CIMEX s novou značkou
Významná skupina firem CIMEX, zaměřených především na reality, redesignovala zastaralou značku a změnila i vizuální styl včetně webových stránek. Po redesignu zůstala zachována jen firemní červená barva.
Webové stránky, vycházející z firemní červené barevnosti a černobílých fotek, nám připadají elegantní a čisté.
Samotné logo se nám už tolik nelíbí – typografie „rozházených“ písmenek je nehezká, opticky např. písmeno X dole působí menší a především celek působí kompozičně nahodile. Nepromyšlenost pak podtrhuje nutnost duplikování názvu koncernu pod symbolem, což je zbytečné (asi jako kdyby pod oválným logem Ford musel být umístěn znovu název „Ford“).
Jak se tato změna líbí vám?
Autorem je agentura Balooagency.
Komentáře k článku
23. 6. 2014 10:52 Martin Kaucký kaucky(zavinac)moodesign.cz
Viz jejich motto na stránkách "... za hranicemi vašich představ".
4. 6. 2014 09:22 Jan groman.jan(zavinac)gmail.com
3. 6. 2014 00:35 DN
Tim nemyslim ze je spatne ze se zde ukazuji i nepodarene kousky, jen me to trosku zaskocilo...samotny design totiz asi ani nema smysl komentovat.
Pokud bylo zamerem Baloonagency udelat o firme nejake povedomi asi se jim to podarilo, bohuzel s negativnim do(od)padem.
2. 6. 2014 13:30 Martin Pěnička
2. 6. 2014 12:29 wgx
30. 5. 2014 19:31 Font
Ale posílejte na náš email své tipy, pokud nám něco uteče, budeme rádi.
30. 5. 2014 19:09 Tea
30. 5. 2014 13:51 Michal
Za mě palec dolů a pro firmu podle mého názoru vyhozené peníze.