Font

reklama

Výběr jazyka

cs / en

 

Podobné gaučové reklamy

Zařídit hypotéku z gauče si můžete s ČSOB na Slovensku, s GE Money Bank u nás. GE Money Bank vizuál je stylově podobný reklamám T-Mobilu (hlavně magentovým gaučem), jichž hodně vytvořila agentura Saatchi & Saatchi. Ta je ale podepsána pod reklamou na ČSOB Slovensko. :-)

Zde si můžete prohlédnout reklamu na ČSOB.

 

Zde více o produktu GE Money Bank.

 

A pod tímto odkazem nalezente ukázku další reklamy s gaučem – Vodafone v rámci sponzoringu pořadu Uvolněte se, prosím.

Znáte ještě nějaké další "gaučové" reklamy?


Komentáře k článku

28. 4. 2010 14:09 Pepa

něco na téma klient-designer :-) http://theoatmeal.com/comics/design_hell

28. 4. 2010 11:34 Zdenek Hejda / www.atelierhejda.com

Co se tyce hovinek z prazske ZOO, na tohle jsem narazil nedavno v metru. Slogan "Kazde rano chutna jinak" dostava prekvapivy vyznam:)):

http://www.atelierhejda.com/zoo.jpg

28. 4. 2010 11:13 martin

Ty sedačky se mi nelíbí, ani jedna. Prostě to není můj styl - tvrdnout na gauči.

"Bobečky" z pražské zoo jsou úžasný. Výborný nápad. Zaujme to hneda na první pohled a nutí člověka přemýšlet komu asi patří. Dá se s tím i dobře pracovat. To, že někteří lidé si berou osobně, když dostanou takový kalendář je jejich minus. Lituju je, když se nedokážou s nadhledem podívat na ten nápad a práci obsaženou.

28. 4. 2010 10:16 Ondřej | trueblue.cz

Pracoval jsem na obou stranách barikády (v pořadí agentura, marketing, to dá rozum) a musím říct, že místní nářky chápu a zároveň mně iritují. Na jednu stranu je jasné, že klient je mnohdy zabedněný a nepustí skvělý nápad, na druhou stranu mnohdy kreativci tlačí "úžasné" nápady bez ohledu na brief. Kreativa si totiž často neuvědomuje, že reklama musí být hlavně efektivní, nápad, který se míjí s targetem je k ničemu. Smutným příkladem z poslední doby budiž "kampaň" pražské ZOO s exkrementy - pro některé kreativce jistě neotřelý nápad, pro marketing noční můra.

28. 4. 2010 09:18 Zdenek Hejda / www.atelierhejda.com

Na tema zabijeni napadu vysla minuly rok vyborna kampan jedne portugalske produkcni spolecnosti:

http://www.coloribus.com/adsarchive/prints/show-off-production-house-guillotine-280071/

28. 4. 2010 08:24 Pepa

Zdeňku, v tomhle máš pravdu a asi všichni jsme se setkali s tím že klient dobrej nápad zařízne nebo zprasí. což ale nic nemění na mým hodnocení té reklamy, spíš naopak - ukazue to že každej je občas donucen okolnostmi vypustit sračku. zase je jen na nás jak dobře dokážem svůj nápad "prodat" a jak často a jak moc se nacháme donutit k prostituci.

takže to hodnocení neber osobně, nehodnotím tebe, hodnotím tu reklamu. třeba seš i geniální kreativec, ale touhle zakázkou to asi prezentovat nebudeš.

