Etikety pivovaru Richard oceněny na World Beer Awards
Nejlepší světový design série etiket a zlatá medaile za design etikety v prestižní celosvětové soutěži Word Beer Awards – těmito tituly se nyní mohou pyšnit rebrandované etikety pivovaru Richard. Ocenění si z Londýna odnášejí designéři ze studia David Geč.
„Když vás práce baví, tak výsledky přijdou samy. A nás pivo baví. Opřeli jsme se o starý příběh a dali Richardovi několik různých tváří,“ řekl autor etiket Radoslav Cichý. Základem je vykreslená tvář Richarda, který mění své role s druhem piva. Z klasického 12° ležáku Richarda Světáka se tak například stává medový Včelař, višňový Proutník, pšeničný Darmochleb nebo bitter Zahořklý. Na etiketách se poté rozehrávají jednotlivé Richardovy příběhy, zážitky nebo zkušenosti.
„Se studiem David Geč jsme začali pracovat na konci minulého roku. Oceňujeme hlavně jejich zápal pro věc. Naše pivo za tu krátkou dobu posunuli o několik tříd výš,“ sdělil majitel pivovaru Petr Kobzík. Pivovar navázal spolupráci se Studiem David Geč na základě vzkazu v pivní láhvi s nabídkou rebrandingu.
Pivovar Richard vznikl 7. července 200 v brněnském Žebětíně. Nedaleko místa, kde Vilém Mrštík situoval svou Pohádku máje s hlavním hrdinou Richardem. Světák a bohém Richard je tváří pivovaru. Celá značka je protkána příběhy. Richardovu životní lásku Helenku ztvárnila ve filmové verzi Nataša Gollová, která se narodila v domě, kde má Richard svou druhou restauraci. A druhý Richardův pivovar vznikl v Račíně na Vysočině, v penzionu, kde přespával její slavný filmový partner Oldřich Nový.
Jak se Vám oceněné etikety líbí?
Komentáře k článku
2. 10. 2019 14:13 davidk
Neříkám že je to špatné, osobně bych si ještě pohrál právě s barevností a poměry (třeba krky, spánky, ruka co drží pádlo atp.) a pak bych to viděl na nějakou cenu. Takhle to prostě na mě působí jako forma rozpracovaného. A už vůbec ne na cenu.