DELL redesignoval
Výrobce počítačů Dell oživil svoje webové stránky – odložil dosavadní, 730 px široký korzet a vyměnil ho za dokonale vytvarovaný, 930 px široký oděv. U loga se firma rozhodla na nových stránkách pro variantu v černém kruhu, tak jak je k vidění u hardware.
Právě u firmy Dell a jejího vyhraněného přístupu k přímému prodeji vzbuzovaly dosavadní webové stránky určité nejasnosti. Stránky fungovaly velmi dobře a člověk našel to, co hledal, ale celkový dojem z nich byl přeci jen velmi chladný. Místo stylu á la Aplle vám bylo podáváno těžkopádné menu. Nyní je všechno jinak. Dell se dostal se svými novými stránkami tam, kde by v dnešní době každá firma na síti měla být. Totiž přesně k bodu, kde webová stránka nenabízí pouze velmi vysokou užitnou hodnotu, ale s ohledem na atraktivitu značky prokazuje drahocennou službu. Dobrý design tento aspekt doplňuje.
Přestože úvodní stránka sklízí za svůj styl vavříny, je třeba poznamenat, že přepracování CSS-souboru, který určuje design na obsahových stránkách, příliš daleko nezachází. Zde lze zřetelně rozeznat zbytky starých webových stránek. Mimo pohlednou úvodní stránku se nacházejí nové a staré styly přímo vedle sebe, což ne vždy působí harmonicky, zvláště pak dochází ke konfliktům například u přehledu stránek jednotlivých zemí nebo u jednotlivých tříd odkazů.
Chilská stránka je ještě provedena ve starém stylu (alespoň úvodní stránka), takže máme dobrou možnost porovnání.
O identitě počítačových firem jsme psali ve Fontu 71.
Komentáře k článku
24. 6. 2024 14:51 BenediktG
12. 9. 2008 23:18 pidr
Som za cisty cierny kruh s logom DELL s jemnym odleskom, mozno aj s kovovym efektom.