Associated Press po redesignu
Známá tisková agentura AP provedla redesign své značky, kterou měla již přes 30 let beze změny. Podívejte se na vývoj loga AP a na další tiskové agentury pro srovnání…
Šest nejstarších verzí loga od roku 1900.
Ukázky nového vizuálního stylu. Značka je čistější a modernější, červené podtržení se využívá jako samostatný grafický prvek v korporátním designu.
Více ukázek zde.
Konkurenční Reuters provedl redesign před 4 lety. Na tomto blogu jsme o tom psali zde.
Naše domácí Česká tisková kacelář také prošla v roce 2008 drobným redesignem, o kterém jsme již referovali.
Jak se vám jednoduchá typografie AP líbí? Nebo je výraznější tečkovaný symbol od Reuters?
Komentáře k článku
12. 3. 2012 00:17 Lostindream
29. 2. 2012 12:06 anatar
29. 2. 2012 00:29 tenced
28. 2. 2012 01:01 stoupa.bat
Ta předchozí verze byla aspoň trochu zajímavá a hravá, teď !? Absolutní tuctová nuda...
27. 2. 2012 22:45 Swantowiet
27. 2. 2012 15:57 JN
27. 2. 2012 14:27 Rosta W.
Červený proužek a jeho použití fajn :)
27. 2. 2012 10:21 TV
(http://www.underconsideration.com/brandnew/archives/ap_joins_the_twenty-first_century.php).
Moc se mi libi prace s cervenym prouzkem.