Předplatné místo papučí
Národní divadlo právě spustilo reklamní kampaň na Vánoční předplatné s pracovním názvem: Předplatné místo papučí aneb nabídněte bližním, co je opravdu potěší. Vánoční předplatné Národního divadla pro rok 2019 zpracovala agentura Touch Branding.
Kreativní ředitel agentury Martin Marušinec nabídl Národnímu divadlu koncept, který navazuje na jarní kampaň Divadlo v mobilu nezažiješ. Ta se zaměřila na volný čas, který řada z nás (ruku na srdce) netráví úplně smysluplně. Vánoční kampaň vizuálně i tematicky na jarní kampaň volně navazuje. Klíčové je tentokrát zamyšlení nad vánočními dárky, které nakupujeme leckdy hekticky, bez invence a za každou cenu, tedy spíše „aby něco bylo“.
Pro styling kampaně, jejichž tváří se stali herci Jindřiška Dudziaková a Radúz Mácha, byla oslovena Jana Blount, která se v oboru pohybuje více než 15 let, provozuje módní poradenství a butik s originální módou a také se zabývá recyklací luxusní módy. Právě recyklace, renovace a upcycling jsou témata blízká Národnímu divadlu. Proto celý styling byl vytvořen výhradně z recyklovaných oděvů a doplňků. Národní divadlo tak otevírá projekt R.U.R. (recyklace, upcycling, renovace) zaměřený na udržitelnost zdrojů a společenskou odpovědnost. Fotografie ke kampani opět vytvořil Roman Valent.
Jak se vám kampaň ND líbí?