Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Zoo Olomouc má nové logo

Zoo Olomouc má nové logo s motivem očí, vedení zahrady jej minulý čtvrtek představilo novinářům. Autorem nové podoby je studio BastArt z Olomouce.

„Od roku 1986 máme ve znaku přímorožce. Logo se postupem času měnilo. Ke změně jsme se rozhodli proto, že naše stávající logo bylo špatně čitelné a nevyhovovalo grafickému pojetí,” vysvětlila mluvčí zoo Hana Labská.
„Mluvíme očima” je motto, které shrnuje všechny základní argumenty nového loga, což je jeden ze základních smyslů – oči. Pozorujeme, díváme se, poznáváme a navíc komunikujeme mezi sebou i zvířaty.

Lidé nové logo mohou vidět na několika autobusech městské hromadné dopravy v Olomouci a billboardech, postupně také přibude na informačních cedulích a propagačních materiálech.

„Při tvorbě jsme hledali základní motiv existence zoologických zahrad, spojení mezi světem lidí a zvířat, základní prvek komunikace mezi nimi. Nejvýraznější a také vizuálně nejatraktivnější se nám zdál zrak, oči a jejich funkce, dívání, pozorování, vnímání, rozpoznávání. Přírodní pestrost barev a tvarů zvířecích očí v logu zastupují tři odlišné barvy a tvary zornic,” řekl autor návrhu Jiří Ďuriš.

zdroj: článek na stránkách Olomouckého deníku

Co říkáte na nové logo vy? Nám se celkem líbí – není prvoplánové a obsahuje i typografickou hříčku v nápisu, která odkazuje zpět na symbol. Dnes už snad povinný efektní odlesk zde dává smysl. Celý symbol (resp. 3 symboly očí) by ale mohl být zpracován kvalitněji, realističtěji. A nebo naopak mohl autor 3D efekt zcela vynechat.

Ještě bychom rádi viděli aplikaci nového loga do vizuálního stylu a také jeho pozitivní verzi. Pro studio BastArt bude implementace nového vizuálního stylu do prostředí olomoucké zoo jistě velkou výzvou a my věříme, že bude po té pražské další, která se bude moci pyšnit např. kvalitně zpracovaným informačním a navigačním systémem a zajímavými tiskovými materiály od vstupenek po reklamní kampaň.

-PS-


Komentáře k článku

23. 7. 2009 15:09 Víťa Kimr (VFK)

Je to prima práce a dobrý nápad.
Osobně bych oko s kulatou panenkou posunul na poslední místo. V základní variantě loga by to (dle mého názoru) nevadilo. Avšak ve tvarové variantě "vertikal" by to logotyp příjemně opticky-významově dělilo na dvě slova, neb ty dvě oči se zúženými panenkami jsou si opticky velmi podobné a oko s kulatou panenkou by začínala slovo olomouc.
Pokud to tu už někdo psal tak sorry... jen mě to tak napadlo

15. 6. 2009 19:21 COOCEY

Kdo jiný než olomoučtí bastardi? Nebuďme hovada! Je to blízko a freeD taky letí.... zoo to potřebuje, ale krmeni za to určitě moc nebude...

15. 6. 2009 16:12 Lukas Veverka / www.parasite.cz

Jistě. Ovšem nejtrapnější je teoretik, který to 'všem natře' a pod svůj názor se ani nepodepíše. :)

15. 6. 2009 15:40 Ladi

To Logik: ctu to po sobe a nevidim tam chybu, snad jen ke kazde vete dopsat, jak je myslena. Takze pro upresneni -> prvni veta je ironie! Apropo, proc se porad lidi odkazujete na agentury a velka jmena, jdete nejdriv do svedomi sobe. Prijde mi to tady jako sine slavy teoretiku.
..ze se vubec zdrzuju vypisovanim..

15. 6. 2009 11:29 Logik

ad lada pribyl: neprotiřečíš si trochu? A dále: jedna věc jsou prachy v kešeni a druhá logo v portfoliu. Prohlédli si portfolia některých známýchgrafiků a najdeš tam toho dost, často s poznámkou "nerealizováno" nebo "soutěžní návrh"....

