Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Autorizovaný reprint slavného plakátu k Něžné 12. 10. 2020

Něžná

Ikonický plakát k francouzskému filmu Něžná Roberta Bressona v jeho československém vydání zná téměř každý. Navrhla jej výtvarnice Olga Poláčková-Vyleťalová a obdržela za něj v roce 1973 cenu Grand Prix na Mezinárodním filmovém festivalu v Cannes. Kromě toho její plakát zlidověl a stal se v Československu fenoménem, který chtěl mít doma každý. Od jeho vzniku uplynulo 50 let a k tomuto výročí se dočkal autorizovaného reprintu v rámci činnosti Terryho ponožek.

více »

HC Dynamo Pardubice opouští koně 28. 8. 2020

decko

Hokejový tým HC Dynamo Pardubice představil nové logo a ostatní prvky vizuální podoby, kterou bude používat od nadcházející extraligové sezóny 2020/21. Podle prohlášení klubu tím nastavuje moderní tvář klubu atraktivní jak pro fanoušky, tak partnery v regionu i za jeho hranicemi. Vedení i celý realizační tým si od změny slibují posílení sounáležitosti uvnitř týmu i mezi klubem a jeho fanoušky.

více »

Výstaviště Praha představuje novou vizuální identitu 13. 8. 2020

homepage-vystaviste

Areál Výstaviště Praha se výrazně proměňuje a přispívá k tomu i nová vizuální identita, která vzešla z dílny tria designérů Tereza Hejmová, Štěpán Malovec, Martin Odehnal. Nová identita se promítne do navigace v areálu, externí i interní komunikace a propagačních materiálů.

více »

Nový vizuální styl pro český basketbal 5. 8. 2020

homepage

Při slavnostním vyhlašování ankety Basketbalista roku 2020, které se konalo v pátek 31. července v Mariánských Lázních, byl představen i nový vizuální styl pro český basketbal. Ten vytvořilo studio Dynamo design.

více »

Grafické řešení dopravy v Praze a Středočeském kraji 4. 8. 2020

hmepage

Nové grafické řešení podoby dopravních prostředků a kompletní vizuální identity integrované veřejné dopravy Hl. m. Prahy a Středočeského kraje PID vzešlo z designérské soutěže, v níž zvítězilo studio superlative.works.

více »

Vyšehrad s novou vizuální identitou 10. 7. 2020

zmena-homepage

Jan Matoušek, aktuální nositel ocenění Czech Grand Design – Grafický designér roku, vytvořil novou podobu prezentace Národní kulturní památky Vyšehrad. Na svém návrhu pracoval s Mirkou Mitískovou (Miroko Maroko). Vítězná identita vzešla z designérské soutěže pořádané organizací Czechdesign.

více »

Agentura Welcome to the Jungle má novou identitu 9. 7. 2020

Home-logo

Společnost Welcome to the Jungle (bývalé Proudly) již od roku 2015 napomáhá firmám získávat kvalitní zaměstnance, budovat pevné pracovní vztahy a současně nabízet uchazečům o práci co nejvíce informací. Nyní získala nové logo a vizuální identitu od studia Violaine & Jérémy.

více »

Známky s rouškami 25. 6. 2020

na homepage

Česká pošta přišla nedávno s myšlenkou vydat poštovní známky s poděkováním všem záchranářům, hasičům, armádě, policii i pošťákům za boj proti novému typu koronaviru. Známky, které reflektují globální pandemii koronaviru a boj s ní, už některé státy vydaly. Ty české s nápadem motivu ochranných roušek, který je rozprostřen přes dvě samostatné známky, však patří mezi nejoriginálnější.

více »

Druhý ročník soutěže Book In Progress startuje 25. 6. 2020

1_soutez

Po velmi úspěšném prvním ročníku soutěže Book in Progress mají zájemci o vydání vlastní knihy opět možnost utkat se o papír a tisk v hodnotě 300 000 Kč. Přihlásit je možné jakýkoliv knižní projekt se zajímavým grafickým zpracováním i tématem, ať už se jedná o autorské knihy, komiksové příběhy, fotografické nebo dětské knížky. Přihlášky jednoho či více projektů lze vyplňovat do 31. října 2020.

více »

Nová identita pro Florbal Turnov 23. 6. 2020

na homepage

Florbalový klub Turnov představil novou vizuální identitu oddílu koncem března: „To, po čem mnozí dlouho volali a to, co jsme poslední měsíce intenzivně připravovali je tady. Máme nové logo, webové stránky a spoustu dalších věcí.“

více »



UGD logo na vysku-box