Font článkyZde jsou články z www.font.czhttp://www.font.czcsLetošní vizuál Českého lva ve znamení třicítkyhttp://www.font.cz/reklama/letosni-vizual-ceskeho-lva-ve-znameni-tricitky.html2. 2. 2023 12:05 Česká filmová a televizní akademie (ČFTA) rozdá 4. března v pražském Rudolfinu výroční ceny Český lev. Vizuální styl letošního ročníku Českého lva pracuje s číslovkou 30 a odráží tak skutečnost, že prestižní filmová a televizní ocenění budou předána již po třicáté. „Základní koncept je vertikální mřížka a kontrast plochy a linie. Samotná číslovka je masivní tvar složený z jednotlivých prvků, podobně jako se ceny Český lev skládají z jednotlivých kategorií a nominací,“ říká grafická designérka Jana Krchová, která na vizuálu Českého lva spolupracovala s kolegou Ondřejem Fučíkem.Veletrh EmbaxPrint 2023 přivítá odborníky z obalového a tiskařského průmysluhttp://www.font.cz/akce-vystavy/veletrh-embaxprint-2023-privita-odborniky-z-obaloveho-a-tiskarskeho-prumyslu.html1. 2. 2023 13:23 Zájemci o technologie pro obalový a tiskařský průmysl by si neměli nechat ujít veletrh EmbaxPrint, který se koná na brněnském výstavišti od 7. do 9. února 2023. Již 31. ročník této akce nabídne možnost představit novinky na trhu a zejména poskytne firmám příležitost potkat se s novými i stávajícími obchodními partnery.Designers Mixer: Creative Workflow Workshophttp://www.font.cz/akce-vystavy/designers-mixer-creative-workflow-workshop.html30. 1. 2023 11:12 První letošní Designers Mixér tentokrát přináší interaktivní formát workshopu s Dodem Dobríkem na téma Creative Workflow. Akce se bude konat 22. února ve Škole improvizace na Praze 2.  Skvělému slovenskému designérovi bude v oblasti psychologie sekundovat psycholožka Alena Večeřová Procházková.Východočeská galerie představuje novou vizuální identituhttp://www.font.cz/design/vychodoceska-galerie-predstavuje-novou-vizualni-identitu.html16. 1. 2023 11:48 Ikonická budova Automatických mlýnů bude již brzy sídlem Gočárovy galerie, dříve známé pod názvem Východočeská galerie v Pardubicích. Současně se změnou názvu i sídla přichází galerie s novou vizuální identitou od Matěje Hanauera a Jana Matouška, vítězů designérské soutěže organizace Czechdesign.Přihlašte se do soutěže Kalendář roku 2023http://www.font.cz/akce-vystavy/prihlaste-se-do-souteze-kalendar-roku-2023.html10. 1. 2023 09:54 Jestliže máte nebo znáte výjimečný kalendář, neváhejte jej přihlásit! Přihlášky a kalendáře můžete zasílat do 25. ledna 2023. Všechny informace včetně přihláškového formuláře najdete na webu soutěže.  Česko předává štafetu v EU Švédskuhttp://www.font.cz/design/cesko-predava-stafetu-v-eu-svedsku.html27. 12. 2022 12:00 Po českém předsednictví přijde na řadu Švédsko. Švédské předsednictví, které je poslední z tria Francie – Česká republika – Švédsko začíná již v lednu 2023. Naše země byla nyní opakovaně chválena. A i identita se líbila. Jak vypadá ta švédská? Je čistě typografická…PF 2023http://www.font.cz/ostatni/pf-2023.html21. 12. 2022 09:41 Děkujeme Vám, našim čtenářům, předplatitelům, spolupracovníkům, dodavatelům a inzerentům, za přízeň, kterou jste nám i letos projevovali. Přejeme Vám pokojné prožití Vánoc a šťastný nový rok 2023!Digitalizovaná písma Oldřicha Menhartahttp://www.font.cz/pismo/digitalizovana-pisma-oldricha-menharta.html19. 