Redesign marketingových časopisů
Grafička Markéta Hanzalová (Colmo) stojí za aktuálním redesignem dvou marketingových titulů vydavatelství Economia – měsíčníku Trend Marketing a týdeníku Marketing & Media. Podívejte se na nová loga a layout, spojující vizuálně oba časopisy…
Původní řešení loga magazínu a celého layoutu zpracoval Ondřej Kafka ve studiu Kafka Design v roce 2004. Logo se ale z důvodů podobnosti s jiným titulem muselo vzápětí upravit (z malého TOP na výraznější TREND).
Dosavadní a nová obálka Trend Marketingu.
„Obálky Trend Marketingu podle mého názoru dost stojí na ilustracích Filipa Černého, který vystudoval malbu na AVU,“ doplňuje Markéta Hanzalová.
Původní řešení layoutu z roku 2004 stálo hodně i na titulkovém písmu Interstate.
Upravený layout od Markéty Hanzalové stojí na výrazném písmu FF Clan od polského typografa Lukasze Dziedzice – prodává Fontshop. Z tohoto písma pak vznikl i redesign loga časopisu.
Stejný font nyní zdobí i layout týdeníku Marketing & Media. Také zde se k tomu muselo upravit logo (jednoznačně k lepšímu!).
V Trend Marketingu je chlebové písmo Melior, v Marketing & Media je to Times Ten.
Absolventka VŠUP Markéta Hanzalová
(1978) byla ve Fontu zmíněna již několikrát. Například v rozhovoru ve Fontu 79, kterému navrhla i neobvyklou obálku, v článku Reflexe grafického designu ve Fontu 80, s projektem KodexDesign ve Fontu 79 nebo již ve Fontu 50 z roku 2000, kde prezentovala svůj návrh písma Horizont.
Před nedávnem založila spolu s Mirkem Roubíčkem (také absolvent VŠUP, ateliér typografie) nové grafické studio Colmo.