Font

reklama

Výběr jazyka

cs / en

 

Piráti a STAN s novou identitou do voleb 21. 5. 2021

na homepage

Koalice Pirátů a STAN zahájila volební kampaň s heslem „Vraťme zemi budoucnost“. Slogan, logo i nový program představili politici koalice na Alšově nábřeží. Za sebou měli přes vodu Strakovu akademii, sídlo Úřadu vlády, do níž chtějí po volbách zamířit. „Věříme, že si naše země lepší budoucnost zaslouží,“ řekl šéf Pirátů a kandidát na premiéra Ivan Bartoš.

více »

MS v hokeji už za 10 dní! 11. 5. 2021

na homepage

Ježek Spiky byl vybrán za maskota Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF, které se mělo konat v Bělorusku a Lotyšsku. Bělorusští i lotyšští umělci i hokejoví fanoušci zaslali do soutěže více než 100 návrhů. Užší výběr zahrnoval 30 děl a Spiky the Hedgehog vyhrál. Po událostech v Bělorusku se ale šampionát bude konat jen v lotyšské Rize, což musí vítězné studio DAB z Minska mrzet.

více »

Vizuál letošních filmových cen Český lev 22. 1. 2020

0_outdoor

Letošní výroční filmová cena Český lev, která bude vyhlášena 7. března, se prezentuje modrobílým dekorem ve stylu cibuláku. Studio Dynamo design sáhlo ve třetí své práci na podobě výroční filmové ceny po tradičním motivu.

více »

Předplatné místo papučí 13. 12. 2019

ND-predplatne

Národní divadlo právě spustilo reklamní kampaň na Vánoční předplatné s pracovním názvem: Předplatné místo papučí aneb nabídněte bližním, co je opravdu potěší. Vánoční předplatné Národního divadla pro rok 2019 zpracovala agentura Touch Branding.

více »

Jan Žižka má nový „teaser plakát“ 12. 6. 2019

Jan Žižka

Režisér a producent Petr Jákl dokončuje ve střižně svůj velkofilm o našem slavném lapkovi (pardon vojevůdci :) ). Premiéra by měla být v první polovině roku 2020.

více »

Nabarvené ptáče již ukázalo plakát. Budí rozpaky. 22. 5. 2019

nabarvené ptáče


Po letech příprav a náročném natáčení dospěl nový celovečerní film režiséra, scenáristy a producenta Václava Marhoula Nabarvené ptáče do finální fáze postprodukce. Filmovou verzi známého románu, jehož autorem je polský spisovatel Jerzy Kosiński, teď představil tvůrce alespoň na filmovém plakátu, který už na některých sociálních sítích vzbudil bouřlivé diskuze.

více »

Značka Lagris v novém 7. 5. 2019

změna loga

Společnost Podravka − Lagris a.s., která patří do mezinárodní potravinářské skupiny Podravka, mění vizuální identitu své značky Lagris a také podobu její komunikace směrem ke koncovému zákazníkovi. Změna se týká loga, webu a obalů všech výrobků. Redesign proběhne postupně i na Slovensku a v Maďarsku. Na vytvoření nového vizuálního stylu společnost spolupracovala s agenturou Line Art Group a.s.

více »

Volby slovenského prezidenta 18. 3. 2019

na homepage

Ve Fontu jsme před časem hodnotili loga a vizuály kandidátů ve volbách českého prezidenta, tak se nyní podívejme i na sousední Slovensko, kde první kolo aktuálních voleb proběhlo o víkendu.

více »

Jak se prodávají Brněnské Vánoce? 22. 11. 2018

Za poslední čtyři roky prošly Brněnské Vánoce radikální proměnou a jsou nyní značkou, kterou se Brno chlubí u nás i v zahraničí. V programu i v propagaci sází na autentičnost, originalitu a kvalitu. Mají jednotný vizuální styl propisující se přímo do místa konání i do dalších fungujících offline i online komunikačních kanálů. Proměna trhů je úzce spojena s nástupem Jany Janulíkové na pozici ředitelky TIC BRNO, které Brněnské Vánoce organizuje.

více »

Kampaň na oslavu 100 let od založení Československa 18. 5. 2018

CzechTourism spouští kampaň k oslavám 100. výročí založení Československa. Komunikace staví na významných českých a slovenských osobnostech, jejichž profesní či osobní život je spjat s Českou i Slovenskou republikou, a zároveň na symbolu národní české a slovenské vlajky namalované na tvářích – s dovětkem „neměnil/a bych“ či „nemenil/a by som“.

více »



UGD logo na vysku-box