12. 2022 09:59 Písmolijna Briefcase Type Foundry  oslavila výročí 125 let od narození Oldřicha Menharta digitalizací jeho ikonických písem.Nový Font 186 se již tiskne!http://www.font.cz/ostatni/novy-font-186-se-jiz-tiskne.html6. 12. 2022 12:46 Na co se můžete těšit v posledním letošním čísle našeho časopisu? Kromě hlavního tématu, kterým je tentokrát CI kryptoměn, přineseme články a rozhovory ze světa grafického designu, fotografie, ilustrace nebo grafického software a věnujeme se mimo jiné také fotoaparátům…Darujte odborné publikace nebo předplatné Fontu na rok 2023http://www.font.cz/ostatni/darujte-odborne-publikace-nebo-predplatne-fontu-na-rok-2023.html5. 12. 2022 13:28 Předplaťte si Font na rok 2023 a budete zařazeni do slosování o hodnotné ceny. Předplatné můžete také věnovat svým blízkým v podobě dárkového certifikátu. Novým předplatitelům navíc nabízíme jako dárek 3 starší Fonty dle vlastního výběru. Na našem fontshopu si můžete objednat také z nabídky zajímavých odborných publikací (např. Brand Flip se speciální slevou), vzorníků Pantone a dalších. 
Udělejte radost dárkem, který potěší i vzdělá!Nová vizuální identita města Choceňhttp://www.font.cz/design/nova-vizualni-identita-mesta-chocen.html2. 12. 2022 11:59 Město Choceň vybralo dodavatele nové vizuální identity. Z oslovených studií bylo vybráno studio Svéráz, které nás oslovilo nejen svými referencemi, ale hlavně velice energickým, aktivním a svérázným přístupem, říká Jan Pažin, starosta města.Výsledky Book in Progress 4 vyhlášenyhttp://www.font.cz/design/vysledky-book-in-progress-4-vyhlaseny.html2. 12. 2022 10:30 Závodní plochá dráha Zohor, ilustrované dopisování každého dne v roce, nebo hravý pracovní sešit a pohled na smrt. To jsou témata a knihy, které zabodovali v letošní soutěži Book in Progress. Čtvrtý ročník soutěže Book in Progress byl pro porotce opravdu vydatný. Do finálového kola byly vybrány knihy, které si byly místy typově podobné. Hodnotit například mezi dvěma fotografickými knihami nebo dvěma typografickými bylo pro porotu náročné. Porota se rozhodovala déle než očekávala a nakonec musela rozdělit třetí místo mezi dva přihlášené projekty.Grafický odpad: Nejčastějších 10 chyb v grafickém návrhuhttp://www.font.cz/design/graficky-odpad-nejcastejsich-10-chyb-v-grafickem-navrhu.html25. 11. 2022 13:08 Letos slaví 10 let fungování FB stránka grafický odpad. K tomuto výročí zde publikovali stručný článek Nejčastějších 10 základních chyb v grafickém návrhu. Čtenář se v něm dozví, jak poznat grafický odpad, jak vznikají základní přešlapy a jak se jim ideálně vyhnout. Město Most od nynějška s novou vizuální identitouhttp://www.font.cz/logo/mesto-most-od-nynejska-s-novou-vizualni-identitou.html11. 11. 2022 11:30 Severočeské město Most je poznamenané nešťastnou minulostí související s těžbou hnědého uhlí. Dnes ale vzkvétá, namísto šedé měsíční krajiny je obklopeno zelení a nabízí zázemí pro velké množství sportovních aktivit jak na čerstvém vzduchu, tak v krytých prostorách. Nepřehlédnutelný je soubor brutalistních budov tvořících centrum nového Mostu. To vše promítli do nové vizuální identity její autoři Štěpán Holič a Lukáš Matouš z Lemon design.Vizuální identita XVII. všesokolského sletuhttp://www.font.cz/logo/vizualni-identita-xvii-vsesokolskeho-sletu.html10. 