Font

fontshop

Výběr jazyka

cs / en

 

Font 201 :: 3/2025 :: téma: Kolejová vozidla

název článku charakteristika číslo strany
Studio Divize Studio, v čele se Sárou Bergmannovou a Tomášem Brychtou, stojí např. za vizuálními identitami mezinárodního workshopu dok.incubator, Vršovického divadla MANA, advokátních kanceláří PORTOS či endors nebo královéhradeckého Parku 360 4 – 11
Ondřej Šmerda grafický designér a dlouholetý pedagog vytvořil mnoho dodnes známých log: např. Czechia, Národní muzeum, SmartWings, Nemocnice Na Homolce, Hollarka, Fond ohrožených dětí... 12 – 17
Street art a graffiti po loňských murálech se nyní z umělecké scény ulice zaměřujeme na graffiti 18 – 21
Změny v Brně autorka původní vizuální identity Brna Věra Marešová a jeji aktuální projekt modernizace této identity 22 – 23
Corporate: kolejová vozidla vizuální styl výrobců tramvají, vlaků či metra… 24 – 33
Škoda – labutí píseň okřídleného šípu z Plzně facelift loga a sjednocení vizuální identity předního evropského výrobce vozidel pro městskou a železniční dopravu bylo úkolem pro studio Dynamo design ( r. 2015) 34 – 37
Loga kolejových vozidel tradiční rubrika s hodnocením značek 38 – 39
Papír 2025 tradiční anketa se tentokrát zaměřuje na výrobce a dodavatele papíru 40 – 43
Papír Color Copy a Pergraphica® z nabídky a novinek společnosti Mondi 44
Nejkrásnější české knihy roku 2024 výsledky 60. ročníku soutěže byly vyhlášeny 2. 6. 2025 46 – 47
Ottova tiskárna: specialista na tvarový výsek v Ottovce vědí, že jednou z možností, jak zaujmout cílového spotřebitele, je i tvarový výsek 48
Jak na vlastní fotolab co vše umí dnešní profesionální inkoustové tiskárny Canon 49
Model Young Package 2024 výsledky 28. ročníku mezinárodní soutěže obalového designu na téma Sweets in the Box  50 – 51
Brněnská typografická konference podruhé reportáž z květnové konference Brno Bold Typo, jež pořádá studio Bloomfield 52
Chytré ilustrace historických letopočtů projekt D1G1TAL CHR0N1CLES designérského dua z Gruzie 53
Linearity Curve a Move inovativní produkty pro vektorovou grafiku a animace 54 – 57
Nosorožec v porcelánu pojednání Michala Weina za fenoménem nosorožce ve znacích a logotypech 58 – 61
Ve zkratce rubrika s aktualitami a drobnými zprávami 62 – 66