Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Svaz zdravotních pojišťoven má nové logo a vizuální identitu 15. 7. 2021

na homepage

Svaz zdravotních pojišťoven ČR (SZP) používá od 1. července nové logo. Vytvořila jej agentura CHM Communications a grafik Jan Souček.

více »

EUSPA má nové logo (bohužel) 12. 7. 2021

euspa na hopemepage

Agentura Evropské unie pro kosmický program se sídlem v Praze vyhlásila cca před rokem celoevropskou soutěž pro designéry na vytvoření nového loga. Bylo osloveno i naše studio, tak jsme něco zkusili, abychom zjistili, jak soutěž bude probíhat. Inu, nic moc…

více »

Město Harrachov má nové logo 7. 7. 2021

na homepage

Město Harrachov reaguje na trend posledních let, kdy je pro rekreační resorty běžné prezentovat se nejen městským znakem, ale vůči turistům a veřejnosti také logem. Pro Harrachovské logo zvolili zelenou a modrou barvu, která znamená, že město je turistickým střediskem letním (zelená) i zimním (modrá).

více »

Humpolec s novou vizuální identitou 9. 6. 2021

homepage

V designérské soutěži na nový vizuální styl města Humpolec, kterou pořádala organizace Czechdesign, zvítězil návrh studia Svéráz. Jeho hlavní myšlenka je inspirována geografickou polohou města, které leží strategicky u dálnice D1 na půli cesty mezi Prahou a Brnem.

více »

Novoborský Crystalex mění tvář 7. 6. 2021

na homepage

Dobré jméno Česka a pojem české sklo šířila značka novoborského Crystalexu na milionech kusů svých výrobků do celého světa. Po více než 50 letech se teď tento největší český výrobce nápojového a domácenského skla začal prezentovat novým logem a vizuálním stylem od studia Symbiont.

více »

Český Livesport má identitu od londýnského DesignStudia 2. 6. 2021

uvodni

Krátce poté, co oslavila patnácté narozeniny, mění česká technologická společnost Livesport výrazně svou firemní identitu. Globální lídr v poskytování real-time sportovních informací si pro svůj rebranding vybral jednu z nejznámějších světových agentur − londýnské DesignStudio, které je autorem například vizuální identity Ligy mistrů, anglické Premier League nebo Airbnb.

více »

Piráti a STAN s novou identitou do voleb 21. 5. 2021

na homepage

Koalice Pirátů a STAN zahájila volební kampaň s heslem „Vraťme zemi budoucnost“. Slogan, logo i nový program představili politici koalice na Alšově nábřeží. Za sebou měli přes vodu Strakovu akademii, sídlo Úřadu vlády, do níž chtějí po volbách zamířit. „Věříme, že si naše země lepší budoucnost zaslouží,“ řekl šéf Pirátů a kandidát na premiéra Ivan Bartoš.

více »

Ústí nad Labem hledá novou identitu 20. 5. 2021

usti-homepage

Statutární město Ústí nad Labem chce nahradit značku z roku 2005 a najít moderní a ucelenou vizuální identitu, která bude mít potenciál sjednotit veškerou prezentaci města i jeho subjektů, a kultivovat tak veřejně prostředí. Designérská soutěž, kterou pořádá odborná organizace Czechdesign, bude otevřená všem zájemcům o účast.

více »

Nová identita SAB Aerospace 19. 5. 2021

SAB_homepage2

Věděli jste, že se v Brně vyrábí součásti vesmírných raket a sond? Firma SAB Aerospace, která v Brně sídlí, vyvíjí a vyrábí komponenty pro mezinárodní organizace, kosmické agentury a firmy působící ve vesmírném průmyslu. Studio David Geč vytvořilo nový vizuální styl a návrh kampaně představující společnost veřejnosti.

více »

MS v hokeji už za 10 dní! 11. 5. 2021

na homepage

Ježek Spiky byl vybrán za maskota Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF, které se mělo konat v Bělorusku a Lotyšsku. Bělorusští i lotyšští umělci i hokejoví fanoušci zaslali do soutěže více než 100 návrhů. Užší výběr zahrnoval 30 děl a Spiky the Hedgehog vyhrál. Po událostech v Bělorusku se ale šampionát bude konat jen v lotyšské Rize, což musí vítězné studio DAB z Minska mrzet.

více »



UGD logo na vysku-box