Místo pro nové logo
Billboardy pražské zoologické zahrady ukazují po hlavním městě neobvyklý prvek korporátní identity – namísto značky nebo alespoň názvu zoo je zde černý čtvereček s textem "Místo pro nové logo". Co na to říká nový ředitel?
V dnešní MF DNES naleznete celostránkový rozhovor s novým ředitelem zoo, Miroslavem Bobkem. Ten se jednak distancuje od (vzhledem k jeho příjmení vtipné) kampaně s bobky zvířat, kterou uzavřel své působení předchozí ředitel Petr Fejk: „…myslím, že to byla vtipná kampaň, jenže současně rozumím těm, kterých se dotklo, že jako poděkování za sponzorský příspěvek dostali kalendář s trusem. Tedy se omlouvám a slibuji, že příští rok bude kalendář bez bobků. Jako že se Bobek jmenuji.“.
Pro nás je zajímavá ale především odpověď na otázku týjkající se loga zoo.
Bude v novém logu gorila?
"Nové logo bude do půl roku a já nejsem pro gorilu. To už bych se klonil spíš k motivu koně Převalského. A celá nová vizuální podoba pražské zoo by měla být do dvou let.“
Zajímalo by nás jednak, co se stane s dočasným logem (viz náš článek) a proč na billboardech není alespoň dočasně toto logo namísto trapného černého čtverce...
A pak budeme také zvědavi, jak bude probíhat výběr nového loga. S těmi koni Převalského se už potrápilo docela dost lidí... (viz článek).
Pokud by byla vyhlášena nová soutěž a podmínkou bylo opět vyobrazení koně Převalského, zúčastnili byste se?
Komentáře k článku
29. 1. 2010 12:02 font
28. 1. 2010 14:03 Tom Necas / www.garcy.net
28. 1. 2010 11:54 Ondřej | trueblue.cz
28. 1. 2010 10:51 petr
28. 1. 2010 10:46 o_o
Pletes se. Ledni medvedi se tak nemohli dockat, az budou s nami, ze se letos probudili driv.
Neni to s nama tak spatny. Trochu snahy a trochu trpelivosti a flagelantsvi bude zase na nejakou chvili zbytecny. Uvidis.
28. 1. 2010 10:29 BY
Netreba to dal komentovat. Myslim, ze zvirata v Zoo musi kroutit vsemi chapadly a menit barvy jak na bezicim pasu z toho, co tu clovek opet predvadi. Ani se nedivim, ze lednim medvedum opadava srst....
28. 1. 2010 08:47 font
27. 1. 2010 23:32 Tom Necas / www.garcy.net
takze cely tenhle clanek je vlastne zalozen na chybne domnence
27. 1. 2010 19:02 Karel
Je to způsob vyjádření – upozornění na nějaký problém, ať už je za tím kdokoliv. A jak je vidět, tak to funguje.
27. 1. 2010 18:40 Ota Livers
27. 1. 2010 18:23 Jiskra
27. 1. 2010 16:59 Tom Necas / www.garcy.net
27. 1. 2010 16:56 Tom Necas / www.garcy.net
Takze z tohoto spise soudim ze je to akce zamerena bud proti ZOO Praha, nebo zkratka nejake treti osoby.
Stejne to potvrzuje i fakt, ze na strankach ZOO je logo (to novejsi pouze typo) pouzito take.
Vcetne odkazu http://www.zoopraha.cz/cs/o-zoo/clanky-o-zoo/marketing-a-media/rebrending-docasne-logo kdy napr na autobusech je pouzito docasne logo, protoze autobus asi jen tak nekdo touto "recesistickou" nalepkou neprelepi.
Takze rozhodne nejde o corporate ID