11. 2022 12:47 Sokolové se chystají na XVII. všesokolský slet, který je největší oslavou sportu na světě. Vyvrcholení příprav, které trvají více jak dva a půl roku, tedy sletový týden v Praze proběhne od 30. června do 5. července 2024. Přípravný tým pod vedením starostky ČOS Hany Moučkové očekává účast 20 tisíc cvičenců a více jak 40 tisíc diváků ze všech koutů České republiky i ze zahraničí. Vizuální podobu sletu připravili designéři ze studia Dynamo design ve spolupráci s výtvarníkem Jaromírem 99.Blíží se Designers Mixer s tématem Čitelná Prahahttp://www.font.cz/akce-vystavy/blizi-se-designers-mixer-s-tematem-citelna-praha.html2. 11. 2022 10:51 Další z cyklu odborných mini konferencí Designers Mixer proběhne ve středu 30. listopadu 2022 od 9 hodin v pražském CAMPu. Konference s názvem Čitelná Praha aneb nový wayfinding české metropole přinese informace ze zákulisí největší designérské soutěže v českých dějinách. Představí, jak se výsledky tohoto komplexního projektu implementují do praxe, co už se podařilo, co naopak méně a co Čitelnou Prahu čeká do budoucna.Blue Events s novou identitouhttp://www.font.cz/design/blue-events-s-novou-identitou.html26. 10. 2022 12:00 Společnost Blue Events, která pořádá odborné konference a summity v Čechách a na Slovensku, po 30 letech sjednotila všechny své značky pod novou vizuální identitu.Holešovická tržnice představuje svůj vizuální stylhttp://www.font.cz/logo/holesovicka-trznice-predstavuje-svuj-vizualni-styl.html21. 10. 2022 13:23 Známou tržnici v pražských Holešovicích čeká nová éra. Po představení architektonicko-krajinářského konceptu na jaře letošního roku přichází nyní s odtajněním nové vizuální identity od Josefiny Karlíkové a Mateje Vojtuše, kteří zvítězili v designérské soutěži pořádané organizací Czechdesign.Vlastivědné muzeum Olomouc hledá logohttp://www.font.cz/design/vlastivedne-muzeum-olomouc-hleda-logo.html18. 10. 2022 11:50 Vlastivědné muzeum v Olomouci vyhlašuje otevřenou soutěž na novou jednotnou vizuální identitu. Cílem soutěže je najít novou vizuální identitu Vlastivědného muzea v Olomouci, včetně jeho poboček Zámku v Čechách pod Kosířem a Arboreta v Bílé Lhotě, která obstojí v prezentaci dnešní i budoucí podoby a náplně dané instituce. Soutěž je vyhlášena jako jednokolová, anonymní. Výsledky Model Young Package vyhlášeny!http://www.font.cz/design/vysledky-model-young-package-vyhlaseny.html17. 10. 2022 11:26 Včera proběhlo slavnostní vyhlášení výsledků mezinárodní soutěže v obalovém designu. Obaly na jídlo byly letošním tématem Model Young Package. V konkurenci 284 prací z celého světa se objevila nápaditá řešení obalů na knedlíčky i lázeňské oplatky a designéři opět dokázali, že inovativní a udržitelná obalová řešení dokážou jak pozvednout zážitek z konzumace, tak šetřit přírodu.Nový Font 185 se již tiskne!http://www.font.cz/ostatni/novy-font-185-se-jiz-tiskne.html13. 10. 2022 14:00 Na co se můžete těšit v podzimním čísle našeho časopisu? Kromě hlavního tématu, kterým je tentokrát CI developerů, přineseme články a rozhovory ze světa grafického designu, fotografie, ilustrace nebo grafického software a věnujeme se mimo jiné také polygrafii…Praha 6 má nový vizuální styl od studia ReDesignhttp://www.font.cz/design/praha-6-ma-novy-vizualni-styl-od-studia-redesign.html12. 