Divadlo v mobilu nezažijete
Národní divadlo zahajuje prodej předplatného na sezonu 2019/2020 a spouští kampaň s názvem Divadlo v mobilu nezažiješ. „Problematika nekvalitně tráveného času je morem dnešní doby. Nejenom děti, ale i dospělí často přijdou na to, že proflákali večer zíraním do obrazovky, aniž by si cokoli hodnotného odnesli“ vysvětluje hlavní myšlenku kampaně Martin Marušinec, kreativní ředitel agentury Touch Branding, která kampaň připravila.
Prodeji předplatného na sezonu 2019/2020 předcházela důkladná příprava nejen ze strany obchodního oddělení a souborů, ale také oddělení marketingu pod vedením Heleny Vonkové. Kampaně na předplatné se v minulosti věnovali tématu „zajištění“ těch nejlepších míst, protože díky předplatnému si diváci opravdu mohou nakoupit lístky jako první a mají tudíž největší výběr.
V roce 2019 se Národní divadlo ale rozhodlo dát do popředí „větší“ téma a spouští kampaň s názvem Divadlo v mobilu nezažiješ. Základní ideou kampaně je připomenutí nám všem, kdo procházíme ulicemi, jedeme tramvají či vlakem s očima přilepenýma na displayi mobilu, trávíme odpoledne, večery i noci na sociálních sítích, že čas se dá trávit lépe. Dle tvůrců kampaně je Národní Divadlo ideální kulturní instituce pro takové sdělení, protože může na tuto situaci poukázat a nepůsobit mravokárně. Sezónní předplatné je navíc ideální řešení, jak si dopředu zajistit alespoň několik večerů v roce „s kvalitním obsahem“.
Koncept: Martin Marušinec, Neil Johnston
Copywriting: Helena Johnston, Martin Marušinec
Design: Neil Johnston
Fotografie: Roman Valent