Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Cheb s vizuální identitou od HMS design 25. 7. 2022

1_

Západočeský Cheb, který  ke své prezentaci dosud používal především historický znak, se od nynějška prezentuje jednotnou vizuální identitou od studia HMS design, jež vzešla z designérské soutěže pořádané organizací Czechdesign.

více »

Slavia s novou vizuální identitou 15. 7. 2022

slavie-home

Slavia letos slaví 130 let od svého založení a představuje nové logo a vizuální identitu. Současné logo klub používal 26 let a svým vzhledem už nereflektovalo současné trendy v identitách fotbalových klubů a bylo příliš komplikované pro použití v digitálních médiích. Novou vizuální identitu zpracovalo studio Touch Branding.

více »

Hřbitovy a pohřební služby Praha s novou vizuální identitou 20. 6. 2022


hrbitovy-uvodni


Organizace Hřbitovy a pohřební služby Praha získala svou vizuální identitu ve výběrovém řízení spolupořádaném Unií grafického designu. Vitězem se stalo studio Lemon design.

více »

Logo pro české předsednictví složené z barevných kosočtverců 17. 6. 2022

na homepage

Tak jsme se konečně dočkali dlouho utajovaného loga českého předsednictví EU. Nejedná se tedy úplně o redesign loga z roku 2009, jak uvádí vláda, spíše jde o zcela novou značku, ale ostudu nám snad neudělá (byť se již v komentářích baví nad tvarem kosočtverců, které ale podle autorů symbolizují střelky kompasu v barvách členských zemí).

více »

Nová identita města Břeclav 13. 6. 2022

BV_CZD_1_grid

Mladistvou vizuální identitou, která současně odkazuje k tradici, se bude nově prezentovat město Břeclav. Vytvořila ji kreativní agentura Little Greta, která uspěla v designérské soutěži pořádané odbornou organizací Czechdesign.

více »

Člověk v tísni slaví 30 let své existence s novým logem 25. 5. 2022

01_pin-marvil-pro-czd_1200x800px

Nejdůležitější česká nezisková organizace po mnoha letech mění podobu své vizuální komunikace. Nové logo, které vzešlo z designérské soutěže pořádané Czechdesign, má posílit pozitivní vnímání a lépe vystihnout poslání Člověka v tísni. Vítězem soutěže je Studio Marvil, všichni účastníci se vzdali nároku na skicovné, navrhovali logo a poskytli licenci pro bono.

více »

Rebranding investičně poradenské společnosti In Investments 24. 5. 2022

vizitky-uvodni

In Investments je specializovaný investiční broker pool,  který se snaží vylepšit image poradců na českém trhu. Poradci působí v celé ČR a mají v poradenském mandátu až 4 mld. investičních portfolií svých klientů. Společnost nedávno prošla rebrandingem, který proběhl pod vedením Aleny Novákové. Nový design mají také veškeré tiskoviny, webové stránky, prezentační a dárkové předměty, merkantilní tiskoviny a tiskoviny pro akce a konference.

více »

Vizuální identita Parku 360 6. 5. 2022


park-uvodniNEW

Vizuální identitu Parku 360, multifunkčního prostoru v areálu letiště na okraji Hradce Králové, vytvořilo pražské Studio Divize. Park 360 hostí festivaly typu Rock For People aj.

více »

Outdoorová značka Hannah představuje novou identitu 22. 4. 2022

na homapega

Česká značka outdoorového oblečení a vybavení Hannah představuje nové logo, změny proběhly také v online a offline komunikaci, a dokonce také ve výrobě. Značka se chce vrátit ke svým sportovně-outdoorovým kořenům a inspirovat zákazníky k tomu, aby byli každý den lepší než včera.

 

více »

Nová identita Městského muzea Lanškroun 14. 4. 2022

uvodni

Městské muzeum Lanškroun přistoupilo po svém třicetiletém úspěšném fungování ke změně vizuální identity. Autorkou nové identity je Soňa Juríková, čerstvá absolventka Vysoké školy výtvarných umění v Bratislavě.

více »

font-banner




UGD logo na vysku-box