Největší výrobce vinylů GZ Media rebrandoval
GZ Media, největší světový producent vinylových desek, po deseti letech zmodernizovalo svou značku a komunikaci. V tendru zvítězila strategická kreativní agentura Little Greta. Ta zpracovala nový claim, logo a vizuální styl, web, imageová videa a fotografie. Posledním prvkem, který v rámci rebrandingu vznikl, byly webové stránky.
Na světě se ročně vyrobí zhruba 200 milionů vinylových desek. Přibližně každou třetí má na kontě česká firma GZ Media. To z ní dělá největšího světového producenta vinylů. Firma z Loděnice u Berouna je také významným hráčem v tiskovém a obalovém průmyslu.
„Marketing se v GZ nikdy moc neprožíval, protože firma ho k úspěchu vlastně nepotřebovala. Koncem roku 2024 jsme ale naznali, že po téměř deseti letech by bylo dobré vytvořit nové webové stránky. Když jsme ale psali zadání pro výběrové řízení, uvědomili jsme si, že musíme začít stavět ten dům od základů a ne od prvního patra. Takže nakonec jsme hledali partnera pro novou vizuální identitu včetně tvorby nového webu,“ říká Jitka Nosková, která měla projekt na straně GZ na starosti.
Nové logo a vizuální styl, který art director Marcin Szewczyk rozpracoval do stostránkového design manuálu, vyšel z nového firemního claimu „Emotions. Materialized.“.
„Právě o to jde totiž v GZ především: Emoce, které hudebníci a hudebnice z celého světa vkládají do své tvorby, GZ zhmotňuje v podobě vinylů. A totéž platí v tiskařině a packagingu, oborech, ve kterých GZ také patří ke špičce,“ doplňuje Szewczyk.
Odkazy na videa:
https://vimeo.com/1069484462
https://vimeo.com/1069484096
Zdroj a více zde.
Komentáře k článku
21. 11. 2025 22:57 jakub
Kam se poděly skvělé a nápadité značky s vtipem? Tohle už asi umí i umělá inteligence...














