ZOO Plzeň redesignovala
Plameňák prodělal plastickou operaci. Plzeňská zoo se může již více než 10 let pyšnit velmi výrazným logem z autorské dílny plzeňského grafika Pavla Botky.
Nová značka už se začíná používat – třeba na letošní letní kampani propagující nově otvíranou australskou expozici (foto Jaroslav Vogeltanz, textařina Honza Košťál). Ukázky reklamních laviček.
Plameňák se těší uznání odborníků i zapamatování širokou veřejností. Přeci jen jej ale provázela drobná bolístka. Dlouhý nápis „Zoologická a botanická zahrada města Plzně“ se při použití loga v malé velikosti stával nečitelným. Na popud ZOO a BZ proto vypracoval autor aktualizovanou verzi, která logu nejen neubrala na kráse, ale přináší i nové možnosti uplatnění. Botanika se vůbec nevytratila, zůstala ve stylizovaném zadečku plameňáka – lístku a také v zelené barvě části nápisu ZOO Plzeň.
Autor Pavel Botka nám k tomu doplnil: „Vedení zahrady dospělo po 14 letech (!) k závěru, že uváděný plný oficiální název organizace skutečně není v logu to pravé ořechové. Došlo i na drobné korekce barevnosti a v krasojízdě se bude pokračovat.“
Zdroj zde.
Jak se vám výrazný symbol z plameňáka a listu líbí?
Komentáře k článku
2. 3. 2014 20:52 A.Lily.J
22. 8. 2013 15:00 blecha
27. 6. 2013 12:20 Ríša z Aše
26. 6. 2013 14:05 JS
25. 6. 2013 16:35 ctz
25. 6. 2013 14:41 miretc
25. 6. 2013 14:18
25. 6. 2013 11:27 věra marešová | blog.vgrafik.cz
25. 6. 2013 07:16 Ctirad „Zoolog“ Přikryl
24. 6. 2013 21:53 Ctz
24. 6. 2013 14:44 Fanda
mě se obecně nápad s plameňákem schovaným za listem líbí.
Myslím, že výrazněji a živěji by fungoval stranou od typografie a ne s těmi boulemi na nohou. Taky jsem nikdy nerozuměl tomu, proč má ten plameňák na dvakrát zlomený krk skoro do pravého úhle.
Tak třeba za dalších 14 let.