Font

ostatní

Výběr jazyka

cs / en

 

Nový Font již brzy!

Ve Fontu č. 98, který vyjde cca za týden, si můžete přečíst rozhovor s Magdalenou Kalistovou, čerstvou absolventkou VŠUP, David Hanousek vám představí agenturu Mašina, kterou spoluzaložil v roce 2003. Jako každý rok vám přineseme souhrn soutěže Nejkrásnější české knihy. V článku Struny podzimu se dozvíte něco o vizuální tváři tohoto festivalu z rozhovoru s Lucií Vlachovou, která ji má na starost. Hlavním tématem Fontu 98 je ale identita značek jízdních kol…

Podíváme se např. do Paříže, kde se naše zahraniční redaktorka Tereza Kozlová zaměřila na městská kola Velib, na několik otázek také odpoví Karel Říha, brand manager české značky Author nebo grafik Jan Herynek, který představí svou práci pro kola Apache.

Neobvyklý design v mexickém stylu má americká značka kol Salsa (třeba pálivé papričky jako veselé maskotky). Stáhněte si zde PDF (5.8 MB).

Kolo může být také názorným diagramem znázorňujícím, na čem stojí budování každé značky :-)

 

Pokročilá postprodukce – fotografie před a po.

 

Přečtěte si také reportáže ze semináře Pokročilá postprodukce v módní a reklamní fotografii, z třetí mezinárodní konference TOCA ME v Mnichově, z Louskáčka 2007, ze školení polepů aut nebo z workshopu o novém programu Corel Painter X.

Na aplikace symbolu měsíce v širší praxi grafického designu se podíváte s Michalem Weinem.

Již dvanácté pokračování seriálu Perly internetu, jehož mladšího a menšího bráchu Čtyřlístek grafických designérů naleznete na našem webu v rubrice webdesign, si v novém Fontu můžete užít v rozšířenější verzi.

Protože je Font 98 zaměřen na signmaking, zjistíte, jak se polepují dopravní prostředky, kterou fólii vybrat až budete připravovat polep na letadlo :-), a kterou třeba na autobus (polep autobusu cestovní kanceláře v rubrice Krok za krokem).

Jako vždy ale naleznete v novém Fontu spoustu dalších zajímavých článků (nástroje pro web design v Adobe CS3), recenzí (dvě nové knihy), novinek ze světa designu, reklamy, fotografie, HW & SW (další kalibračně-osvětový článek nám představí Color Management systém Eye-One firmy X-Rite).

A nakonec s námi nezapomeňte soutěžit o tričko. Kromě fontího kvízu jsme pro vás ještě připravili otázku týkající se úvodníku ve Fontu 98. Kdo nám nejdříve správně odpoví, co představuje kaligram úvodníku Jana Tippmana, obdrží od nás jako dárek plakát s obálkami Fontu :-). Odpovědi na obě soutěže zasílejte na náš mail.

A prosíme – napište nám pak, jak se vám tento Font líbí nebo nelíbí!

 


Komentáře k článku

22. 4. 2008 09:21 Ondrej Ctvrtek

Tema kol je urcite dobry napad. Skoda, ze neni zminka o hodne zajimave ceske znacce www.4ever.cz Ktere jsou podle me co se tyka ostatnich znacek jizdnich kol docela graficky odvazene. Na to ze je u nas spise trend (i globalne) dat na kolo nejakou peknou typografii logo (pripadne nechat puvodni logotyp) a tim to hasne. Co se tyka zminenych designu neco se da najit jeste na www.ondrejctvrtek.com ale to uz clovek bohuzel chvali "vlastniho kone"




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.





UGD logo na vysku-box