10. 2022 12:00 Největší městská část hlavního města Praha představuje novou podobu své vizuální komunikace. Prezentovat se bude svěžím vizuálním stylem od studia ReDesign, které uspělo mezi 76 návrhy designérské soutěže pořádané odbornou organizací Czechdesign. U příležitosti uvedení nové vizuální identity také vznikl šestistupňový pivní speciál z produkce Pivovaru Bubeneč. Pozvánka na vyhlašovací večer soutěže Model Young Packagehttp://www.font.cz/akce-vystavy/pozvanka-na-vyhlasovaci-vecer-souteze-model-young-package.html10. 10. 2022 11:10 Již 27 let se rok co rok mladí designéři z celého světa účastní mezinárodně uznávané soutěže Model Young Package. Ani tento rok soutěž nezahálela a přišla s velice atraktivníma aktuálním tématem Food Is… Návrhy do soutěže putovaly z celého světa a ty nejlepší budou představeny a oceněny 17. října 2022 v Centru architektury a městského plánování v Praze.Novinky v Tiskárně Bardějov potěší hlavně zákazníkyhttp://www.font.cz/hw-sw/novinky-v-tiskarne-bardejov-potesi-hlavne-zakazniky.html10. 10. 2022 10:04 Kratšie doby čakania, ale aj neobmedzené možnosti potlače či lepenia. V Tlačiarni Bardejov prichádzajú s novinkami na poli strojov, ruka v ruke s požiadavkami svojich zákazníkov.Ústecký kraj s novou tváříhttp://www.font.cz/design/ustecky-kraj-s-novou-tvari.html7. 10. 2022 13:02 Ústecký kraj získal nový směr komunikace. V soutěži, která probíhala pod vedením odborné organizace Czechdesign jako uzavřená, dvoufázová a neanonymní, zvítězilo plzeňské studio Petrohrad.Výsledky Národní ceny za studentský design 2022http://www.font.cz/design/vysledky-narodni-ceny-za-studentsky-design-2022.html6. 10. 2022 11:18 Letos se do soutěže přihlásilo 142 prací 163 autorů. Soutěžilo 117 prací, do nominací pak postoupilo 63 prací. Celkem hodnotilo práce 38 profesionálních VŠ a SŠ pedagogů, grafických designérů, expertů a kurátorů designu. Národní cenu za studentský design 2022 *GRAND získala Kateřina Puncmannová z Fakulty designu a umění Ladislava Sutnara ZČU v Plzni,Citroën mění identituhttp://www.font.cz/design/citro-n-meni-identitu.html29. 9. 2022 10:00 Francouzská automobilka Citroën představila nové logo, identitu a slogan. S nástupem elektrické éry se vrací do minulosti, nová grafika připomíná začátky firmy do druhé světové války.Packpack.sk − designér a prodejce obalů pro eshopy a gastro http://www.font.cz/ostatni/packpack-sk-designer-a-prodejce-obalu-pro-eshopy-a-gastro.html27. 9. 2022 11:15 Společnost Packpack.sk prichádza s ďalšími novinkami. Packpack.sk nie je klasickým e-shopom na predaj papierových obalov. Firma premýšľa nad potrebami svojich klientov v segmente e-shopov a gastra a pomáha im dizajnovať obaly tak, aby plnili nielen svoj praktický účel, ale stali sa aj ich marketingovým nástrojom.  „Obaly nemajú mať len svoju ochrannú funkciu, ale stávajú sa jednou zo súčastí marketingu, prostredníctvom ktorej odovzdávajú e-shopy alebo gastro informáciu smerom k svojim zákazníkom, alebo si ich získavajú premysleným detailom,“ uvádza dôvody zamerania firmy packpack.sk jej konateľ a zároveň návrhár a dizajnér Rastislav Dvorčák.Pozvánka na Igepa CZ Selecthttp://www.font.cz/akce-vystavy/pozvanka-na-igepa-cz-select.html22. 