Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Agentura Welcome to the Jungle má novou identitu 9. 7. 2020

Home-logo

Společnost Welcome to the Jungle (bývalé Proudly) již od roku 2015 napomáhá firmám získávat kvalitní zaměstnance, budovat pevné pracovní vztahy a současně nabízet uchazečům o práci co nejvíce informací. Nyní získala nové logo a vizuální identitu od studia Violaine & Jérémy.

více »

Nová identita pro Florbal Turnov 23. 6. 2020

na homepage

Florbalový klub Turnov představil novou vizuální identitu oddílu koncem března: „To, po čem mnozí dlouho volali a to, co jsme poslední měsíce intenzivně připravovali je tady. Máme nové logo, webové stránky a spoustu dalších věcí.“

více »

Pábení mění po 5 letech vizuální identitu 16. 6. 2020

pabeni-homepage

Firma Pábení s koncem května 2020 kompletně proměnila své logo i vizuální identitu. Tvůrcem nové vizuální identity je pražské studio Butterflies & Hurricanes. Proměna vizuální prezentace Pábení souvisí s tím, že firma po 5 letech definitivně opouští tvorbu obsahu jako jeden ze tří pilířů své činnosti.

více »

Pedagogická fakulta UK mění svou tvář 12. 6. 2020

homepage

Ve středu 10. června představila Pedagogická fakulta UK svůj nový vizuální styl. Vytvořilo ho studio ReDesign, které zvítězilo ve vyzvaném jednokolovém výběrovém řízení.

více »

Město Kadaň má nové logo 4. 6. 2020

kadan-zmena_NEW

Studio Colmo zvítězilo v designérské soutěži na nový vizuální styl města Kadaně. Jejich návrh pracuje s typografií jako symbolem propojení historie a současnosti města a rozehrává hru dvou písem.

více »

Vizuální identita Literární akademie 28. 5. 2020

LA_01

Literární akademie, jež navazuje na historii a tradici Literární akademie Josefa Škvoreckého, získala novou identitu od Studia Colmo.

více »

HC Energie Karlovy Vary v novém 15. 5. 2020

na homepage

Karlovarští hokejisté zmodernizovali své logo i klubové barvy. Ze zelenobílé vzešla černobílá, dlouholeté logo Energie pak nahradilo velké E na černém, respektive bílém pozadí. Hlavním iniciátorem přeměny, se kterou klub vstoupí už do příští sezony, byl majitel Karel Holoubek. „Záměrem této změny bylo především posunout vizuální prezentaci klubu na novou, vyšší úroveň,“ uvedl na klubovém webu.

více »

PBW Group má novou vizuální identitu 13. 5. 2020

newzmena

Významná česká stavební společnost PBW Group má nové logo a celkovou vizuální identitu. Cílem rebrandingu je vizuální posílení značky v souvislosti s novou obchodní strategií, která se bude více zaměřovat na mezinárodní klientelu. Novou identitu vytvořila designérka Alena Nováková (Design22).

více »

Nissan prý neuhlídal chystané nové logo značky a modelu Z 25. 3. 2020

Nissan změna

Japonská automobilka se zřejmě chce svézt na nové vlně minimalistických „flat“ znaků (bez těch dosud oblíbených 3D kovových efektů). Logo nové generace sportovního modelu pak našlo inspiraci v minulosti.

více »

Vizuální identita Telly 23. 3. 2020

logo2

Internetová a satelitní televize a poskytovatel internetu DIGI TV, působící na českém trhu od roku 2006, rozšiřuje svoje primárně sportovní zaměření a mění se na Telly. Vizuální tvář získala Telly od Studia Najbrt.

více »




UGD logo na vysku-box