Fontu jsme před časem hodnotili loga a vizuály kandidátů ve volbách českého prezidenta, tak se nyní podívejme i na sousední Slovensko, kde první kolo aktuálních voleb proběhlo o víkendu.

více »

Jak se prodávají Brněnské Vánoce? 22. 11. 2018

Za poslední čtyři roky prošly Brněnské Vánoce radikální proměnou a jsou nyní značkou, kterou se Brno chlubí u nás i v zahraničí. V programu i v propagaci sází na autentičnost, originalitu a kvalitu. Mají jednotný vizuální styl propisující se přímo do místa konání i do dalších fungujících offline i online komunikačních kanálů. Proměna trhů je úzce spojena s nástupem Jany Janulíkové na pozici ředitelky TIC BRNO, které Brněnské Vánoce organizuje.

více »

Kampaň na oslavu 100 let od založení Československa 18. 5. 2018

CzechTourism spouští kampaň k oslavám 100. výročí založení Československa. Komunikace staví na významných českých a slovenských osobnostech, jejichž profesní či osobní život je spjat s Českou i Slovenskou republikou, a zároveň na symbolu národní české a slovenské vlajky namalované na tvářích – s dovětkem „neměnil/a bych“ či „nemenil/a by som“.

více »

OC Bondy mění logo a vizuály 4. 12. 2017

Agentura TWDC Prague Petra Sznapky zvítězila v tendru na kreativní agenturu, který vypsalo obchodní centrum Bondy Mladá Boleslav skupiny CPI Property Group. TWDC v průběhu léta dokončila tvorbu nového loga, grafického manuálu, vizuálního stylu a komunikačního konceptu pro období dalších dvou let. Do praxe byly nové logo a vizuály uvedeny v listopadu. Pracoval na nich creative shop Brandfathers, který letos přešel pod křídla TWDC a jenž už s agenturou pracuje pro Olympii Teplice.

více »

Dámejídlo.cz přichází s novou korporátní identitou 13. 10. 2017

Dáme jídlo.cz, online služba zprostředkovávající dovoz jídla z restaurací, zavádí při příležitosti svého pátého výročí několik novinek. Patří k nim nová korporátní identita, nový positioning a také reklamní kampaň.

více »

Plakát k novému filmu Po strništi bos 18. 8. 2017

Včera vstoupil do kin film Jana Svěráka Po strništi bos. Plakát k tomuto filmu má podle jeho autorů upoutat diváky originálním a jednoduchým vizuálem, který by vystihoval atmosféru příběhu, postaveného na stejnojmenné vzpomínkové knize Zdeňka Svěráka. Fotograf Ondřej Pýcha s grafiky Lukášem Fišárkem a Jiřím Karáskem chtěli zachytit jiskru a přirozenost, kterou hrdina příběhu Eda v podání malého Aloise Grece projevoval během natáčení.

více »


boxik2020