9. 2022 11:41 Vše, co potřebujete vidět a vědět o materiálech, softwaru i technologiích pro digitální a velkoformátový tisk najdete na partnerských dnech  společnosti Igepa 1.−2. listopadu 2022 v Kácově.Kreativní snídaně v Europapieru se blížíhttp://www.font.cz/akce-vystavy/kreativni-snidane-v-europapieru-se-blizi.html9. 9. 2022 11:10 Kreativní snídaně bude tentokrát na téma udržitelnost v designu. Koná se v pátek 30. září 2022 na adrese společnosti EUROPAPIER-BOHEMIA , K pérovně 1384/13, Praha 10.Nové logo Škodahttp://www.font.cz/logo/nove-logo-skoda.html5. 9. 2022 13:17 Škoda Auto představuje nové minimalistické logo, které je součástí nové éry značky se zacílením na elektromobilitu a digitalizaci. Mladoboleslavská automobilka jej představuje jako důležitý prvek nejnovějšího designového jazyka i identity značky, navíc jej využije pro stále častější marketingové a komunikační aktivity ve světě internetu. Příznivci klasického okřídleného šípu se ovšem nemusí bát. I ten doznal změn a spolu se stylizovaným nápisem se bude používat souběžně.Nový Font 184 se již tiskne!http://www.font.cz/ostatni/novy-font-184-se-jiz-tiskne.html26. 8. 2022 10:08 Na co se můžete těšit v letním čísle našeho časopisu? Kromě hlavního tématu, kterým je tentokrát CI minipivovarů, přineseme články a rozhovory ze světa grafického designu, fotografie, ilustrace nebo grafického software a věnujeme se mimo jiné také fotobankám…Vizuální identita Letní fimové školy Uherské Hradištěhttp://www.font.cz/design/vizualni-identita-letni-fimove-skoly-uherske-hradiste.html1. 8. 2022 10:36 V těchto dnech (29. 7. − 4. 8. 2022) právě probíhá tradiční Letní filmová škola Uherské Hradiště. Autorkou vizuální identity je již pošesté grafická designérka Markéta Steinert.Cheb s vizuální identitou od HMS designhttp://www.font.cz/design/cheb-s-vizualni-identitou-od-hms-design.html25. 7. 2022 11:00 Západočeský Cheb, který  ke své prezentaci dosud používal především historický znak, se od nynějška prezentuje jednotnou vizuální identitou od studia HMS design, jež vzešla z designérské soutěže pořádané organizací Czechdesign.Slavia s novou vizuální identitouhttp://www.font.cz/design/slavia-s-novou-vizualni-identitou.html15. 7. 2022 12:44 Slavia letos slaví 130 let od svého založení a představuje nové logo a vizuální identitu. Současné logo klub používal 26 let a svým vzhledem už nereflektovalo současné trendy v identitách fotbalových klubů a bylo příliš komplikované pro použití v digitálních médiích. Novou vizuální identitu zpracovalo studio Touch Branding.Book in Progress 4: soutěžte o realizaci vaší knihy http://www.font.cz/akce-vystavy/book-in-progress-4-soutezte-o-realizaci-vasi-knihy.html24. 6. 2022 09:37 Čtvrtý ročník soutěže Book in Progress o realizaci vaší knihy s celodenní konferencí o tvorbě knih je zahájen. Připravte ve 20 slidech prezentaci o vás a vašem projektu, která přesvědčí odbornou porotu, že jste to pravě vy, kdo si zaslouží podporu a místo mezi 10 nejlepšími ve finálovém kole soutěže během konference dne 28. 11. 