Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Město Most od nynějška s novou vizuální identitou 11. 11. 2022

most_01_logotyp_02


Severočeské město Most je poznamenané nešťastnou minulostí související s těžbou hnědého uhlí. Dnes ale vzkvétá, namísto šedé měsíční krajiny je obklopeno zelení a nabízí zázemí pro velké množství sportovních aktivit jak na čerstvém vzduchu, tak v krytých prostorách. Nepřehlédnutelný je soubor brutalistních budov tvořících centrum nového Mostu. To vše promítli do nové vizuální identity její autoři Štěpán Holič a Lukáš Matouš z Lemon design.

více »

Vizuální identita XVII. všesokolského sletu 10. 11. 2022

Uvod-bilboard

Sokolové se chystají na XVII. všesokolský slet, který je největší oslavou sportu na světě. Vyvrcholení příprav, které trvají více jak dva a půl roku, tedy sletový týden v Praze proběhne od 30. června do 5. července 2024. Přípravný tým pod vedením starostky ČOS Hany Moučkové očekává účast 20 tisíc cvičenců a více jak 40 tisíc diváků ze všech koutů České republiky i ze zahraničí. Vizuální podobu sletu připravili designéři ze studia Dynamo design ve spolupráci s výtvarníkem Jaromírem 99.

více »

Blue Events s novou identitou 26. 10. 2022

UVODNI

Společnost Blue Events, která pořádá odborné konference a summity v Čechách a na Slovensku, po 30 letech sjednotila všechny své značky pod novou vizuální identitu.

více »

Holešovická tržnice představuje svůj vizuální styl 21. 10. 2022

TRZNICE_CZECHDESIGN_DEF_00_ÚVODNÍ

Známou tržnici v pražských Holešovicích čeká nová éra. Po představení architektonicko-krajinářského konceptu na jaře letošního roku přichází nyní s odtajněním nové vizuální identity od Josefiny Karlíkové a Mateje Vojtuše, kteří zvítězili v designérské soutěži pořádané organizací Czechdesign.

více »

Vlastivědné muzeum Olomouc hledá logo 18. 10. 2022

uvodni2

Vlastivědné muzeum v Olomouci vyhlašuje otevřenou soutěž na novou jednotnou vizuální identitu. Cílem soutěže je najít novou vizuální identitu Vlastivědného muzea v Olomouci, včetně jeho poboček Zámku v Čechách pod Kosířem a Arboreta v Bílé Lhotě, která obstojí v prezentaci dnešní i budoucí podoby a náplně dané instituce. Soutěž je vyhlášena jako jednokolová, anonymní. 

více »

Praha 6 má nový vizuální styl od studia ReDesign 12. 10. 2022

_CZD_PRAHA_6_REDESIGN_1200_X_800_1

Největší městská část hlavního města Praha představuje novou podobu své vizuální komunikace. Prezentovat se bude svěžím vizuálním stylem od studia ReDesign, které uspělo mezi 76 návrhy designérské soutěže pořádané odbornou organizací Czechdesign. U příležitosti uvedení nové vizuální identity také vznikl šestistupňový pivní speciál z produkce Pivovaru Bubeneč. 

více »

Ústecký kraj s novou tváří 7. 10. 2022

1

Ústecký kraj získal nový směr komunikace. V soutěži, která probíhala pod vedením odborné organizace Czechdesign jako uzavřená, dvoufázová a neanonymní, zvítězilo plzeňské studio Petrohrad.

více »

Citroën mění identitu 29. 9. 2022

Snímek obrazovky 2022-09-27 v 13.12.46

Francouzská automobilka Citroën představila nové logo, identitu a slogan. S nástupem elektrické éry se vrací do minulosti, nová grafika připomíná začátky firmy do druhé světové války.

více »

Nové logo Škoda 5. 9. 2022

na homepage

Škoda Auto představuje nové minimalistické logo, které je součástí nové éry značky se zacílením na elektromobilitu a digitalizaci. Mladoboleslavská automobilka jej představuje jako důležitý prvek nejnovějšího designového jazyka i identity značky, navíc jej využije pro stále častější marketingové a komunikační aktivity ve světě internetu. Příznivci klasického okřídleného šípu se ovšem nemusí bát. I ten doznal změn a spolu se stylizovaným nápisem se bude používat souběžně.

více »

Cheb s vizuální identitou od HMS design 25. 7. 2022

1_

Západočeský Cheb, který  ke své prezentaci dosud používal především historický znak, se od nynějška prezentuje jednotnou vizuální identitou od studia HMS design, jež vzešla z designérské soutěže pořádané organizací Czechdesign.

více »

bold_font_teaser_gif_125x125


font-banner




UGD logo na vysku-box