Font

novinky

Výběr jazyka

cs / en

 

Spolek Run OpeRun s novým vizuálem 26. 2. 2021

uvodni

Neziskový spolek profesionálních mladých umělců Run OpeRun od roku 2021 oficiálně navázal spolupráci s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem a Davidem Babkou. Toto pulzující spojení dvou tvůrčích skupin slibuje nový rebrand po vizuální i dramaturgické stránce, který je průrazný, odvážný a současný.

více »

Ocenění German Design Awards pro Marketingovou kancelář 25. 2. 2021

foto-uvodni

Soutěž German Design Awards je jedna z nejprestižnějších světových designérských soutěží. Cenu porota uděluje za výjimečná díla, která obohacují celá odvětví designu a oceněné práce určují trendy na další roky. Marketingová Kancelář ve spolupráci s designérem Tomášem Q Procházkou uspěla s projektem pro Gabotherm mezi 5000 soutěžícími v 56 kategoriích.

více »

Nové logo Jičína 19. 2. 2021

na homepage

Rada města schválila nové logo města Jičína. Nahradí přibližně 13 let staré logo. Autorem obou log je Lukáš Taneček.

více »

Nový Font 175 se již tiskne! 16. 2. 2021

na homepage

Na co se můžete těšit v prvním letošním čísle našeho časopisu? Kromě hlavního tématu, kterým je tentokrát CI e-shopů, přineseme články a rozhovory ze světa grafického designu, fotografie nebo grafického software a věnujeme se také počítačovým periferiím…

více »

Nová identita fotbalového klubu AC Sparta Praha 12. 2. 2021

home-obr

AC Sparta Praha představila ve spolupráci s respektovanými odborníky v oboru grafické tvorby nový koncept vizuální identity ACS. Po několika letech příprav a práce na tomto projektu vstoupí klub do sezony 2021/2022 mimo jiné i s modernizovaným klubovým logem. Vizuální koncept vytvořila agentura Go4Gold.

více »

Vimperk má novou vizuální identitu 4. 2. 2021

logo

Jihočeský Vimperk představil novou vizuální identitu. Autorem návrhu je designér Matěj Chabera, držitel ceny Czech Grand Design – grafický designér roku 2017.

více »

Chrudim představuje nové logo a vizuální identitu 26. 1. 2021

home

Město Chrudim představuje svou historicky první ucelenou vizuální identitu, jejíž autorkou je grafická designérka Markéta Steinert. Autorka do návrhu promítla chrudimská specifika a vytvořila návrh, který je přátelský a hravý.

více »

Karantéňan vyzývá k tvorbě ex libris 21. 1. 2021

karantenan_banner

V době jarního lockdownu představilo lektorské oddělení Památníku národního písemnictví (PNP) postavičku Karantéňana, který v době distanční výuky za pomoci výzvy „napiš příběh, udělej knihu” děti motivoval k tvorbě autorské knihy. Animovaný hrdina se nyní vrátil a prostřednictvím videa představuje dětem téměř zapomenutý fenomén ex libris neboli knižní značky. V novém videu Karantéňan vyhlašuje už druhou výzvu k samostatné tvorbě. Až do 23. března 2021 přijímá ukázky vlastnoručně vytvořených ex libris – knižní značky ve formě razítka. 

více »

Návrh identity očkovacích center 14. 1. 2021

imageovka

Studio Lemon Design představilo svůj návrh jednotného značení očkovacích center proti koronaviru.

více »

Nová lednová loga – GM, KIA a Burger King 13. 1. 2021

na homepage

V lednu se objevilo několik zajímavých redesignů. Automobilky General Motors a KIA přistoupily k zásadnější změně, fastfoodový řetězec Burger King se naopak vrátil ke starší podobě…

více »



UGD logo na vysku-box