15. 6. 2009 09:37 Ladi Pribyl VBQ Zln

Spousta skvelych komentaru. Zacnete vic delat, psani je ztrata casu! A kolik takhle vtipnych log jste udelali vy? Placat umi kazdy.
Za svouji osobu gratuluji konkurencni agenture. Myslim, ze podobne zdarila loga by chtel ve svem portfoliu kazdy..

11. 6. 2009 14:25 IRONIK podruhé

Tak a teď jsem si přečetl všechny komentáře a můžu říct, že jsem sem zavítal po trochu delší době a rozhodně mile mě překvapilo, jak skoro všechny komentáře pod tímto příspěvkem jsou trefné a plodné. Doporučuji to přečíst všem. Jsou zde zajímavé poznámky. Jsem potěšen.

11. 6. 2009 14:13 rve

trochu mimo, ale fakt to stojí za to. Že tohle ještě někdo myslí vážně...
http://www.valasskeklobouky.cz/vismo/dokumenty2.asp?u=17631&id_org=17631&id=313153&p1=20108

11. 6. 2009 13:57 IRONIK

Včera jsme navštívil výstavu bakalářských prací studentů z Plzně a velice mě tam zaujal vizuální styl pro ZOO Ostrava, který byl založený na logotypu složeného z typografické části, která hravě spojovala slovo ZOO se slovem OSTRAVA a vzniklo tak slovo ZOOSTRAVA, tento název vyvedený jednoduchým, myslím že kontsruovaným, písmem v černé barvě byl doplněn o hravé symboly zvířat (zhruba pět druhů), které byly umístěny do řady nad slovo ZOOSTRAVA, a které nesly různé barvy. Logo a jeho využití se mi líbilo, snad jedinou výhradu, kterou jsem si k tomu v duchu říkal bylo to, že mi nepřišlo příliš vhodné vypouštět jedno O z názvu, protože tam může vzniknout asociace slov ZOO a STRAVA, což by se hodilo spíše pro nějaký zverimex. Říkal jsem si, že by se to mohlo použít u jiného názvu města, které začíná na O, ale zrovna u Ostravy ne.
Když jsme přišel z výstvavy domů, sedl jsem k počítači a zabrousil na tento web a co nevidím. :-D

Pokud bych měl porovnat obě logo, tak ta studentská práce se mi zamlouvá o dost víc, ale je pravda, že u toho zde prezentovaného jsem ještě neviděl aplikace.

Kdo je z Plzně a zajímá ho design a výtvarné umění, ať si zmíněnou výstavu nenechá ujít.

11. 6. 2009 12:23 Lukas Veverka / www.parasite.cz

To by asi meli zareagovat s Pixl-e. Ja jsem presvedcen ze to neni mimo. Ze prave ta edukativni hra j eto super co deti nadchne. Jasne. Vyzaduje se aby byli trosku vzdelani, umeli cist a trosku chapali souvislosti mezi svetem prirody a lidi. To bysme zde vecne resili ten rozpor pro koho se ten design dela. Nekdy mam velmi neprijemnej pocit, ze designeri rezignuji na urcite zakladni principy ktery by mel graficky design prinaset (kultivovat, vzdelavat, zlepsovat vizualni kulturu a ucit lidi druhe gramotnosti atd), a spokoji se s vytvarenim designu pro nevzdelanou masu. Neodvazuji se pouzit zadny slozitejsi princip, protoze vice lidi je tech vizualne negramotnych. Ja takovy nejsem a nechci takove prace delat. Nevim, je jasne, ze vzdy dojde k diskriminaci jedne nebo druhe skupiny. Ja rozhodne budu ve sve tvorbe uprednostnovat vzdy ty respondenty, jenz jsou vzhledem k tematu na vysi urovni, protoze pro ne to hlavne delam, ne pro ostatni masu. Design filharmonie nebo divadla, taky nebudu prizpusobovat divakum primackych soap oper. Je ovsem na diskuzi nakolik je pripad Pixl-e o tom o cem zde ted pisu, nebo jestli je to opravdu uz za hranici mimo.

