Font

web

Výběr jazyka

cs / en

 

„Obamamánie“ i ve web designu

Úspěch Baracka Obamy patrně inspiruje i další světové politiky a ti se snaží přebrat některé jeho postupy a styl komunikace. Například v Izraeli asi bývalý ministerský předseda Benjamin Netanyahu zadal svým web designérům: „Chci být jako zrcadlový obraz Obamy“…

A opravdu – jako v zrcadle!

Ještě by se měl Benjamin Netanyahu přebarvit na černocha…
Více o tomto rip-offu zde.

Pro změnu logo prvního amerického černošského prezidenta si půjčil jistý německý politik ze strany SPD. Ale to je snad jen žert…

O kandidátském logu Baracka Obamy jsme psali zde.


Komentáře k článku

23. 1. 2009 12:13 Lubos Bilacic

som zvedavy kedy aj nasi politici budu mat taketo webstranky, tricka s menom a plne namestia jaciacich ludi ktory ich budu "bastit" ako sutaziacich v superstar, este ze tato divocina obcanov milujucich politikov z ameriky neprisla k nam.

A keby aj hej, tak by to vyzeralo asi rovnako ako v amerike. Predstavte si ten scenar ked so slzami stastia sa budeme radovat ze nas premier zmeni svet a on je to co potrebujeme, budeme tancovat na uliciach a sledovat priamy prenos zasadnutia rady SR namiesto sportu ci sutazi ako talent, dance, star a pod :)

Tesim sa ....

21. 11. 2008 17:20 jakub

Daniela> to je ale věc profesionality a morálky! Když vám klient řekne - chci ukrást do návrhu tuhle fotku z internetu nebo z časopisu, tak to přece musíte odmítnout. Jinak se pak může rozkřiknout, že tento grafik krade a přijde tím o víc klientů.

21. 11. 2008 14:17 Daniela

Jenže když takový požadavek zadá klient..tak s tím grafik moc nenadělá..pokud se chce uživit. Jinak půjde klient jinam. Odmítnout klienta je sice fajn..ale to by zachvíli nebyli klienti žádní!

20. 11. 2008 13:28 janzabransky.cz

YO ISCH KANN ... :-D to nemá chybu

20. 11. 2008 13:14 Jakub

Jako že vše už tady bylo a nemá cenu nic nového vymýšlet? To bychom rezignovali. Originalita řešení (alespoň v daném konkurenčním segmentu) je přece předpokladem pro identifikaci (odlišení se) a to je hlavním smyslem vizuálního stylu, logem počínaje. Na to rezignovat nelze.
Snad jen, že nelze mít ambici, že když něco vymyslím, tak že nikde na světě neexistuje nic podobného. To se bude bohužel stávat stále častěji.
Ale druhou věcí je, když někdo něco sprostě ukradne (často se to dá jednoznačně říci) a nechá si za takový "návrh" zaplatit stejnou částku, jako by to opravdu vymyslel. To tolerovat nelze.

20. 11. 2008 12:59 lumir kajnar

...pojdme uz zapomenout na originalitu jako hlavni charakteristiku komunikacniho designu.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.