Font

novinky

Výběr jazyka

cs / en

 

Nabarvené ptáče již ukázalo plakát. Budí rozpaky. 22. 5. 2019

nabarvené ptáče


Po letech příprav a náročném natáčení dospěl nový celovečerní film režiséra, scenáristy a producenta Václava Marhoula Nabarvené ptáče do finální fáze postprodukce. Filmovou verzi známého románu, jehož autorem je polský spisovatel Jerzy Kosiński, teď představil tvůrce alespoň na filmovém plakátu, který už na některých sociálních sítích vzbudil bouřlivé diskuze.

více »

Deadline soutěže Model Young Package 2019 je za dveřmi! 13. 5. 2019

 rozbalování 

Objevte nečekaný Zážitek z rozbalování a přihlaste se do soutěže Model Young Package 2019! Soutěž má uzávěrku již 20. května.

více »

Začíná MS v hokeji 2019 10. 5. 2019

MS hokej 2019Dnes začíná hokejový šampionát, který po letech opět hostí Slovensko. Češi do něj večer vstoupí zápasem se Švédskem, poprvé s novým trenérem a v nových dresech (ten lev s pukem v tlamě a okem ve tvaru Štvanice). Jak vypadá logo a maskot tohoto mistrovství světa? Medvěd Macejko je podle nás sympaťák! :)

více »

Značka Lagris v novém 7. 5. 2019

změna loga

Společnost Podravka − Lagris a.s., která patří do mezinárodní potravinářské skupiny Podravka, mění vizuální identitu své značky Lagris a také podobu její komunikace směrem ke koncovému zákazníkovi. Změna se týká loga, webu a obalů všech výrobků. Redesign proběhne postupně i na Slovensku a v Maďarsku. Na vytvoření nového vizuálního stylu společnost spolupracovala s agenturou Line Art Group a.s.

více »

Nový font Buřt 2. 5. 2019

home

Designér Jan Charvát vydal (před nadcházející grilovací sezónou :)) nové české písmo BUŘT.

více »

Divadlo v mobilu nezažijete 30. 4. 2019

Poster

Národní divadlo zahajuje prodej předplatného na sezonu 2019/2020 a spouští kampaň s názvem Divadlo v mobilu nezažiješ. „Problematika nekvalitně tráveného času je morem dnešní doby. Nejenom děti, ale i dospělí často přijdou na to, že proflákali večer zíraním do obrazovky, aniž by si cokoli hodnotného odnesli“ vysvětluje hlavní myšlenku kampaně Martin Marušinec, kreativní ředitel agentury Touch Branding, která kampaň připravila.

více »

Soutěž firmy BenQ o grafický monitor 29. 4. 2019

vyhrej-monitor-BenQ

Zúčastněte se soutěže, kterou pro grafiky vyhlásila společnost BenQ, a navrhněte nový spořič obrazovky. Můžete tak vyhrát monitor PD2720U a k tomu 3 000 euro. Jak na to?
více »

Podprahový KVIFF jako optická iluze 24. 4. 2019

KVIFF2019

„Jiří Bartoška a Jakub Spurný odhalili oficiální plakát 54. ročníku Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Vizuál pokračuje v jednoduché typografii a hře s čísly i viditelností. Někdo v něm najde odkaz k TVL, neboli rozlišení obrazovky, někdo k Šíleně smutné princezně. Někdo zebru. Nebo jsou to zas jen císařovy nové šaty? Stejně jako na filmové plátno je každopádně dobré se na plakát dívat trochu s odstupem.“ uvádí se na stránkách Studia Najbrt.

více »

Nová vizuální identita Divadla X10 23. 4. 2019

vizual_X10_TZ3

Divadlo X10 po přestěhování z budovy Strašnického divadla do centra Prahy kompletně změnilo svou vizuální identitu. Autorem grafické podoby je Martin Poláček.

více »

Nový Font 164 se již tiskne 12. 4. 2019

Font 164

Na co se můžete těšit v letošním jarním čísle našeho časopisu? Kromě hlavního tématu, kterým je tentokrát CI zoologických zahrad, přineseme články a rozhovory ze světa grafického designu, fotografie nebo grafického software a věnujeme se také signmakingu…

více »