Jen k te fotce geparda, presne tento lzivy postup, snaziciho se prezentovat jako lovce geparda v betonove kleci nadopovaneho sedativy, prezentovaneho fotkou zvirete ve volne prirode je neco, co je me vice odporne, nez vizual od Pixl-e. Ja jsem do zoo nastesti nikdy nesel s naivni predstaovu ze budu sledovat lovce. Nastesti me rodice poucili o negativech i pozitvech techto zarizeni, a spise nez obdiv jsem temer vzdy citil litost a smutek. Co me ale ovsem na zoo bavilo, byli prave ty vedomosti co jsem se mohl docist nebo dozvedet od chovatelu pri krmeni zvere, nebo z tabulek s detskyma kvizama a hrama. A proto se me Pixl-e vizual zda prave z pohledu ditete super.

11. 6. 2009 11:48 namestii

K řešení od Pixlí bych řekl asi toto..
… nejlepší jsou tam ty hlášky na šalině. Jenže, co když nebude mít zoo na celoroční kampaň (v takovémto měřítku)?
Když teda vypustím ty inzertní plochy a bud koukat dál, tak už teda žádná hitparáda…

• Vizitky - ne.. tam není ani náznak zoo, přírody, zážitku.. chybí tam totiž logo, nebo ten černý nápis „zoo brno“ je to logo?

• Plakáty - dobrý, výrazné.. to by asi na lidi fungovalo

• Trička - ne.. NUDA

• A4 - Nápad super, ale zpracování ne - řekl bych, že to lidi neosloví… moc grafika, málo příroda… je rozdíl mezi grafikou pro časopis Typo a mezi Zoo… ale možná je to tak mimo, že to naopak zaujme, nejsem schopen přesně vyhodnotit.

Něco bych k tomu ale ještě měl. Když jsem byl děcko, měl jsem zoo rád a jezdili jsme tam často, protože jsem chtěl já - dítě. Když jsem viděl fotku geparda, jak kouká zkrs trávu a vyhlíží kořist - „vrrr“ - tak jsem chtěl do zoo. .-) On tam pak sice ležel jak mrtvola, ale já ho viděl jako lovce. … Když teď koukám na grafiku od Pixlí, tak tam nejsou žádné (dětské) emoce. Je to naservírované JEN pro dospělé. To mi hodně vadí.

… jinak furt nechápu, co je tam to logo?

11. 6. 2009 09:50 Petr

Lev>
prostě nádhera, můžeme jen závidět :(

11. 6. 2009 09:01 Monika

Já souhlasím s tím, že původní nápad a myšlenka je dobrá, ale výsledek je minimálně rozpačitý. Návrhy od pixl-e jsou ale parádní...

10. 6. 2009 23:26 Lukas Veverka / www.parasite.cz

:) Taky nazor...

10. 6. 2009 23:10 m2s

tohle, ze je fajn vizual pro ZOO? http://pixl-e.cz/?35

pokud neberu v potaz tu edukativnost tak je to hodne mimo jak pouzitim barev, helveticy, jakychsi zrastrovanych fotek pres vizualy ala ipod az po pismo do kruhu

tady se ten minimalek miji minimalne zacilenim

10. 6. 2009 22:57 lev

Nevím co je to ted za u nás za modu dělat 3D loga za každou cenu,
asi se to lip prodava.
Prijde mi to s prominutím jako tři knoflíky od trouby Baumatic.
Nápad s očima mi přijde dobrej, ale spolu s nápisem to netvoří celek.
Taky by bylo dobré ukázat logo v pozitivu, myslím, ze to bude ještě horší.

Zoo jako Brno ddobrý, je vidět, že jsou to kucí z Brna, Babák to tam pěkně zmasíroval. Jako by mu to spadlo ze stolu.
Ještě jim to mohli na webu v pacičkách prezentovat ta zvířátka.
Jen mám strach, aby se nám s toho nepokonceptovali.


Jinak trosku od věci, nevím jestli o tom psali ve Fontu, ale nové logo a identitu má město Delft. Je to od Dumbárů.
Myslím si, že to ukazuje rozdíl mezi úrovní designu u nás a u holanďanů, buranstvím ostravských vykřičníků a kultivovanou typografií.
Holt máme co dohánět.
http://www.studiodumbar.com/main.php

Lovu zdar!

10. 6. 2009 22:36 Michal Malina:.

http://www.designportal.cz/loga-corporate_design/zoo-praha-neprijata-loga.html

Už chápu ten entuziasmus pana Weina pro toto téma, jestliže autor nepřijatého návrhu je tentýž Michal Wein...?

