Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Software602 mění svoji tvář 10. 5. 2021

uvodni

Česká IT legenda Software602 představila změnu firemní identity a nové logo. Tvůrcem nového vizuálního stylu je Jan Václav.

více »

Blatná s růžovou identitou 23. 4. 2021

jakub-vanek-studio-czechdesign-1-cover-foto

Vizuální identitu v netradiční růžové barvě právě představuje městská příspěvková organizace Centrum kultury a vzdělávání Blatná. V designérské soutěži, kterou pořádala organizace CZECHDESIGN, se svým návrhem zvítězilo Jakub Vaněk Studio. Autoři se inspirovali zdejší tradicí pěstování růží a vytvořili nápaditý a pozitivní styl, který se nakonec stane zároveň i vizuální identitou města Blatná.

více »

Nová vizuální identita MUO 15. 4. 2021

MUO-2021

Muzeum umění Olomouc našlo novou podobu své vizuální komunikace v designérské soutěži. Autorem vítězného návrhu je trio designérů Anežka Hrubá Ciglerová, Nikola Wilde a Richard Wilde.

více »

Český badminton s novou vizuální identitou 19. 3. 2021

na homepage

Český badmintonový svaz před časem představil novou vizuální identitu. Nové logo pracuje se symbolem badmintonového míčku a zároveň si hraje se slovem „bad“, které je v anglickém jazyce výrazem pro „špatný“, „zlý“ či „zlobivý“. Autorem je Triple Bang Agency.

více »

Typografie v České televizi 18. 3. 2021

Snímek obrazovky 2021-03-18 v 13.26.15

Cyklus ArtZóna odvysílaný na ČT Art 9. března se věnoval české typografii a tvorbě písma od začátku 20. století do současnosti. Na pořadu spolupracovali Linda Kudrnovská a Filip Blažek. V reportážích vystoupili Robert V. Novák, Otakar Karlas, Petra Dočekalová, Tomáš Brousil nebo Filip Kraus. S moderátorem Sašou Michailidisem ve studiu diskutovali Radek Sidun a David Březina.

více »

Český lev – vizuál a oceněné plakáty 5. 3. 2021

na homepage

Mimořádný ročník výročních cen Český lev České filmové a televizní akademie (ČFTA) avizuje atypicky originální a hravý, ale také výstižný vizuál s moderátorem Václavem Koptou v opuštěném kině. Téměř prázdné letos zůstane i Rudolfinum, v němž budou 6. března v přímém přenosu na ČT1 ceny vyhlášeny bez diváků, jen za přítomnosti nominovaných umělců.

více »

Peugeot představil nové logo 2. 3. 2021

na homepage

Jedna z nejstarších stále fungujících společností na světě se pochlubila novým logem, které je již jedenácté v pořadí.

více »

Spolek Run OpeRun s novým vizuálem 26. 2. 2021

uvodni

Neziskový spolek profesionálních mladých umělců Run OpeRun od roku 2021 oficiálně navázal spolupráci s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem a Davidem Babkou. Toto pulzující spojení dvou tvůrčích skupin slibuje nový rebrand po vizuální i dramaturgické stránce, který je průrazný, odvážný a současný.

více »

Ocenění German Design Awards pro Marketingovou kancelář 25. 2. 2021

foto-uvodni

Soutěž German Design Awards je jedna z nejprestižnějších světových designérských soutěží. Cenu porota uděluje za výjimečná díla, která obohacují celá odvětví designu a oceněné práce určují trendy na další roky. Marketingová Kancelář ve spolupráci s designérem Tomášem Q Procházkou uspěla s projektem pro Gabotherm mezi 5000 soutěžícími v 56 kategoriích.

více »

Nová identita fotbalového klubu AC Sparta Praha 12. 2. 2021

home-obr

AC Sparta Praha představila ve spolupráci s respektovanými odborníky v oboru grafické tvorby nový koncept vizuální identity ACS. Po několika letech příprav a práce na tomto projektu vstoupí klub do sezony 2021/2022 mimo jiné i s modernizovaným klubovým logem. Vizuální koncept vytvořila agentura Go4Gold.

více »



UGD logo na vysku-box