2022. Přihlášky jednoho či více projektů lze vyplňovat na stránkách soutěže https://bip.dipozitiv.cz do 31. října 2022.Hřbitovy a pohřební služby Praha s novou vizuální identitouhttp://www.font.cz/design/hrbitovy-a-pohrebni-sluzby-praha-s-novou-vizualni-identitou.html20. 6. 2022 11:14 Organizace Hřbitovy a pohřební služby Praha získala svou vizuální identitu ve výběrovém řízení spolupořádaném Unií grafického designu. Vitězem se stalo studio Lemon design.Logo pro české předsednictví složené z barevných kosočtvercůhttp://www.font.cz/logo/logo-pro-ceske-predsednictvi-slozene-z-barevnych-kosoctvercu.html17. 6. 2022 09:25 Tak jsme se konečně dočkali dlouho utajovaného loga českého předsednictví EU. Nejedná se tedy úplně o redesign loga z roku 2009, jak uvádí vláda, spíše jde o zcela novou značku, ale ostudu nám snad neudělá (byť se již v komentářích baví nad tvarem kosočtverců, které ale podle autorů symbolizují střelky kompasu v barvách členských zemí).Nový Font 183 se již tiskne!http://www.font.cz/ostatni/novy-font-183-se-jiz-tiskne.html15. 6. 2022 11:47 Na co se můžete těšit v letošním předprázdninovém čísle našeho časopisu? Kromě hlavního tématu, kterým je tentokrát CI nakladatelství, přineseme články a rozhovory ze světa grafického designu, fotografie, ilustrace nebo grafického software a věnujeme se mimo jiné také papírenské problematice…  Nová identita města Břeclavhttp://www.font.cz/design/nova-identita-mesta-breclav.html13. 6. 2022 10:08 Mladistvou vizuální identitou, která současně odkazuje k tradici, se bude nově prezentovat město Břeclav. Vytvořila ji kreativní agentura Little Greta, která uspěla v designérské soutěži pořádané odbornou organizací Czechdesign.Nová identita města Trnava budí vášněhttp://www.font.cz/design/nova-identita-mesta-trnava-budi-vasne.html2. 6. 2022 12:55 Slovenské město Trnava představilo nové logo a identitu od studia Malina (konkrétně grafika Adriána Juráčka), které vybrala odborná porota. Na sociálních sítích se ale vzedmula vlna kritiky (ostatně jako skoro vždy), logo přirovnávají třeba ke značce cigaret, oplakávají dosavadní historický znak a proti novému logu už vznikla i petice. Město ale chce tento tlak ustát a za výběrem si stojí…Člověk v tísni slaví 30 let své existence s novým logemhttp://www.font.cz/design/clovek-v-tisni-slavi-30-let-sve-existence-s-novym-logem.html25. 5. 2022 12:55 Nejdůležitější česká nezisková organizace po mnoha letech mění podobu své vizuální komunikace. Nové logo, které vzešlo z designérské soutěže pořádané Czechdesign, má posílit pozitivní vnímání a lépe vystihnout poslání Člověka v tísni. Vítězem soutěže je Studio Marvil, všichni účastníci se vzdali nároku na skicovné, navrhovali logo a poskytli licenci pro bono.Národní cena za studentský design 2022http://www.font.cz/design/narodni-cena-za-studentsky-design-2022.html25. 5. 2022 10:32 V roce 2022 soutěží práce z nejširšího spektra zahrnutého pod termínem vizuální komunikace a vizuální kultury — např. grafický design (plakáty, knihy, brožury, vizuální styly, typografie, navigační systémy, experimentální přístupy v grafickém designu, grafický design v mezioborové spolupráci aj.), užitá a reklamní fotografická tvorba vztahující se k designu, graffiti, digitální média, motion design aj. Soutěže se mohou zúčastnit studenti designu všech domácích i zahraničních univerzit, vysokých škol, vyšších odborných škol se zaměřením na design. Přihlašujte se do 30. 