Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Po 17 letech mění AutoMat logo i celou vizuální identitu 2. 9. 2019

autoMat

„Možná jste si všimli, že v několika posledních textech se nám z názvu Auto*Mat někam zatoulala hvězdička. Nezatoulala, rozloučili jsme se s ní během redesignu našeho loga i celé vizuální identity.“ Tak uvádí aktuální změnu identity spolek AutoMat, prosazující lepší prostředí pro kvalitní život ve městě.

více »

Kalas mění tvář 19. 8. 2019

Kalas změna loga

„Dnešním dnem odhalujeme novou tvář značky včetně nového loga, sloganu, typu písma a barvy. Pevně věříme, že se nový vzhled bude líbit a bude nadále odrážet náš původní záměr: vyrábět kvalitní a inovativní cyklistické oblečení. Nové logo představujeme v našem krátkém videu, ve kterém se snažíme ukázat, jak důležité je pro nás oživit stávající logo a vytvořit novou jedinečnou identitu.“

více »

Kačka – problém s podobností vyřešen dohodou 25. 7. 2019

podobnost

Zajímavá kauza se odehrála na Slovensku, kde síť obchodů Kačka získala od agentury Core4 nové logo (vpravo), které ale bylo napadeno grafikem Deividasem Bielskiszem z Litvy, že je nápadně podobné jeho staršímu návrhu (vlevo). Namísto soudních tahanic se ale zde obě strany dohodly a litevskému grafikovi bylo vyplaceno 1500 eur za autorská práva (i když jsou v agentuře Core4 nadále přesvědčeni o tom, že jejich logo vzniklo jako původní nápad)…

více »

Marienbad Film Festival odhalil vizuál čtvrtého ročníku 24. 7. 2019

marienbad_logo_velke

Lázeňské město Mariánské Lázně ožije v posledním prázninovém týdnu již 4. ročníkem Marienbad Film Festivalu. Autorem letošního vizuálu je Jakub Samek.

více »

Světluška po šestnácti letech mění logo 2. 7. 2019

nové logo Světluška

Světluška, projekt Nadačního fondu Českého rozhlasu, představila nový vizuální styl včetně nového loga, které po šestnácti letech vystřídá obraz světelného klubka a ilustraci víly s lucernou. Autorkou podoby nového loga, vycházejícího ze symboliky hvězdné oblohy a znaků Braillova písma, je Petra Komárková z Grafického studia Českého rozhlasu. Nově bude součástí loga i claim „Svítíme ve tmě“ zobrazující poslání podporovat samostatnost lidí s těžkým zrakovým postižením v celém životním cyklu, jehož autorem je spisovatel Petr Stančík.

více »

Žatec představil své logo, v soutěži bylo přes 100 návrhů 28. 6. 2019

nové logo

Logo, které chce město Žatec využívat pro svou propagaci a prezentaci, vybrala Komise pro kulturu a cestovní ruch při Radě města Žatec. V soutěži, která trvala dva měsíce, bylo přes 100 návrhů od čtyř desítek autorů. Vítězem, jenž obdrží certifikát a finanční odměnu 30 tisíc korun, se stal Ing. Jakub Jirsa z Hořovic, který má díky rodinným vazbám k Žatci blízký vztah.

více »

Loga nových politických stran a hnutí 20. 6. 2019

nové politické strany

V poslední době jsme zaznamenali vznik několika nových politických subjektů, nejen kvůli nedávným volbám do evropského parlamentu. Před pár dny představil svou stranu (nebo hnutí, kdo to má odlišovat) Trikolora třeba Václav Klaus mladší, další strany založili podivný multimoderátor Soukup nebo bývalý eurokomisař Telička. A na Slovensku založil svou stranu pro změnu exprezident Kiska…

více »

Město Ostrov má nové logo a vizuální styl 18. 6. 2019

CI Ostrova

„Významnou součástí propagace každé společnosti a tedy i města je logo. Je to pokud možno unikátní vizuální prvek, který pomáhá rychleji si zapamatovat a identifikovat značku, v našem případě město. Funkci loga může do jisté míry suplovat znak města, ale v mnoha případech je to spíše nevhodné.“

více »

Nové logo Prahy 20? Objednané, ale nezaplacené. 4. 6. 2019

Praha 20

Jak jsme se dozvěděli, městská část Praha 20 řeší problém. Předchozí vedení oslovilo na základě referencí studio Lemon design (zvítězili v soutěži na logo a vizuální styl města Příbram, Frýdek-Místek, MČ Praha 11 nebo MČ Praha 14) a objednalo u něj zpracování svého znaku (jeho stylizaci) a nové logo. Následně studio k tomu řádně vypracovalo i dva příslušné grafické manuály. Když ale mělo dojít k úhradě za tuto práci (mimochodem za cenu velmi vstřícnou), nové vedení městské části ji odmítá…

více »

Nová OREA přichází s novým logem 30. 5. 2019

Orea vývoj

OREA Hotels & Resorts představuje nové logo, které navazuje na řadu změn v této největší tuzemské hotelové síti. OREA v posledním roce prošla celou řadou inovací a významně změnila svou tvář. Po investicích do redesignu interiérů hotelů a nákupu moderních technologií je nové logo v režii agentury CREAM PRAGUE a grafické designérky Babety Ondrové dalším logickým krokem.

více »


boxik2020