Thomson a Reuters společně v novém – puntíková show
Když jsme psali článek o trendech v logách – tečky (nejen) v perspektivě, netušili jsme, že za pár dní největší světová mediální společnost spustí novou identitu postavenou na celém světě oranžových teček. Asi se jim naše ukázky líbily :-)
Pravda je taková, že tečky v logu měla německá tisková kancelář Reuters již dávno. Původní logo je od Alana Fletchera z roku 1968.
Thomson Reuters novou identitu zveřejnil mj. i na digitálních billboardech umístěných na Times Square.
Posledním přírůstkem vznešené třídy globálních konglomerátů, pyšnících se „nápaditým“ sloganem „Největší společnost na světě!“, je Thomas Reuters, největší mediální společnost vzniklá zakoupením tiskové agentury Reuters společností Thomson Corporation. Včera odkryla nová společnost své nové logo a identitu, vytvořené renomovanou agenturou Interbrand.
Podívejte se na nové stránky http://thomsonreuters.com a uvidíte nový vizuální styl v praxi (a v pohybu).
„Nová, dynamická Corporate Identity se značně odlišuje od historického vnímání obou společností a prezentuje Thomson Reuters jako přední světový zdroj informací pro obchod a profesionály”, řekl Thomas H. Glocer, generální ředitel Thomson Reuters.
Na první pohled působí nový vizuální styl, jak si pohrává s množstvím teček na webu a billboardech, dynamicky a zajímavě. Bohužel, místy tyto shluky bodů působí nahodile a nedotaženě (prolétávajíce na webu nad podivnými fotografiemi). Samotný symbol v logu pak ve světle našich ukázek není moc výjimečným designérským počinem…
Spíše jako by marketingoví a Brand manažeři v agentuře Interbrand sáhli po vyzkoušených a módních atributech (oranžová barva, zmenšující se tečky v kruhu, písmo Neo Sans) a tak nějak to „poskládali“ dohromady…
Dosavadní označení Reuters v Dubaji jde dolů.
Zdroj http://www.nytimes.com/2008/04/17/business/media/17adco.html?_r=1&oref=slogin
Na stránkách http://www.reuters.com/ ale vidíme nové logo ještě se zvýrazněným názvem Reuters z písma Neo Sans.
Toto písmo od designéra Sebastiana Lestera se v poslední době stává velmi módním. Viz článek o novém stylu Dacie. U nás toto písmo distribuuje firma Dataline.
Jak se vám nové logo a jeho aplikace líbí?
Komentáře k článku
28. 4. 2008 13:58 font
http://www.flickr.com/photos/nyc_ts2/2421446258/in/set-72157604591434477/
Náš komentář: Asi tam vítali nějaké Čechy :-)
26. 4. 2008 01:13 raven30412
24. 4. 2008 23:45 m2s
24. 4. 2008 03:57 pipe
24. 4. 2008 03:54 pipe
3D lesky blesky, podivné pohyblivé útvary, nebo zaměnitelné a obtížně aplikovatelné ornamenty + módní písmo k tomu. Elegantního písma i jednoduché značky (10 puntíků) je v případě REUTERS velká škoda. Nové řešení evokuje ze všeho nejvíc nějaký nový opalovací krém...
Animované efekty v CI se navíc myslím rychle okoukají - stejně jako Flash ve webdesignu.
23. 4. 2008 22:07 Jiří Tvrdek
23. 4. 2008 21:45 TS
JT: Zajímalo by mě, jak by mělo vypadat silné logo hodné roku 2008.