Oborová zdravotní pojišťovna mění korporátní design
Od 15. dubna začíná OZP užívat nové logo v nových barvách, postupně dochází ke změně webové prezentace a online aplikací v portálu VITAKARTA ONLINE.
V úterý 15. dubna také startuje reklamní kampaň OZP, která pod heslem „Pečujeme o Vás každou vteřinu“ představuje nejen novou image pojišťovny, ale zdůrazňuje online koncept první české elektronické zdravotní pojišťovny a upozorňuje také na další nadstandardní služby, jako je třeba nonstop medicínská asistence.
Autorem grafických změn OZP je studio MIMATIK, grafiku webové prezentace navrhla společnost 4ELEMENTS GROUP a kreativní koncept kampaně pochází z dílny agentury MÉDEA, která také zajišťuje nákupní a produkční část kampaně.
Zdroj zde.
Komentáře k článku
11. 6. 2014 00:46 jitka cechova jitkacech(zavinac)gmail.com
17. 4. 2014 11:20 DN
Vzdy neni potreba vedle logotypu i znacka.
16. 4. 2014 19:34 Honza
15. 4. 2014 20:11 Stružák michal(zavinac)struzsky.cz
15. 4. 2014 11:24 DN
Novy stranky jsou obsahove i vizualne prehlednejsi. I tak je tam ale nekolik veci co jsou podle me mimo (aktuality jako nejvyraznejsi prvek na hlavni strance - proboha proc?)
Dobry je ze se nebali upustit od te silene krvave barvy v logu. Celkove se mi velmi silnej vizual libi.