Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Sto let české vlajky. Mohla ale vypadat jinak… 31. 3. 2020

na homepage

Naše krásná vlajka slaví v těchto dnech sto let od svého vzniku a kupodivu přežila to století beze změny (na rozdíl od řady jiných socialistických satelitů se vyhnula doplnění o komunistické symboly, přežila i rozpad Československa, kdy jsme si ji tak trochu nenápadně „ponechali“ na úkor Slováků, zakázaná byla jen za protektorátu). Mohla ale vypadat úplně jinak, třeba Masaryk prý preferoval návrh grafika Vojtěcha Preissiga v „americkém“ stylu – s pěti hvězdami, zastupujícími Čechy, Moravu, Slezsko, Slovensko a Podkarpatskou Rus…

více »

Česká Kamenice získala novou tvář 9. 3. 2020

na homepage

Svěží, moderní, provzdušněné. Takové budou nově všechny plakáty, vizitky nebo propagační materiály České Kamenice. Ta představila svůj nový grafický vizuál. Hlavním tématem je slogan „Česká Kamenice spojuje“. Tradiční městský znak nahradí při všedním použití zbrusu nové logo.

více »

Model Young Package 2020 odstartoval 3. 3. 2020

MYP

Jubilejní 25. ročník soutěže Model Young Package vznáší důležitou otázku – Osobní péče (Personal Care) v našem globalizovaném a propojeném světě. „Vyzýváme designéry z celého světa, aby vytvořili moderní obal, který je udržitelný a zároveň přispívá ke zvýšení kvality života. Dokážeš zlepšit lidem život a vyléčit neduhy dnešního světa svým designem? Volba je jen na tobě!“ Přihlásit se můžete na stránkách young-package.com. Deadline pro zaslání soutěžních prací je 11. května 2020.

více »

ZAK: vizuální zin o Japonsku 28. 2. 2020

ZAK-foto

Zejména těm, jež jsou okouzleni japonskou kulturou, představujeme ZAK. Jde o tištěný vizuální zin, který zaznamenává kulturu Japonska – zejména její současnou podobu.

Zajímá se, představuje a vyhledává významné, progresivní japonské umělce, designéry, galerie, místa, ale i značky, produkty, kult…

více »

Muzeum města Prahy má novou identitu 14. 2. 2020

změna loga

Muzeum hlavního města Prahy v závěru loňského roku rozhodlo o výběru dodavatele na novou vizuální identitu, která se promění podle vítězného návrhu MgA. Kláry Horové. Ta vyhrála ve vyzvaném jednokolovém anonymním výběrovém řízení, které bylo vypsáno Muzeem hl. m. Prahy a na jehož organizaci se podílela Unie grafického designu. S novým logem se pojí i zavedení nového zkráceného názvu instituce: Muzeum města Prahy.

více »

Vizuál letošních filmových cen Český lev 22. 1. 2020

0_outdoor

Letošní výroční filmová cena Český lev, která bude vyhlášena 7. března, se prezentuje modrobílým dekorem ve stylu cibuláku. Studio Dynamo design sáhlo ve třetí své práci na podobě výroční filmové ceny po tradičním motivu.

více »

Páté Mouvo láká hravostí a zábavou 17. 1. 2020

 

obr1

Na konci února se populární konference Mouvo dočká pátého ročníku. Akce, kterou pořádá oceňované pražské studio Oficina, jako vždy přichystá pro publikum v divadle Archa to nejlepší, co nabízí světová scéna vizuální komunikace na průniku grafického designu, animace, filmu, speciálních efektů a nových technologií. Souběžně s konferencí se pokračování dočkají i workshopy a edukační platforma Mouvo Lab, která zastřešuje exkluzivní dílny se zahraničními lektory a naposledy byla kompletně vyprodána.

více »

Etincelle a kavárna Mezi řádky s novou vizuální identitou 17. 12. 2019

etincelle


Etincelle
je skupina sociálních podniků, která již od roku 2005 pomáhá lidem se zdravotním postižením najít důstojnou práci. V současné chvíli zaměstnává na 150 lidí s hendikepem a patří tak mezi nejvýznamnější zaměstnavatele lidí se zdravotním postižením v ČR. Mezi nejznámější podniky skupiny patří kavárna Mezi řádky na pražském Smíchově či nové bistro Mezi řádky na pražském magistrátu. Skupina provozuje dalších deset firemních kaváren a bister, pekárnu, prádelnu, farmu nebo třeba úklidové služby. Novou vizuální identitu pro celou skupinu zpracovaly Jitka Bret Srbová a Petra Lukešová z kreativního studia JITRA.

více »

Předplatné místo papučí 13. 12. 2019

ND-predplatne

Národní divadlo právě spustilo reklamní kampaň na Vánoční předplatné s pracovním názvem: Předplatné místo papučí aneb nabídněte bližním, co je opravdu potěší. Vánoční předplatné Národního divadla pro rok 2019 zpracovala agentura Touch Branding.

více »

Plakát na cestě k sametové revoluci 15. 11. 2019

plakaty

„Plakát na cestě k sametové revoluci“ tak zní název výstavy v pražském kině Světozor, kde se můžete až do 31. prosince 2019 přenést do let 1946–1989. Kurátor Pavel Rajčan připravil k výročí 17. listopadu ze sbírky Terryho ponožek výběr šedesáti plakátů, které dokumentují pouť naší země z temných padesátých let, přes pražské jaro 1968 až ke svobodě.

více »




UGD logo na vysku-box