Danglár (nejen pro Centropen)
Výrobce popisovačů Centropen se ve své nové kampani nespokojil pouze s tradičními médii. Komiksoví hrdinové od skvělého slovenského kreslíře Danglára se objeví i na neobvyklých místech a pokusí se přesvědčit tegaře, aby svoji tvůrčí energii přesměrovali jinam.
Hlavní postavy aktuální kampaně značky Centropen vytvořil komiksový kreslíř Jozef Gertli, známý spíše pod jménem Danglár. Jeho komiksoví hrdinové se objeví v tisku, na billboardech a bigboardech, ale komunikace zahrnuje také interaktivní CLV v pražském metru, kde mohou cestující pomocí zavěšených mazacích tabulí vytvořit nové komiksové obrázky.
„Kampaň navíc nabídne prostor k vyjádření na dané téma na rámečcích v pražském metru pěti mladým, dosud neznámým kreslířským talentům,“ popisuje netradiční polohu kampaně David Novák, Group Account Director z agentury Momentum, která koncept pro Centropen vytvořila.
Zdroj: strategie.e15.cz
Kromě karikatur se špičkový kreslíř Danglár věnuje i komiksům, olejomalbě a knižní ilustraci.
Skvělé knihy od Cormaca McCarthyho (např. Cesta nebo Tahle země není pro starý) na pultech jednoznačně díky Danglárovi poznáte.
Komiksová kniha Jánošík nebo množství politických vtipů a karikatur v řadě novin českých i slovenských svědčí
o úctyhodném množství jeho práce.
U nás je s Danglárem srovnatelný kvalitou a stylem kresby Pavel Reisenauer (známý hlavně z Respektu).
O něm jsme psali ve Fontu 103.
Rádi bychom přinesli brzy ve Fontu rozhovor i s Danglárem.
Komentáře k článku
9. 8. 2012 00:34 Kyk
Holt pro někoho důležitější forma než obsah. Póza?
Mě se jeho ilustrace líbí,
7. 7. 2012 09:45 f
28. 6. 2012 11:26 Lubos Vacke lubos.vacke(zavinac)gmail.com
(prvoplanove produktove) ://
a u CLV uz sou pry prvni odezvy (necekane "SI KOKOT" a td. :)