Klokan faceliftoval
Známá turistická značka Austrálie prošla omlazením. Na změně se podílela nadnárodní agentura Interbrand (pobočka Sydney)…
Podle nás to je změna trochu rozpačitá. Nevidíme zde jasný důvod a výrazný posun (změna pro změnu). Původní klokan měl dokonce v sobě podle nás více emocí (sálá tam rozžhavené slunce) než nový, podléhající trendům pestrobarevných ploch (dokonce je mělo málem už i Pálavsko :-) nebo třeba kandidátské logo Madridu).
Jak se nové turistické logo Austrálie líbí Vám?
Zdroj a více zde.
Komentáře k článku
15. 12. 2012 02:18 pixy
14. 12. 2012 17:57 karel
A neplete si filozofii se záměrem, úmyslem, povahou či charakterem. >o(
14. 12. 2012 12:09 lh>tk
14. 12. 2012 10:55 TK
"ohledne produkce se s Vami nikdo nebude bavit" ?
Jak to myslíte?
14. 12. 2012 10:03 lh:tk
12. 12. 2012 13:33 Pavel
12. 12. 2012 12:35 TK
Pořád nerozumím. - Logo má být teda ve vektorech, aby se usnadnila práce s ním? To bych bral spíš jako "bonus", nikoli jako nutnost.
Identita by měla hlavně charakterizovat to, co zastupuje.
Pokud filozofii prezentovaného subjektu (firma, produkt, idea, styl...) vystihuje např. barevná kaluž, světlo, kouř, slunce, specifický materiál, nebo cokoli jinak nestálého na čase a prostoru..., a bude to vystihovat naprosto přesně, tak se této myšlenky nevzdám jen proto, že to nepůjde udělat ve křivkách.
12. 12. 2012 12:14 @standakaluza
12. 12. 2012 12:09 Pavel
12. 12. 2012 12:09 @standakaluza
Takový fallback má ale určitě i nový TA, takže tahle debata je jen zbytečný flame.
12. 12. 2012 12:02 TK
Nerozumím tvému konstatovaní ("To, že je v logu barevný přechod, stín nebo odlesk, neznamená, že není ve vektoru. I takové věci "Ai" dovede") v souvislosti s mojí otázkou ("V čem je ta nutnost mít dneska logo a vlastně celé CI ve vektorové nebo jednobarevné podobě?").
Já tvrdím, že firemní styl nemusí být vůbec ve vektorech a stále může fungovat skvěle.
Např. ten BULB.
12. 12. 2012 11:48 Pavel
12. 12. 2012 11:07 TK
Pár nekřivkových identit, které fungují:
- http://coopervision.com/
- http://www.underconsideration.com/brandnew/archives/follow-up_dc_comics.php
- http://www.bulb.cz/
http://www.najbrt.cz/cs/prace/firemni-styl/bulb/
- http://parasite.cz/2008/01/altworx-corporate-identity/
- http://www.font.cz/logo/je-tohle-jeste-logo.html
http://burnley.co.uk/
- http://www.logodesignlove.com/tate-logo-design
- http://www.underconsideration.com/brandnew/archives/splashy_museum.php
...
"Jak se s tím máme vyrovnat?" volali ze zadních lavic představitelé filosofického středu, zatímco vulgární materialisté volali: "Doprdele co s tim?"
12. 12. 2012 09:18 Pavel
Kdyby jsi měl aspoň trochu základy použitelného designu tak by jsi věděl proč se tyhle věci dělají ve vektoru. Jde vidět že spoustu lidi co tady píše vlastně ani neví co píšou a snaží se posuzovat druhé. Nejsme Češi? :)
10. 12. 2012 13:47 TK
V čem je ta nutnost mít (dneska) logo (a vlastně celé CI) ve vektorové nebo jednobarevné podobě?