Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Znovín představuje novou značku a komunikaci

Znovín_logo2

K zásadní změně vzhledu a obsahu své komunikace přistoupilo jedno z největších vinařství v České republice Znovín Znojmo. Zkracuje název a mění podobu svého loga, vizuální identity, tedy i veškerých etiket a propagačních materiálů. Vedle toho do komunikace promítá to, na čem více než 30 let svého působení staví - objevování chutí, vůní, viničních tratí a zážitků. Identitu vytvořilo brandingové studio B tým

„Znovín vždy patřil k propagátorům moderních vinařských technologií a k inovátorům v oboru. Hrdě jsme se vždy hlásili ke Znojemsku, zákazníci s námi mohli poznávat viniční tratě. Toto vše jsme nyní do naší nové komunikace promítli a značku zmodernizovali,“ představil změnu ředitel společnosti Karel Matula. Znovín v minulém roce oslavil 30 let, v současné době hospodaří na více než 500 hektarech vinic, což ho řadí mezi největší vinařství v České republice. „Vyzráli jsme do fáze, kdy představujeme nový, svěží, mladý Znovín, který odpovídá dnešním trendům,“ doplnil Matula.

 

rodina_znovin

Komunikace Znovínu pracuje s novým pojmenováním jednotlivých vín. Dostupnější jakostní řady nesou lidovou formu názvů - vyzkoušet tak můžete například Rýňák, Vlašák, Veltlín nebo Šeďák. Názvy znovínských vín také nově doplňují specifikace oblasti odkud pochází, převážně přímo viniční tratě. Příkladem mohou být Ryzlink rýnský ze Šobesu, Tramín červený od Tří dubů nebo Neuburské z Podhoří. Na jednotlivých řadách vín se objevují motivy inspirované krajinou Znojemska, zahlédnout tak můžete rostliny z herbáře, ledňáčka, ještěrku a rosničku nebo specificky ilustrované viniční tratě.

Znovín_logo_srovnání

Dosavadní a nové logo.

 

„Přistoupit k uchopní takto tradiční a velké značky, kterou milují tisíce lidí, vyžaduje opravdovou dávku jemnocitu a pokory. Jsme přesvědčeni, že se nám Znovín podařilo zmodernizovat a přiblížit mladším generacím,“ vysvětluje Radoslav Cichý z brandingového studia B tým, které novou komunikaci značky navrhlo. 

 

znovin_nabidka

znovin_rollup

„Vždy jsme se snažili být několik kroků napřed. Přinesli jsme na Znojemsko jako první vinařský turistický program, mezi prvními jsme otevřeli e-shop se zásilkovou službou, ale také jsme vdechli život Louckému klášteru ve Znojmě,“ přiblížila Znovín jeho obchodní ředitelka Eva Gargelová. Znovín je také organizátorem velkého počtu vinařských událostí a na komunikaci těchto turistických aktivit a degustačních aktivit se i nyní více zaměří. „Znojemsko je nádherný region a je tu co objevovat, proto sem chceme přivést ještě více návštěvníků a ukázat jim, o čem Znovín je,“ doplnila Gargelová. Znovín na jaře představí další novinky ve své nabídce služeb a produktů.

Zdroj zde.

Znovin-showreel.mp4

 

Korporátní identitě vinařství jsme se podrobněji věnovali v prvním letošním čísle Fontu, které si můžete zakoupit zde.

Za nás kvalitní práce. A jak se líbí nová identita vinařství Znovín vám?

 


Komentáře k článku

6. 11. 2023 22:09 Petr K.

To nakloněné O jde asi z vinného sklepa, trochu mi tam kazí dojem jinak solidního a fungujícího loga. Na rollupu, kde je vizuál doplněn ilustrací, už tento vjem tolik necítím. Celkový dojem, nemohu se ubránit, je ale nějak chmurný až smutný, což nevím, zda k vínu sedí.

30. 10. 2023 10:42 Jakub

To Z v symbolu coby listy mi přišly docela fajn. Současný symbol je zaměnitelná nuda. Typo se mi líbí.

27. 10. 2023 18:40 karel

Trochu tvrdé, ale posun k lepšímu.
Když Šardoné, proč ne Soviňon?




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.