Turnov představuje logo a vizuální identitu 3. 6. 2025
59. MFF Karlovy Vary: vizuál plný objetí 7. 5. 2025
59. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, který proběhne od 4. do 12. července, na tiskové konferenci představil mj. očekávaný letošní vizuál, který tradičně připravilo Studio Najbrt (na snímku Aleš Najbrt a Kryštof Mucha). Jeho hlavním motivem se stalo jednoduché lidské gesto: objetí.
více »Teplice představily nové logo a vizuální identitu 30. 4. 2025
Teplice se od dubna prezentují novým logem a vizuálním stylem. Autory grafického řešení značky a nové koncepce vizuální identity jsou Michaela Labudová a Pavel Frič z grafického studia Monsters.
více »Systém Rathouský Metro ● Typo ● Info Design 23. 4. 2025
Právě otevřená výstava Systém Rathouský Metro ● Typo ● Info Design v Pražákově paláci Moravské galerie v Brně představuje průřez celoživotní tvorbou typografa a grafického designéra Jiřího Rathouského (20. dubna 1924–5. září 2003). Metro jako Rathouského nejvýznačnější a nejpopulárnější designérská práce pak tvoří leitmotiv celé autorovy výstavy, která potrvá až do 22. února 2026.
více »Prostějov má nové logo a vizuální styl 15. 4. 2025
Město Prostějov odhalilo svou novou vizuální identitu, která citlivě propojuje historizující a folklorní prvky s moderním designem. Autorem konceptu je studio Matouš Design, jehož návrh zvítězil v designérské soutěži organizace Czechdesign.
více »Přerov má své logo a vizuální identitu 2. 4. 2025
Přerov představil své historicky první logo a ucelenou vizuální identitu, která vychází z charakteru města, pracuje s přívětivou typografií, piktogramy i barevností. Koncept spojení a identitu navrhlo trio designérek Tereza Drábková, Katarína Jamrišková a Ivana Stránská v rámci soutěže organizace Czechdesign.
více »Supraphon představuje novou vizuální identitu 28. 3. 2025
Supraphon přichází s aktualizovanou vizuální identitou, novými vizemi i respektem k tradici. Atraktivní vizuální styl se promítá do podoby fyzických nosičů i tiskových materiálů, v online prostředí se pak odráží na nových webových stránkách, sociálních sítích a streamingových platformách.
více »Agrozet představil novou vizuální identitu 17. 3. 2025
Agrozet, jeden z největších českých prodejců zemědělských strojů a náhradních dílů, se po více než 60 letech od založení rozhodl zmodernizovat svou vizuální identitu a přizval ke spolupráci renomované grafické studio Dynamo design.
více »NČKR se otevírají slovenským knihám 13. 3. 2025
Nově se otevírá možnost přihlášení slovenských knih do nesoutěžní sekce 60. ročníku soutěže Nejkrásnější české knihy roku, jejím garantem je Památník národního písemnictví. Termín pro přihlášení slovenských knih je do 30. dubna 2025.
více »Vizuál 32. Českého lva si hraje s iluzemi a optickým klamem 7. 3. 2025
Ceny Český lev, které budou slavnostně udíleny 8. března v pražském Rudolfinu, opět nesou rukopis grafické designérky Jany Krchové. Pro 32. ročník cen se inspirovala myšlenkou filmu jako iluze a pracuje s tématem rekvizit a kulis. Vznikl tak vizuál, v němž dominuje drátěný model slova „LEV“, jenž vytváří optickou iluzi znejišťující perspektivu.
více »