6. 2022!Rebranding investičně poradenské společnosti In Investmentshttp://www.font.cz/design/rebranding-investicne-poradenske-spolecnosti-in-investments.html24. 5. 2022 10:56 In Investments je specializovaný investiční broker pool,  který se snaží vylepšit image poradců na českém trhu. Poradci působí v celé ČR a mají v poradenském mandátu až 4 mld. investičních portfolií svých klientů. Společnost nedávno prošla rebrandingem, který proběhl pod vedením Aleny Novákové. Nový design mají také veškeré tiskoviny, webové stránky, prezentační a dárkové předměty, merkantilní tiskoviny a tiskoviny pro akce a konference.Vizuál Koncertu pro Evropuhttp://www.font.cz/design/vizual-koncertu-pro-evropu.html12. 5. 2022 12:23 Další ze série výjimečných koncertů pořádaných festivalem Prague Sounds/Struny podzimu, se uskuteční 2. září 2022. Festival opět zamíří na hladinu Vltavy, aby z unikátní plovoucí scény u Slovanského ostrova rozezněl Prahu a letos i celou Evropu. Ve spolupráci s Úřadem vlády České republiky a Českou filharmonií uspořádá oficiální koncert u příležitosti českého předsednictví v Radě Evropské unie s názvem Koncert pro Evropu. Grafiku pro tuto významnou kulturní událost vytvořil Tuan Vuong ze Studia Najbrt, který se inspiroval místem konání.Vizuální identita Parku 360http://www.font.cz/design/vizualni-identita-parku-360.html6. 5. 2022 13:16 Vizuální identitu Parku 360, multifunkčního prostoru v areálu letiště na okraji Hradce Králové, vytvořilo pražské Studio Divize. Park 360 hostí festivaly typu Rock For People aj.Blíží se deadline pro přihlášení do Model Young Package 2022http://www.font.cz/design/blizi-se-deadline-pro-prihlaseni-do-model-young-package-2022.html5. 5. 2022 10:53 Přihlašte váš obal jídla do soutěže obalového designu, zbývá už jen pár dní. Termín odevzdání modelů obalů je 11. května 2022. Letošní téma Food Is... fantazii meze neklade − navrhněte obal pro oblíbené jídlo, vytvořte udržitelnější obal na jídlo s sebou, zabalte nápoj, sladkost nebo třeba pamlsky pro domácí mazlíčky!Akce: Fonty za veletržní cenyhttp://www.font.cz/akce-vystavy/akce-fonty-za-veletrzni-ceny.html2. 5. 2022 11:51   Ve dnech 3.−5. května 2022 proběhne po dvouleté pauze tradiční veletrh Reklama Polygraf Obaly. Po zkušenostech se zrušením loňského a předloňského ročníku tentokrát Font na veletrhu nevystavuje, můžete si ale v těchto dnech starší i novější Fonty zakoupit na našem eshopu za veletržní ceny. Objednávky si lze vyzvednout osobně v redakci nebo zasíláme poštou (poštovné dle váhy Fontů 100−250 Kč). Bienále Brno zrušenohttp://www.font.cz/ostatni/bienale-brno-zruseno.html28. 4. 2022 11:08 „Moravská galerie v Brně se rozhodla upustit od pravidelných přehlídek Bienále Brno. Nahradí je udržitelnou trvalou digitální platformou prezentace současného mezinárodního grafického designu.“ Tak zní oficiální  vyjádření na webu Moravské galerie.Vizuál 56. ročníku KVIFF představenhttp://www.font.cz/design/vizual-56-rocniku-kviff-predstaven.html27. 4. 2022 13:20 Po letech minimalismu, na jaký jsme byli v souvislosti s vizuální identitou karlovarského festivalu zvyklí, přišlo Studio Najbrt s hravou a veselou identitou „Hledejte si svého Wallyho“ pro nadcházející ročník.