Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Vizuální styl 78 ročníku festivalu Pražské jaro 1. 6. 2023

uvodni

V pátek 2. června vrcholí již 78. ročník mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro. Letos za jeho vizuální tváří stojí Markéta Hanzalová a Miroslav Roubíček ze studia Colmo.

více »

Vizuál pro 57. ročník MFF Karlovy Vary byl odhalen 27. 4. 2023

uvodni

Také pro letošní ročník MFF Karlovy Vary připravilo vizuál Studio Najbrt. Autory jsou Jakub Spurný a Aleš Najbrt.

více »

Logo pro hokejové MS 2024 v Česku – „pukotikon“ 12. 4. 2023

na homepage

Po devíti letech se příští rok (od 10. do 26. května) uskuteční v České republice mistrovství světa v ledním hokeji. Organizátoři turnaje nyní představili logo a grafickou identitu šampionátu. Inspirací a základem se stal puk designovaný jako emotikon, odtud tzv. „pukotikon“. Grafickou identitu pro Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2024 v Praze a Ostravě vytvořila mediální agentura Unicorn Attacks ve spolupráci se studiem superlative.works.

více »

Ministr zdraví: nové logo a vizuální identita 31. 3. 2023

uvod

Cílem nově vznikajícího think tanku Ministr zdraví je do roku 2030 prodloužit v Česku dobu prožitou ve zdraví o pět let. Důraz je kladen na prevenci ve smyslu udržení zdraví, která je levnější než následná léčba, a také na prodloužení délky života ve zdraví. Digitalizace podporující osobní odpovědnost a motivaci jednotlivce ke změně, stejně jako efektivnějšímu a udržitelnému financování systému. Logo a vizuální identitu této platformy navrhla Markéta Steinert, která zvítězila v soutěži organizace Czechdesign.

více »

FK Teplice představil nové logo a identitu 20. 3. 2023

na homepage

Představení nového loga a identity přišlo s předstihem, aby byl dostatek času pro výrobu všech potřebných věcí před startem nového ročníku, kdy se začne nové logo naplno používat. Dresy s novým logem budou představeny až před startem nové sezony. Autorem je grafk Karel Hejkal.

více »

Státní tiskárna cenin odkrývá nové logo a vizuální identitu 10. 3. 2023

homepage

Historický symbol převedli autoři ze studia 20YY Designers do značky promlouvající současným výtvarným jazykem a vhodným do digitálního prostředí. Návrh, jenž je důstojný, ale odvážný, uspěl v designérské soutěži organizace Czechdesign.

více »

Konference Mouvo 2023 se blíží 2. 3. 2023

homepage


Osmý ročník proběhne v termínu 21.–22. dubna 2023 v Technologické budově UMPRUM Mikulandská v Praze. Akce, kterou pořádá pražské studio Oficina, jako vždy nabídne to nejlepší ze světové scény audiovizuální kultury na průniku grafického designu, animace, filmu a interaktivních technologií.

více »

Nokia má nové logo 27. 2. 2023

na homapega

Finský výrobce vybavení pro komunikační sítě páté generace (5G) Nokia mění logo. Firma chce, aby si ji lidé přestali spojovat s mobilními telefony, tedy oborem, který před zhruba deseti lety opustila. Uvedl to generální ředitel Pekka Lundmark.

více »

Kofila slaví 100 let s novými designy obalů 24. 2. 2023

foto-kofila

Ku příležitosti oslavy 100. výročí si česká tyčinka KOFILA nadělila designovou edici, která vznikla ve spolupráci s ateliérem Grafický design Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně. KOFILA inspirovala mladé umělce k vytvoření originálního obalu tyčinky – studenti navrhli téměř 80 unikátních designů, z nichž bylo vybráno 7 nejzajímavějších, které se dostaly do výroby.

více »

SZIF s vizuální identitou od HMS design 20. 2. 2023

SZIF Logo-homepage

Nadčasové a čistě typografické pojetí nové vizuální identity právě představil Státní zemědělský intervenční fond. Novou podobu prezentace připravilo studio HMS design, které zvítězilo v designérské soutěži organizace Czechdesign.

více »