10. 6. 2009 21:32 Lukas Veverka / www.parasite.cz

Předpokládám že jde o pana Michala Weina, jenž mimo jiné publikuje články i v tištěném fontu. Alespoň jsem to tak chápal.

10. 6. 2009 21:23 Michal Malina:.

Kdo je wein? Kolik váží jeho slova?

10. 6. 2009 20:56 wein

ano, pixl-e je inteligentní design. Byť každíého nemusí zrovna oslovit skora až minimalistický a „inženýrský“ přístup. Vyžaduje však spolpráci nebo spíš myšlení. Není jen o prvním plánu, ale o plánu vůbec... Asi ne náhodou je u pixl-e spojejní s architekturou... Proto má asi „štěstí“ na chápavé klienty.

Představa volební kampaně z dílny pixl-e, ne, ne; no a právě proto to vypadá, jak to vypadá....

Doufejme, že Font s pixl-em udělá brzy zas rozsáhlý rozhovor s ukázkami!!!

10. 6. 2009 19:29 Martin John

Fandím tomu syslovi... :-))))

10. 6. 2009 13:21 minduser

http://pixl-e.cz/?35

Naprostý souhlas, to je jiná liga! I ten přístup, kdy de facto neřeší logo, ale celkovou image...

Koukám na web Zoo Brno, jejich výročku 2008 a říám si, kde se stala chyba, že to nedělaj pixl-e? To by člověk brečel...

10. 6. 2009 13:16 Lukas Veverka / www.parasite.cz

Pixl-e jsou super. I ty ostatni veci. Vrele vsem doporucuji. Jen dodam ze ten koncept jejich zoo neni postaven na potravinovem retezci. Asi by nemeli radost z toho jak jsem to zjednodusil, ale chtel jsem tim reagovat vsak vite na co.

10. 6. 2009 13:05 jir_ka /www.zou.cz

Jo jo - ten návrh Pixl-í byl výbornej - škoda ho :(

10. 6. 2009 13:03 Michal Malina:.

> Veverka

Ten odkaz je bomba :) "Stihne želva nastoupit" :D

Parádní práce od pixl-e, smekám

10. 6. 2009 12:43 Lukas Veverka / www.parasite.cz

Irelevantní to rozhodně není, když na tom studio postavilo svoji obhajobu loga klientovi a celý koncept. Když to porovnám například s vizuálem co navrhovalo studio Pixl-e pro brněnskou zoo, kde právě vzhledem k tomu že jde svým způsobem u zoo i o vzdělávací instituci (což u pet foodu neplati), tak na navrhu studia Pixl-e je krasne videt, ze se to da udelat atraktivne, a pritom edukativně správně a mnohem méně prvoplánově. Jejich variabilni system postaveny na potravinovem retezci, je v kontrastu s temito ocima, o level výše.
http://pixl-e.cz/?35

Ovšem jde asi o tu koncepci zoo jako takové. U olomouce to chápu jak jsem jiz psal prve, ze to je proste oddychovej typ zoo, atrakce, kam se jdem kouknout kdyz nemuzu jit s detma nikam jinam.

10. 6. 2009 12:36 minduser

Wein, samozřejmě :) Na wine mám tak akorát chuť...

10. 6. 2009 12:35 minduser

> aaape

Ok, odečti z příspěvků od WIne bod dva z prvního příspěvku a odstavec "To motto" z druhého, a na "potopení" předkládaného loga to úplně postačí...

10. 6. 2009 12:24 aaape

Weinův velice zajímavý přípsěvek mi v rámci tohoto loga příjde irelevantní.

Oči jsou většinou první, čeho si při pohledu na zvíře všimneme, zároveň v logu oči znázorňují že do zoo se chodíme dívat. Proč a zda se zvířata dívají nebo nedívají na nás je otázka, ale nemyslím si, že by to nějak snižovalo kvalitu loga.

Takhle by pak bylo možné napadnout většinu zvířecích log - od Pumy, La Coste až po různá pet food jídla s vyobrazením kočky a psa najednou, protože ti se spolu přeci nesnesou.

10. 6. 2009 12:11 minduser

Wein – hmmm, kvalitní kritika. Rozhodně by se měla dostat k autorovi.

