Font

novinky

Výběr jazyka

cs / en

 

Člověk v tísni slaví 30 let své existence s novým logem 25. 5. 2022

01_pin-marvil-pro-czd_1200x800px

Nejdůležitější česká nezisková organizace po mnoha letech mění podobu své vizuální komunikace. Nové logo, které vzešlo z designérské soutěže pořádané Czechdesign, má posílit pozitivní vnímání a lépe vystihnout poslání Člověka v tísni. Vítězem soutěže je Studio Marvil, všichni účastníci se vzdali nároku na skicovné, navrhovali logo a poskytli licenci pro bono.

více »

Národní cena za studentský design 2022 25. 5. 2022

logotyp-uvodni

V roce 2022 soutěží práce z nejširšího spektra zahrnutého pod termínem vizuální komunikace a vizuální kultury — např. grafický design (plakáty, knihy, brožury, vizuální styly, typografie, navigační systémy, experimentální přístupy v grafickém designu, grafický design v mezioborové spolupráci aj.), užitá a reklamní fotografická tvorba vztahující se k designu, graffiti, digitální média, motion design aj. Soutěže se mohou zúčastnit studenti designu všech domácích i zahraničních univerzit, vysokých škol, vyšších odborných škol se zaměřením na design. Přihlašujte se do 30. 6. 2022!

více »

Rebranding investičně poradenské společnosti In Investments 24. 5. 2022

vizitky-uvodni

In Investments je specializovaný investiční broker pool,  který se snaží vylepšit image poradců na českém trhu. Poradci působí v celé ČR a mají v poradenském mandátu až 4 mld. investičních portfolií svých klientů. Společnost nedávno prošla rebrandingem, který proběhl pod vedením Aleny Novákové. Nový design mají také veškeré tiskoviny, webové stránky, prezentační a dárkové předměty, merkantilní tiskoviny a tiskoviny pro akce a konference.

více »

Vizuál Koncertu pro Evropu 12. 5. 2022

uvodni

Další ze série výjimečných koncertů pořádaných festivalem Prague Sounds/Struny podzimu, se uskuteční 2. září 2022. Festival opět zamíří na hladinu Vltavy, aby z unikátní plovoucí scény u Slovanského ostrova rozezněl Prahu a letos i celou Evropu. Ve spolupráci s Úřadem vlády České republiky a Českou filharmonií uspořádá oficiální koncert u příležitosti českého předsednictví v Radě Evropské unie s názvem Koncert pro Evropu. Grafiku pro tuto významnou kulturní událost vytvořil Tuan Vuong ze Studia Najbrt, který se inspiroval místem konání.

více »

Vizuální identita Parku 360 6. 5. 2022


park-uvodniNEW

Vizuální identitu Parku 360, multifunkčního prostoru v areálu letiště na okraji Hradce Králové, vytvořilo pražské Studio Divize. Park 360 hostí festivaly typu Rock For People aj.

více »

Blíží se deadline pro přihlášení do Model Young Package 2022 5. 5. 2022

hlavicka

Přihlašte váš obal jídla do soutěže obalového designu, zbývá už jen pár dní. Termín odevzdání modelů obalů je 11. května 2022. Letošní téma Food Is... fantazii meze neklade − navrhněte obal pro oblíbené jídlo, vytvořte udržitelnější obal na jídlo s sebou, zabalte nápoj, sladkost nebo třeba pamlsky pro domácí mazlíčky!

více »

Akce: Fonty za veletržní ceny 2. 5. 2022

1
 
Ve dnech 3.−5. května 2022 proběhne po dvouleté pauze tradiční veletrh Reklama Polygraf Obaly. Po zkušenostech se zrušením loňského a předloňského ročníku tentokrát Font na veletrhu nevystavuje, můžete si ale v těchto dnech starší i novější Fonty zakoupit na našem eshopu za veletržní ceny. Objednávky si lze vyzvednout osobně v redakci nebo zasíláme poštou (poštovné dle váhy Fontů 100−250 Kč).
více »

Bienále Brno zrušeno 28. 4. 2022

hadlac

Moravská galerie v Brně se rozhodla upustit od pravidelných přehlídek Bienále Brno. Nahradí je udržitelnou trvalou digitální platformou prezentace současného mezinárodního grafického designu.“ Tak zní oficiální  vyjádření na webu Moravské galerie.

více »

Vizuál 56. ročníku KVIFF představen 27. 4. 2022

home-postavy

Po letech minimalismu, na jaký jsme byli v souvislosti s vizuální identitou karlovarského festivalu zvyklí, přišlo Studio Najbrt s hravou a veselou identitou „Hledejte si svého Wallyho“ pro nadcházející ročník.

více »

Outdoorová značka Hannah představuje novou identitu 22. 4. 2022

na homapega

Česká značka outdoorového oblečení a vybavení Hannah představuje nové logo, změny proběhly také v online a offline komunikaci, a dokonce také ve výrobě. Značka se chce vrátit ke svým sportovně-outdoorovým kořenům a inspirovat zákazníky k tomu, aby byli každý den lepší než včera.

 

více »



UGD logo na vysku-box