Nová identita značky Konsepti 23. 6. 2025
Studio Touch Branding připravilo u příležitosti 30. výročí značky Konsepti novou vizuální identitu, která zůstává věrná původnímu logu, ale přetváří všechny ostatní prvky značky – od barevné palety přes typografii až po zavedení nového claimu „Prostor pro úžas“ a rozvoj verbální identity.
více »Model Young Package zná vítěze ročníku 2024 20. 6. 2025
Mezinárodní soutěž obalového designu Model Young Package letos oslavila 28. ročník. Vyhlášení vítězů proběhlo 18. června 2025 v pražské Radlické kulturní sportovně za účasti zástupců firem, designérů, odborné poroty i veřejnosti. Soutěž, jejímž pořadatelem je skupina Model, letos zavedla designéry do světa sladkostí – pod tématem Sweets in the Box.
více »Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR 18. 6. 2025
V soutěži o umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR zvítězili Ondřej Báchor, Jan Novák a Matěj Činčera. Návrh staví na propojení historické tradice, knižního řemesla a současných technologií. Klíčovým materiálem knižního objektu se stal papír.
Turnov představuje logo a vizuální identitu 3. 6. 2025
59. MFF Karlovy Vary: vizuál plný objetí 7. 5. 2025
59. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, který proběhne od 4. do 12. července, na tiskové konferenci představil mj. očekávaný letošní vizuál, který tradičně připravilo Studio Najbrt (na snímku Aleš Najbrt a Kryštof Mucha). Jeho hlavním motivem se stalo jednoduché lidské gesto: objetí.
více »Teplice představily nové logo a vizuální identitu 30. 4. 2025
Teplice se od dubna prezentují novým logem a vizuálním stylem. Autory grafického řešení značky a nové koncepce vizuální identity jsou Michaela Labudová a Pavel Frič z grafického studia Monsters.
více »Systém Rathouský Metro ● Typo ● Info Design 23. 4. 2025
Právě otevřená výstava Systém Rathouský Metro ● Typo ● Info Design v Pražákově paláci Moravské galerie v Brně představuje průřez celoživotní tvorbou typografa a grafického designéra Jiřího Rathouského (20. dubna 1924–5. září 2003). Metro jako Rathouského nejvýznačnější a nejpopulárnější designérská práce pak tvoří leitmotiv celé autorovy výstavy, která potrvá až do 22. února 2026.
více »Prostějov má nové logo a vizuální styl 15. 4. 2025
Město Prostějov odhalilo svou novou vizuální identitu, která citlivě propojuje historizující a folklorní prvky s moderním designem. Autorem konceptu je studio Matouš Design, jehož návrh zvítězil v designérské soutěži organizace Czechdesign.
více »Přerov má své logo a vizuální identitu 2. 4. 2025
Přerov představil své historicky první logo a ucelenou vizuální identitu, která vychází z charakteru města, pracuje s přívětivou typografií, piktogramy i barevností. Koncept spojení a identitu navrhlo trio designérek Tereza Drábková, Katarína Jamrišková a Ivana Stránská v rámci soutěže organizace Czechdesign.
více »Supraphon představuje novou vizuální identitu 28. 3. 2025
Supraphon přichází s aktualizovanou vizuální identitou, novými vizemi i respektem k tradici. Atraktivní vizuální styl se promítá do podoby fyzických nosičů i tiskových materiálů, v online prostředí se pak odráží na nových webových stránkách, sociálních sítích a streamingových platformách.
více »