Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Pedagogická fakulta UK mění svou tvář

homepage

Ve středu 10. června představila Pedagogická fakulta UK svůj nový vizuální styl. Vytvořilo ho studio ReDesign, které zvítězilo ve vyzvaném jednokolovém výběrovém řízení.

EN-logo

Anglická verze značky

 

soucastUK

Značka jako součást celouniverzitní příslušnosti

 

GM_pismo

GM_barvy

Použité písmo a barevnost

 

Nové logo zachovává tradiční motiv sovy, ale v modernějším svižnějším pojetí. „Nový vizuální styl fakulty respektuje náležitost k Univerzitě Karlově, ale zároveň ukazuje cestu moderních přístupů, kterou se chceme vydat,“ řekl děkan PedF UK Michal Nedělka.

Vítězné studio ReDesign vzešlo z jednokolového výběrového řízení, do něhož bylo vyzváno 5 grafických studií. Podmínkou bylo zachování formátu sovy a respekt k celouniverzitní příslušnosti. Soutěžící měli za úkol nejen upravit logo, ale hlavně navrhnout dlouhodobě udržitelný výraz, kterým bude fakulta komunikovat.

 

 

GM_fakulta1

GM_fakulta2

Ukázka řešení log jednotlivých fakult

 

GM_vizitky

Vizitky

 

plakaty

Plakáty

 

 

facebook-post

Facebook post

 

Celý grafický manuál si můžete prohlédnout zde: Manual.pdf

Odkazy na videa
Pedagogická fakulta mění svou tvář: https://youtu.be/gmLHQxdbQ5k
Proč a jak jsme měnili vizuální styl: https://youtu.be/q3_998ZhbZI

 

Zdroj a více zde. (Minulý redesign loga Pedagogické fakulty UK proběhl v roce 2015. Více na našem webu zde.)

 

NÁZOR REDAKCE: Za nás pěkná kvalitní práce, studiu ReDesign gratulujeme! Zároveň si ale nejsme jisti, zda jít cestou budování roztříštěné identity fakult nebo dokonce i jednotlivých kateder je pro budování silné image UK rozumnou cestou…

Tématu identit univerzit a vysokých škol jsme se věnovali ve Fontu 154.

 

A jak se líbí nová identita Pedagogické fakulty vám?

 

 

 


Komentáře k článku

23. 6. 2020 12:51 Petr

Barevné varianty fungují lépe než lineární základní varianta. Tu by chtělo trochu nasílit v tahu. Na aplikacích a hlavně v negativní verzi je název a ikona málo výrazná - čitelná. Pěkná práce za daných podmínek.

12. 6. 2020 15:54 pala

Ach jo... to je prostě smutný.

12. 6. 2020 12:59 Katarína

z počátku jsem se lekla, že co je to za komplikované profláklé logo.. pak mi došlo, že díky omezujícímu zadání se nebylo kam hnout. Takže designérům čest. Za daných podmínek to zvládli zajímavě, ale výsledek je stejně při první konfrontaci "nope"...




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.




UGD logo na vysku-box