Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Associated Press po redesignu

Známá tisková agentura AP provedla redesign své značky, kterou měla již přes 30 let beze změny. Podívejte se na vývoj loga AP a na další tiskové agentury pro srovnání…

 

Šest nejstarších verzí loga od roku 1900. 

 

 

 Ukázky nového vizuálního stylu. Značka je čistější a modernější, červené podtržení se využívá jako samostatný grafický prvek v korporátním designu.

Více ukázek zde.

 

*** sem Reuters

Konkurenční Reuters provedl redesign před 4 lety. Na tomto blogu jsme o tom psali zde. 

 

 

Naše domácí Česká tisková kacelář také prošla v roce 2008 drobným redesignem, o kterém jsme již referovali

Jak se vám jednoduchá typografie AP líbí? Nebo je výraznější tečkovaný symbol od Reuters?


Komentáře k článku

12. 3. 2012 00:17 Lostindream

Možná čistější, ale pro mne je logo nezajímavé. Práce s červenou linkou se mi líbí a značka působí mnohem seriózněji. Ale to logo prostě nějak není ono.

29. 2. 2012 12:06 anatar

Původní bylo rozhodně lepší, tohle nemá nic. Nejlepší je na něm ten proužek.

29. 2. 2012 00:29 tenced

proč se zbavili te konexe ???... oh ten minimalismus boli a zas narazi na problem selskeho minimalismu ... neni na tom zhola nic co by si lide zapamatovali...

28. 2. 2012 01:01 stoupa.bat

Popravdě řečeno nikdy žádné pořádné logo neměli...
Ta předchozí verze byla aspoň trochu zajímavá a hravá, teď !? Absolutní tuctová nuda...

27. 2. 2012 22:45 Swantowiet

Starší AP bylo lepší, možná měli ponechat původní hříčku a použít nový Font, ehm font. :-)

27. 2. 2012 15:57 JN

Jako by se tvůrci báli tomu dát nějaký pointu nebo vtip. Špatné to není, koneckonců jsou to dvě písmenka, ale nějam mi to zapadá do šedého průměru minimalismu bez myšlenky.

27. 2. 2012 14:27 Rosta W.

Hmm... přijde mi to na první dojem, aniž bych věděl o co jde, jako stavební firma. Škoda toho, že se vynechalo spojení příčky A s obloukem P. Myslím, že by redesign šel udělat s poměrně větším citem.

Červený proužek a jeho použití fajn :)

27. 2. 2012 10:21 TV

Na Brand New tomu dali trefny titulek: AP Joins the Twenty-First Century
(http://www.underconsideration.com/brandnew/archives/ap_joins_the_twenty-first_century.php).
Moc se mi libi prace s cervenym prouzkem.

27. 2. 2012 10:10 davidkotulan

to P je nějaké divné




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.