| název článku |
charakteristika |
číslo strany |
| Jan Flieger |
zkušený grafik z Broumova vytvořil pod svou značkou Biograph množství kvalitních log a identit, pracoval mj. pro mnohá vinařství, broumovský klášter či Agenturu pro rozvoj Broumovska |
4 – 9 |
| Floodfonts |
za německou písmolijnou stojí grafický designér a typograf Felix Braden |
10 – 15 |
| Dipozitiv |
multidisciplinární studiom vytvořilo mj. vizuální identitu Lékařů bez hranic |
16 – 19 |
| MUNI – univerzita s vizuálním přesahem |
zhodnocení pěti let implementace vizuální identity Masarykovy univerzity v Brně vytvořené ve Studiu Najbrt |
20 – 21 |
| Corporate: víno |
vizuální styl převážně tuzemských vinařství |
22 – 33 |
| Malíř a ilustrátor Jiří Grbavčic |
detailní realistické ilustrace rodáka z Valtic zdobí letošní kalendář Národního vinařského centra |
34 – 35 |
| Viněty Vinařství Klučov |
ilustrace pro vína z Klučova vytvořila známá ilustrátorka Galina Miklínová |
36 – 37 |
| Loga vinařství |
tradiční rubrika s hodnocením značek |
38 – 39 |
| Chaim & Aviva |
ukázky autorských písem UMPRUM |
40 – 41 |
| Periferie 2023 |
tradiční anketa mapuje současný trh s počítačovými periferiemi |
42 – 44 |
| X-Rite eXact 2 |
nová generace měření barev − nový spektrofotometr se může pochlubit mnohými výhodami |
46 |
| Glassico 2023 |
kalendář Tiskárny Grafico vytvořený ve studiu Kantors Creative Club vznikl ve spolupráci s francouzským výrobcem luxusního skla Lalique |
48 – 49 |
| Czech Press Photo 2022 |
výsledky 28. ročníku fotografické soutěže |
50 |
| grafický odpad |
ohlédnutí za uplynulými deseti lety fungování projektu |
52 – 53 |
| Affinity 2 |
nová generace designérských nástrojů byla představena koncem loňského roku |
54 – 57 |
| Kosíř a pres |
pojednání Michala Weina za symboly vinohradnického nože a lisu na hrozny |
58 – 61 |
| Ve zkratce |
rubrika s aktualitami a drobnými zprávami |
62 – 66 |