28. 4. 2010 08:24 Filip

To máš zdenku úplnou pravdu. Kolikrát se v hlavě na papíře a třeba i v předběžném zpracování oběví skvělý nápad, originální neotřelý, ale právě ten ledovec jménem KLIENT nehybně stojí a pošle nápad ke dnu. Sterilnost klientů je důvod klišé reklam. Ale to je běžná psychologie. "Oni to maj taky takhle a vydělávaj." Bojí se vyjít s něčím novým, a je to pochopitelné. A dokud se kreativcům nepodaří vtlouct do hlav klientů fakt že kreativnost reklam je dobrá, bude to pořád stejné.
I když v poslední době to není tak hrozné, je pár vyjímek kdy si klient zřejmě nechal poradit. :)

27. 4. 2010 20:31 Zdenek Hejda / www.atelierhejda.com

Pepo, i kdyz se nezname....je strasne jednoduche nadavat na kreativce a reklamni agentury, ze delaji same "sracky". To co dennodenne vidime v TV a novinach je ve skutecnosti jen obycejny kompromis. Bylo by uzasne jednoduche delat si reklamu jen podle sebe, videl jsem uz nekolik supliku plnych vybornych napadu, ktere se nikdy neuskutecnily. Naprosta vetsina skvelych veci v reklame totiz ztroskota na skale jmenem KLIENT, posadka se utopi a z lodi zbyde jen vor. Takova je kazdodenni realita reklamy.

27. 4. 2010 20:03 Pepa

ano Lukáši, částečně máš pravdu, ale já se snažím brát anonymní diskuse z jiné stránky:

1. je to asi jedniý způsob jak dostat skutečně upřímný a přímočarý feedback, třeba od lidí, kteří tě znají, ale do očí by ti řekli jen "není to špatný".

2. pořád zastávám názor, že není důležité kdo komentuje, ale jaký má argument. a buď se s tím argumentem ztotožním a vezmu si komentář k srdci, nebo s ním nesouhlasím a komnentář ignoruju. takže můj argument zdůvodňující proč to považuju za sračku byl že to nemá nápad a nesnaží se to jakkoliv se vyhnout tisíckrát opakovaným klišé (i když je to technicky výborně zpracované).

samozřejmě je riziko že to sklouzne k té hovadské diskusi, kdy lidi jen řeknou že to je sračka, ale neřeknou proč. takže podle mě anonymní ano, ale s určitými pravidly.

27. 4. 2010 18:17 Lukas Veverka | www.parasite.cz

Pepo ať je to jak je, tohle je přesně ten hovadsky anonymni styl diskuzích co nemám rád. Zdeněk Hejda sem napise ke konkretni veci konkretni story stojici na jeho osobe, a nejakej hověz Pepa mu napíše ze je to "sterilni unylá sračka bez nápadu".
Klišé je především tvůj přispěvek.

27. 4. 2010 11:50 Pepa

Zdendo, máš pravdu že v tomto případě nemá smysl řešit kdo koho kopíroval, protože všechny 3 reklamy jsou sterilní unylý sračky bez nápadu. není náhodou jedním z úkolů kreativců hledat hranici mezi tím, co je ještě vhodný symbol a co už je trapný klišé?

27. 4. 2010 11:25 Zdenek Hejda

Hlasim se k autorstvi Vodafone gauce. Jak autor prispevku spravne pise, jednalo se o tzv. sponzorsky vzkaz pred poradem "Uvolnete se prosim". Hlavni rekvizitu tohoto poradu je cerveny gauc, proto jsme se ho rozhodli pouzit i my. Herci vzesli z verejneho castingu, tahle particka byla opravdu skvela, bohuzel divka si tesne pred natacenim poranila vazy v kolene a nemohla chodit. Az na miste nataceni jsme rozhodli, ze kluci budou divku nosit.

Jinak gauc je tak zjevnym symbolem noveho bydleni, stehovani atp. takze nema vubec smysl resit kdo od koho to zkopiroval.

27. 4. 2010 10:01 djmouka

Určitě to tady již bylo, ale neškodí si zopakovat k tématu: kopírování reklam se zabývá rozsáhlý web Joelapompe: http://www.joelapompe.net/

26. 4. 2010 15:41 marek

Tomu řikám kreativa. :)

26. 4. 2010 15:41 marek

Tomu řikám kreativa. :)




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.