Font

reklama

Výběr jazyka

cs / en

 

Předplatné místo papučí

ND-predplatne

Národní divadlo právě spustilo reklamní kampaň na Vánoční předplatné s pracovním názvem: Předplatné místo papučí aneb nabídněte bližním, co je opravdu potěší. Vánoční předplatné Národního divadla pro rok 2019 zpracovala agentura Touch Branding.

ND-Trojhran-Pyzamo-LowRes

Kreativní ředitel agentury Martin Marušinec nabídl Národnímu divadlu koncept, který navazuje na jarní kampaň Divadlo v mobilu nezažiješ. Ta se zaměřila na volný čas, který řada z nás (ruku na srdce) netráví úplně smysluplně. Vánoční kampaň vizuálně i tematicky na jarní kampaň volně navazuje. Klíčové je tentokrát zamyšlení nad vánočními dárky, které nakupujeme leckdy hekticky, bez invence a za každou cenu, tedy spíše „aby něco bylo“.

Pro styling kampaně, jejichž tváří se stali herci Jindřiška Dudziaková a Radúz Mácha, byla oslovena Jana Blount, která se v oboru pohybuje více než 15 let, provozuje módní poradenství a butik s originální módou a také se zabývá recyklací luxusní módy. Právě recyklace, renovace a upcycling jsou témata blízká Národnímu divadlu. Proto celý styling byl vytvořen výhradně z recyklovaných oděvů a doplňků. Národní divadlo tak otevírá projekt R.U.R. (recyklace, upcycling, renovace) zaměřený na udržitelnost zdrojů a společenskou odpovědnost. Fotografie ke kampani opět vytvořil Roman Valent.

 

ND-Motivy-2      ND-Motivy-4

ND-Motivy-1      ND-Motivy-3

http://www.touchbranding.com/

 

Jak se vám kampaň ND líbí?

 


Komentáře k článku





Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.