Font

reklama

Výběr jazyka

cs / en

 

Další podobnosti, náhody nebo zlodějiny

Na internetu jsme narazili na několik blogů, které se věnují podobnostem reklamních kampaní. Někdy je až zarážející, co si „kreativci“ dovolí. Zvláště tam, kde se jedná o nejbližšího konkurenta (UPS vs. FedEx at.). Podívejte se na tyto „náhody“…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Velkým sběratelem těchto „náhod“ je například kuvajtský „reklamožrout“ Louai Alasfahani, na svém blogu jich představil desítky.

Další články na téma podobnosti nápadů na blogu Fontu:

Najdi 5 rozdílů aneb náhody, inspirace a zlodějiny

Podobnosti, podobnosti a podobnosti

Hana jako Giselle

Podobné gaučové reklamy


Komentáře k článku

2. 5. 2011 22:46 nela

Narazila jsem na blogu onoho kuvajtského reklamožrouta, na kterého odkazujete pod článkem, na celem povědomý kousek: http://paragonanubis.files.wordpress.com/2008/07/l51.jpg
Stránky batteriesplus.com se ne a ne načíst, ale google obrázky vyhodí, takže firma asi existovala.
Shodou okolností jsem minulý týden "zplodila" zdařilou kombinaci písmen UC jako základ logotypu, přičemž jsem téměř dokonale totožnou záležitost našla dnes v článku o, myslím, norském grafickém designu loňského roku.
Dnes se dělají loga i pro podprodukty podproduktů, každý pořádný cool teenejdžr má svou značku... Zdá se, že svět grafických interpretací je vyčerpatelný (výše uvedené reklamy jsou bez diskuse:-).
Zjišťujete, jako tvůrci, že váš nápad je originální? Jak reagujete, když zjistíte, že vámi vymyšleno bylo již vymyšleno? Je originalita tak důležitá? V nejmenším nechci autora loga sčítání lidu nařknout z plagiátorství, nemá to evidentně zapotřebí:-), nicméně, podobnost je výrazná. Kdybych tolik nečetla, měla bych svoje UC hotové:-), teď jsem velmi na vážkách, zda návrh nestáhnout jako nepoužitelný.
Asi zkopíruji reakci Winstona Churchilla.

17. 10. 2010 03:41 anonym

CSSD sa dariii ;-)))

17. 10. 2010 03:41 anonym

CSSD sa dariii ;-)))

17. 10. 2010 01:00 --- O2 ---

Doga na modrom pozadi je krasna ;-)

13. 10. 2010 19:12 font

Lenka> Vás bychom tady potřebovali. Určovala byste, které články jsou podle vás zbytečné a které ne. :-))
Podobné komentáře nechápeme...

13. 10. 2010 14:29 Roox

prečo zbytočný článok??? mňa to baví kukať ako sa ctrl + c po svete! díky font

13. 10. 2010 13:59 Lenka

Souhlas s HEHE. Zbytečný článek.

11. 10. 2010 07:17 inflacia

Pripadne nech vsetko vyzera rovnako, len preboha nie tieto ksc panelaky

http://kultura.sme.sk/c/5587345/penta-slubuje-architektonicky-zazrak.html

11. 10. 2010 03:01 anonym

vzdyt je to jedno,
jsou to jen reklamy,
nic duleziteho,
jen reklamy na zbozi,
aby se vic prodalo,

9. 10. 2010 20:28 MC

Konecne viem ake auto chcem. Kolko to moze stat?

http://www.aphextwin.nu/visuals/98132037810949.shtml

6. 10. 2010 14:35 Libor

HEHE: to sice jo, ale dobrá reklamka by měla sledovat, s čím vyšla nejbližší konkurence... Třeba ty křišťálový lustry u různých automobilek...

6. 10. 2010 07:31 HEHE

Každý den po celém světě vzniká tolik prací, že je jen otázka trpělivosti v hledání dvojčete prakticky k čemukoli.

5. 10. 2010 21:55 BY

Pozor, nekdy se jedna o znacky ze stejneho "holdingu". Jako napriklad Smart, ktery patri Mercedesu. Takze pak "se da pochopit" ze nekdy je reklama stejna. Navic - nemuze se nekdy jednat o datove rozdilne kousky, kdy se proste po roce vytahne to same tema, na ktere uz kazdy zapomnel a znova se propere?




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.