Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Nová vizuální identita Muzea literatury 25. 11. 2020

20YYDesigners_1

Muzeum literatury, které nově vzniká jako součást Památníku národního písemnictví (PNP), otevře v roce 2021 v Petschkově vile v pražské Bubenči expozici věnovanou literatuře. Vizuální identita instituce vychází z designérské soutěže, kterou uspořádala odborná organizace CZECHDESIGN. Vítězné studio 20YY Designers (Petr Bosák, Robert Jansa, Filip Kopecký, Adam Macháček) představuje silný koncept a originálním způsobem propojuje fragmenty z archivu instituce se současným komunikačním jazykem.

více »

Footshop představuje nové dynamické logo a vizuální identitu 13. 11. 2020

na homepage

Footshop, retailer s teniskami, mění svou vizuální identitu. Po devíti letech, kdy značce dominovala typická silueta tenisky, přichází s novým logem, jehož autorem je Studio Najbrt. Nová identita se propíše napříč celou značkou.

více »

Pražský inovační institut představuje web a nové logo 11. 11. 2020

 

na homepage

 

Pražský inovační institut (Pii) spustil webové stránky a představil své logo. Organizace, kterou letos založilo hlavní město Praha, se zaměřuje na podporu rozvoje vzdělávání, města a životního prostředí. Má se stát spojnicí mezi světem byznysu a veřejným i akademickým sektorem.

více »

Mníšek pod Brdy má nové logo 30. 10. 2020

na homepage

Od září 2020 má město Mníšek pod Brdy nové logo, jehož autorem je grafik a mníšecký patriot Jiří Hladovec. Práce na úpravě loga vyplynula z debaty, že by bylo dobré materiály města nějakým způsobem vyčistit a dát jim jasný, jednotný směr, počínaje logotypem až třeba po orientační systém města. Součástí loga je i jednoduchý logomanuál, podle kterého lze logo používat. Pomůže to v budoucnosti nejen městu, ale i všem, kteří logo města používají na svých materiálech. Co se týká práce na logu samotném, bylo zadání jasné – použít stávající znak města a doplnit ho názvem města.

 

více »

Probační a mediační služba představuje nové logo 22. 10. 2020

logo-pms

Během celého příštího roku, tedy od ledna 2021, si bude Probační a mediační služba připomínat 20 let od svého vzniku. Pomyslným prvním dárkem, který si služba ke svým narozeninám nadělila, je nová vizuální  prezentace.

více »

Žaluzie Climax mění logo 15. 10. 2020

na homapega

„Představujeme novou variantu loga Climax, která v určitých znacích odkazuje na původní logo. Nový logotyp je ale modernější a elegantnější, a navíc je použitelný pro všechny aplikace, ať už se jedná o výšivku, ražbu apod. Logo s jednotným dovětkem ‚Sunscreens‘ budeme používat jak v ČR, tak i zahraničí. Nové logo tak umožňuje využití grafického prvku v podobě symbolu ‚C‘, což nabízí další možnosti vizuálního stylu… “

více »

Boskovice mají nové logo 30. 9. 2020

na homepage

V rámci hledání nové jednotné stylizace města se v Boskovicích rozhodli připravit také vlastní podobu městského loga. A vítězné logo z několika předložených návrhů (kupodivu připravených jen jednou agenturou) představilo vedení města na konci srpna. Jeho podoba vychází z jedné z nejznámějších místních pověstí.

více »

Intel mění logo 16. 9. 2020

na homepage

Americký technologický gigant – a zároveň největší výrobce procesorů pro stolní počítače a notebooky na světě – se nyní představuje s novou vizuální identitou. Intel je dnes jiná společnost než před pěti lety, a tak nastal čas vyvinout firemní image, která by lépe odrážela současnou společnost.

více »

Hokejový klub Spartak Dubnica představil nové logo 11. 9. 2020

na homepage

Vedenie HK Spartak Dubnica oficiálne predstavilo nové logo, ktoré sa bude používať od blížiacej sa sezóny 2020/21. Autorom loga je Eric Poole z USA, ktorý sa venuje grafickej tvorbe, dizajnu maskotov a log tímov NHL. Puk v logu predstavuje letiace písmeno „D“, za ktorým je päť pruhov, ktoré predstavujú päť pilierov filozofie klubu: šport, zdravie, výchovu, vzdelanie a hodnoty.

více »

HC Dynamo Pardubice opouští koně 28. 8. 2020

decko

Hokejový tým HC Dynamo Pardubice představil nové logo a ostatní prvky vizuální podoby, kterou bude používat od nadcházející extraligové sezóny 2020/21. Podle prohlášení klubu tím nastavuje moderní tvář klubu atraktivní jak pro fanoušky, tak partnery v regionu i za jeho hranicemi. Vedení i celý realizační tým si od změny slibují posílení sounáležitosti uvnitř týmu i mezi klubem a jeho fanoušky.

více »



UGD logo na vysku-box