Nesouhlasím s názory, které říkají staré špatné, nové dobré. Vzájemně jsou to dva naprosto odlišné přístupy, se zjevně rozdílným zadáním. Ano, staré má nefunkčí typografii, ale jako značka mi příjde dobré, hlavně s odkazem na tu Afriku.

Nové logo mě na první pohled nijak nuchvátilo. Jako největší (a mě dost iritující :) nedostatek té "3D" podoby očí vidím jejich černou outline – to je přece uplný nesmysl. Oční bulva žádný otutline nemá, natož černý. No a po zdrcující kritice od Wine už dokážu lehce pochválit jen spojení slov v názvu a zhoto vyplývající tři "o"...

BastArt, který se tu kdysi chvástal (Kritika nového logotypu Moravského divadla Olomouc) jací jsou experti na tvorbu logotypů (na nejvyšší úrovni :D, tím u mě dost ztratil kredit...

10. 6. 2009 10:01 jir_ka /www.zou.cz

> wein

Jediný relevantní příspěvek - děkuji weine. Ty oči jsou pokrytecký až je mi z toho zle. Jinak "pouze" typografické řešenní by se mi líbilo moc.

Abyste nemuseli hledat:
"To motto: Zvířata sama o sobě o kontakt s člověkem mají zájem minimální, to jen perverze existence zoologických zahrad vyvolává dojem, že chtějí komunikovat a to ještě jen někdy. Divoká zvířata, kdyby mohla mluvit, tak člověka pošlou do háje. Přímý pohled do očí je vesměs považován za agresivní. I u lidí to není nejoblíbenější způsob komunikace. Mezi sebou pak zvířata komunikují zvuky, dotyky, pachy a chutěmi a také vizuálními signály - vše v první signální soustavě, oproti lidskému mluvení, řeči, což souvisís druhou signální soustavou. Ale máte pravdu, v reklamě - a CI zoo patří k tomu oboru - jde možná spíš příliš často o tu první soustavu, bohužel."

10. 6. 2009 09:26 Michal Malina:.

Ja bych tipl, ze negativni varianta i cernobila bude bez 3d efektu a myslim, ze muze vypadat fajn.

10. 6. 2009 08:14 STICKER

Nemůžu, říct, že se mi logo nelíbí, ale na mě je až moc ''načančané''. :-) 3D Oči jsou líbivé, ale chtěl bych vidět černobílou variantu.

10. 6. 2009 01:13 Jan

mě se to teda líbí a to tak že hodně.

9. 6. 2009 22:07 miretc

...další pěkné logo, ale pro zoo málo veselé. Ten webový "čtyřlístkový" styl je fajn a dalo by se to dál propracovat do podoby, která baví celou rodinu, protože i děda měl aspoň jeden sešit Rychlých Šípů.......tak mě napadlo proč není v logu nějaké ZOO silueta člověka držícího se za ruku s šimpanzem třeba...

9. 6. 2009 20:43 adam

OT:
15:36 Lukas
"Je to asi stejny nesmysl..."
tak to teda sorry - to je tak o 20 let zpatky ne? uf....

9. 6. 2009 19:23 Lukas Veverka / www.parasite.cz

Jo to s tou komunikaci to je pravda. Ty oci mozna nakonec nebudou uplne nejlepsi napad. Napriklad psy. Jsem spolubydlici fenky labradora, tak o tom neco vim. Kdyz se uci vodici pes, pro pomoc nevidomym, tak prvni faze vycviku, a ta nejtezsi, je naucit toho psa, aby se ve svete lidi orientoval pomoci oci, protoze prirozenost psa, je komunikovat s okolim z 80% cichem.
Vodici pes, se musi cely preprogramovat tak, aby byl schopen prijimat vizualni signaly (jako jedouci auto, prekazka na chodniku aj.) protoze lidske mesto je predevsim postavene na vizualni komunikaci.

Wein napsal hodne trefny poznatky. Gut.

9. 6. 2009 17:33 wein

no fuj, kopytníci, omlouvám se...

