Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Rebranding Divadla Spejbla a Hurvínka

IMG_4566

Oslavy stoletého výročí Josefa Spejbla v roce 2020 se staly jedinečnou příležitostí, aby Divadlo Spejbla a Hurvínka získalo novou energii a tvář. Vizuální identitu tehdy vytvořilo studio Touch Branding. Aktuálně probíhá nová soutěž tohoto divadla pro změnu ke stému výročí Hurvínka.

„Rebranding otevřel oponu modernější komunikaci, která ukazuje, že i stoletá ikona může působit svěže, současně a oslovit nové generace. Omlazení značky přineslo sjednocení online i offline komunikace, nový web, merch a hlavně novou jiskru – díky které Spejbl a Hurvínek nezůstávají jen legendou minulosti, ale stávají se součástí současnosti,“ napsali autoři identity divadla z roku 2020 pro oslavy stého výročí Spejbla. Aktuálně probíhá nová soutěž na identitu divadla u příležitosti stého výročí Hurvínka.

 

IMG_4569

IMG_4570

IMG_4572

IMG_4573

 

Soutěž

Divadlo Spejbla a Hurvínka, příspěvková organizace hlavního města Prahy, vypsalo v loňském roce soutěž na novou vizuální identitu. Designéři mohli svá portfolia posílat do 22. 9. 2025, do jednokolové soutěže pak bylo vyzváno 5 účastníků. Soutěž a její pravidla i průběh byly konzultovány s organizací Czechdesign.

 

AKTUALIZACE:

Redakce se omlouvá za tento zavádějící a i pro nás matoucí článek. :) Nepochopili jsme čerstvý příspěvek ag. Touch Branding a pochopili jej tak, že se již chlubí novou identitou (nikoli tou pět let starou). Na nový vizuální styl si budeme muset ještě počkat.

 


Komentáře k článku

20. 10. 2025 14:30 Petr

Být dítě tak to na mě bude působit strašidelně.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.