Rebranding Divadla Spejbla a Hurvínka
Oslavy stoletého výročí Josefa Spejbla v roce 2020 se staly jedinečnou příležitostí, aby Divadlo Spejbla a Hurvínka získalo novou energii a tvář. Vizuální identitu tehdy vytvořilo studio Touch Branding. Aktuálně probíhá nová soutěž tohoto divadla pro změnu ke stému výročí Hurvínka.
„Rebranding otevřel oponu modernější komunikaci, která ukazuje, že i stoletá ikona může působit svěže, současně a oslovit nové generace. Omlazení značky přineslo sjednocení online i offline komunikace, nový web, merch a hlavně novou jiskru – díky které Spejbl a Hurvínek nezůstávají jen legendou minulosti, ale stávají se součástí současnosti,“ napsali autoři identity divadla z roku 2020 pro oslavy stého výročí Spejbla. Aktuálně probíhá nová soutěž na identitu divadla u příležitosti stého výročí Hurvínka.
Soutěž
Divadlo Spejbla a Hurvínka, příspěvková organizace hlavního města Prahy, vypsalo v loňském roce soutěž na novou vizuální identitu. Designéři mohli svá portfolia posílat do 22. 9. 2025, do jednokolové soutěže pak bylo vyzváno 5 účastníků. Soutěž a její pravidla i průběh byly konzultovány s organizací Czechdesign.
AKTUALIZACE:
Redakce se omlouvá za tento zavádějící a i pro nás matoucí článek. :) Nepochopili jsme čerstvý příspěvek ag. Touch Branding a pochopili jej tak, že se již chlubí novou identitou (nikoli tou pět let starou). Na nový vizuální styl si budeme muset ještě počkat.