9. 6. 2009 17:32 wein

ještě drobnosti: Mnozí kopitníci mají zorničky orientované vodorovně....Tři různě široké zorničky postupně se zužující na mne působí jako uspávanka, poslední už bude úplně zavřené.
To motto: Zvířata sama o sobě o kontakt s člověkem mají zájem minimální, to jen perverze existence zoologických zahrad vyvolává dojem, že chtějí komunikovat a to ještě jen někdy. Divoká zvířata, kdyby mohla mluvit, tak člověka pošlou do háje. Přímý pohled do očí je vesměs považován za agresivní. I u lidí to není nejoblíbenější způsob komunikace. Mezi sebou pak zvířata komunikují zvuky, dotyky, pachy a chutěmi a také vizuálními signály - vše v první signální soustavě, oproti lidskému mluvení, řeči, což souvisís druhou signální soustavou. Ale máte pravdu, v reklamě - a CI zoo patří k tomu oboru - jde možná spíš příliš často o tu první soustavu, bohužel.

9. 6. 2009 16:05 wein

Byl by to jednoznačný posun k lepšímu, kdyby:
- První zahraniční zoo na jih od Olomouce je vídeňský Schönbrunn. Hádejte, jaké má logo?
- Tři kulaté oči vedle sebe, každé jinak barevné, ale grafičtěji - bez 3D efektu - udělané, má lucemburská optometrická firma Nova Resouces - Font č.103. 1/2009.

Sorry.

9. 6. 2009 15:36 Lukas Veverka / www.parasite.cz

Me zas prekvapila treba Gabina, ktera by o podobe loga nechala rozhodovat lidi. Je to asi stejny nesmysl, jako nechat rozhodovat lidi o chodu teto zeme. Lidi maji svych starosti dost, nechme je napokoji at mohou delat svoji praci poradne, a rozhodovani o vecech odbornych, nechme na odbornicich. Jiste mela ZOO poverenou odbornou komisi, nebo si prizvala k rozhodovani profesionala z oboru, ktery jim pomohl ucinit rozhodnuti, jenz ucinili.

9. 6. 2009 14:51 Tom Burda

Logo je mnohem lepší než staré a není podle mě vůbec špatné. Navíc si myslím, že nelze logo oddělit od jeho aplikací a hodnotit jak vypadá uprostřed bílého nebo černého papíru. Překvapuje mě, kolik lidí tady v této diskuzi mluví o neprofesionální špatné práci. Ať tito "profíci" udělají lepší a ukážou nám jak se to má správně dělat!

9. 6. 2009 14:27 tazzy

Mě by se to líbilo, kdyby byly pro oči zvoleny přitažlivější barvy (i když by to možná mělo dál k realitě) a černé pozadí zaměněno za bílé. A tři O za sebou v textu mi přijdou dost laciné.

9. 6. 2009 13:58 Nikas

OOO jako symbol očí ano, celkové provedení dost málo...

9. 6. 2009 13:29 Lukáš Uchytil

Já, jakožto Olomoučák, jsem velmi potěšen z nového loga ZOO. Po celém městě probíhá kampaň, která odkazuje na symbol v logu - a to jsou oči. Minulé logo (asi štít kmene Zulu) odkazovalo především na zaměření zoologické zahrady na africká zvířata. V současné době to už taková pravda není. Symbol očí, který je i ve 3D velmi jednoduchý se do mého mozku vryl hned napoprvé - narozdíl od minulého loga, které jsem viděl denodenně 30 let a doteď jsem si ho nezapamatoval. Musím taky uznat, že podobné logo v rámci Zooologických zahrad jsem zatím nezahlédl. Pokud jde o "značku" na webových stránkách, tak něco podobného jsem dělal na střední (parasite si možná vzpomene na Víznera) a málem jsem kvůli tomu dostal do držky od učitele :-). Takže u mě ten největší palec nahoru za logo!!!!!!!

9. 6. 2009 13:27 SKAKALA

Fonte, co znamena to "Dnes už snad povinný efektní odlesk..."?

Jinak ja bych vystacil s tim napisem, kdy v ockach by byly ty oci udelany jen rohovkama. Uplnej minimalek. Ale kdyz to vezmu kolem a kolem... Ty oci sou hodne leskly vzdycky (pokud to zvire je zivy a zdravy), deckam se to bude 100% libit (az v kabinetu ukradnou voci vycpane veverce, budou mit v kapse logo zoologicke zahrady), privesky, samolepky a ruzny cetky od pokladny z toho budou hezky a obecne prace s tim bude taky urcite prijemna.

