název článku |
charakteristika |
číslo strany |
Studio Divize |
Studio, v čele se Sárou Bergmannovou a Tomášem Brychtou, stojí např. za vizuálními identitami mezinárodního workshopu dok.incubator, Vršovického divadla MANA, advokátních kanceláří PORTOS či endors nebo královéhradeckého Parku 360 |
4 – 11 |
Ondřej Šmerda |
grafický designér a dlouholetý pedagog vytvořil mnoho dodnes známých log: např. Czechia, Národní muzeum, SmartWings, Nemocnice Na Homolce, Hollarka, Fond ohrožených dětí... |
12 – 17 |
Street art a graffiti |
po loňských murálech se nyní z umělecké scény ulice zaměřujeme na graffiti |
18 – 21 |
Změny v Brně |
autorka původní vizuální identity Brna Věra Marešová a jeji aktuální projekt modernizace této identity |
22 – 23 |
Corporate: kolejová vozidla |
vizuální styl výrobců tramvají, vlaků či metra… |
24 – 33 |
Škoda – labutí píseň okřídleného šípu z Plzně |
facelift loga a sjednocení vizuální identity předního evropského výrobce vozidel pro městskou a železniční dopravu bylo úkolem pro studio Dynamo design ( r. 2015) |
34 – 37 |
Loga kolejových vozidel |
tradiční rubrika s hodnocením značek |
38 – 39 |
Papír 2025 |
tradiční anketa se tentokrát zaměřuje na výrobce a dodavatele papíru |
40 – 43 |
Papír Color Copy a Pergraphica® |
z nabídky a novinek společnosti Mondi |
44 |
Nejkrásnější české knihy roku 2024 |
výsledky 60. ročníku soutěže byly vyhlášeny 2. 6. 2025 |
46 – 47 |
Ottova tiskárna: specialista na tvarový výsek |
v Ottovce vědí, že jednou z možností, jak zaujmout cílového spotřebitele, je i tvarový výsek |
48 |
Jak na vlastní fotolab |
co vše umí dnešní profesionální inkoustové tiskárny Canon |
49 |
Model Young Package 2024 |
výsledky 28. ročníku mezinárodní soutěže obalového designu na téma Sweets in the Box |
50 – 51 |
Brněnská typografická konference podruhé |
reportáž z květnové konference Brno Bold Typo, jež pořádá studio Bloomfield |
52 |
Chytré ilustrace historických letopočtů |
projekt D1G1TAL CHR0N1CLES designérského dua z Gruzie |
53 |
Linearity Curve a Move |
inovativní produkty pro vektorovou grafiku a animace |
54 – 57 |
Nosorožec v porcelánu |
pojednání Michala Weina za fenoménem nosorožce ve znacích a logotypech |
58 – 61 |
Ve zkratce |
rubrika s aktualitami a drobnými zprávami |
62 – 66 |