Co se mi hodne libi, je typograficky reseni toho napisu. To je konecne zase neco bez kompromisu. Je to uplne jemnounky... jo jo.

9. 6. 2009 12:18 Jirka

Souhlasím s Fontem, že u motivu očí mají dnes módní odlesky opravdu svou logiku, ale provedení mě moc nepřesvědčuje. Buď lépe, nebo bez:) Komixová značka z webu je mi sympatická.

9. 6. 2009 12:12 Radeq

ha tak parasiták byl rychlejsí tak nic nu.... :-)

9. 6. 2009 12:11 Radeq

tak jsem na to chvili koukal a asi je to lepsi nez minule logo tedy posun dopredu i kdyz to slo asi udelat jinak a lepe taky se mi libi hricka s pismeny ooo a s ocima ale ty oci by sly urcite udelat jeste lepe a mozna by vypadaly lepe bez 3D efektu ... no asi ne mozna ale urco. me ty 3D a odlesky proste nak nestimujou asi je to proste jen muj pocit ale ja mam radsi loga cisté ten 3D efekt se tam dá pridelat vzdycky...ale stavet na tom logo mi prijde ,,skoda,,

uz jsem zvedavej jak se do toho zase opre parasite :-) jen nevim jestli ma cenu porad 3D kritizovat kdyz to kolem porad delaj :-)

9. 6. 2009 12:07 Lukas Veverka / www.parasite.cz

No to logo, i kdyz neni vubec muj salek kávy, má jednu fungujici vlastnost. Zoo je konkurencí pro aqua parky, dětská zábavní centra a jíné oddychové aktivity. To logo k tomuto segmentu určitě odkazuje.

I když ja bych to videl graficky taky jinak.

Jinak se mě celkem hodně líbí to zdůvodnění těch očí jako prvku komunikace. I slogan je k tomu dobrej. To vše s tím taky souvisí. A to se pochválit určitě dá.

9. 6. 2009 11:53 Font

Ondra a Ps1cho>
My ale nesrovnáváme... :-)

9. 6. 2009 11:42 Gábina

Souhlasim s predchozim nazorem, logo vcelku nepodarene. Nerika nic, neoslovuje. Mozna by byvalo bylo lepe oslovit lidi s timto navrhem, jak na ne pusobi. Tohle je opravdu horsi nez to predchozi a ona tri OOO vedle sebe spise hned upoutaji pozornost a clovek spise premysli, kolik je tam tech O nez ze jde o logo ZOO. Urcite to stalo hodne penez, ale vysledek hodne slaby. To vypada, ze v minulem rezimu byli lepsi borci nez dnes...

9. 6. 2009 11:40 Ps1cho

Také moc nechápu, proč nepoužívají komiksovou značku co mají na stránkách...

9. 6. 2009 11:39 Jiric

Mě se nové logo líbí :-)

9. 6. 2009 11:38 Ps1cho

Nápad dobrý, provedení otřesné. Musím souhlasit s Ondrou, srovnání se ZOO Praha rozhodně není na místě.

9. 6. 2009 11:34 Froman

Rozhodně je lepší, než to původní...

9. 6. 2009 11:28 Ondra

Mimochodem, Fonte, opravdu se vám to líbí a myslíte si, že to má našlápnuto na vizuál Zoo Praha? Moc se mi nezdá, že by se tohle líbilo profíkům...

9. 6. 2009 11:21 Ondra

Uff... Za mně tedy rozhodně NE!
Zaujala mě snad jen ta hříčka tří OOO vedle sebe, ale jinak mi to přijde opravdu zastaralé a neprofesionální.
Oči vypadají jak nějaké laciné knoflíky z bižuterie a použitý font je k tomu dost nevýrazný. Na stránkách deníku jsem našel jen jeden náhled aplikace na autobusu - a ani ten mě nepřesvědčil. Nechci shazovat BastArt, ale tohle se opravdu nepovedlo a do čistého moderního vizuálu to má pekelně daleko.
Zoo má přitom docela zajímavý web a už i to "comicsové" logo v dosavadní hlavičce mi přijde lepší než tento výtvor...




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.