Font

reklama

Výběr jazyka

cs / en

 

Značka Lagris v novém

změna loga

Společnost Podravka − Lagris a.s., která patří do mezinárodní potravinářské skupiny Podravka, mění vizuální identitu své značky Lagris a také podobu její komunikace směrem ke koncovému zákazníkovi. Změna se týká loga, webu a obalů všech výrobků. Redesign proběhne postupně i na Slovensku a v Maďarsku. Na vytvoření nového vizuálního stylu společnost spolupracovala s agenturou Line Art Group a.s.

Lagris_skupina

Postupné zavádění nových obalů jednotlivých výrobkových řad Lagris začalo v závěru roku 2018. „Dosavadní design našich obalů, který používáme od roku 2009, víceméně stále vyhovoval našim potřebám, ale po téměř deseti letech už potřeboval změnu a celkové omlazení. Původně jsme proto zvažovali pouze lehký refresh, ale první grafické návrhy nás přesvědčily k provedení radikálnějšího kroku celkového omlazení designu včetně loga,“ říká brand manažerka značky Lagris Jana Bartošová.

Pro zachování jednoduché orientace zákazníků mezi svými výrobky značka Lagris i nadále udržuje klíčové prvky designu - barevnost loga a barevné kódování jednotlivých výrobkových řad. Klasická loupaná rýže tedy i nadále zůstává v červené barvě, rýže parboiled v modré, prémiové rýže (basmati, jasmínová, sushi, arborio a další) v tmavě zelené, luštěniny v jejich typickém odstínu tmavší zelené a výrobky racionální výživy ve svěží zelené barvě. Redesign obalů se týká výrobků pro maloobchod i gastro zákazníky a celý proces zavádění nových obalů bude zakončen ve druhé polovině roku 2019.

Na inovovaných obalech se také poprvé objevilo nové logo značky. „Od dosud používaného oválného tvaru loga Lagris jsme se posunuli ke kulatému tvaru, od kterého si slibujeme výraznější viditelnost a lepší rozpoznatelnost na regále,“ doplňuje Jana Bartošová. Motiv krajiny použitý v logu navozuje přímé spojení mezi značkou Lagris a přírodou. Logotyp také doplňuje rok založení značky a též nový firemní slogan „S úctou k přírodě".

Lagris_web_1

Nové vizuální identitě odpovídají i webové stránky www.lagris.cz, které byly v aktualizované podobě spuštěny v závěru roku 2018.

 

online komunikace

Klíčové komunikační aktivity pro letošní rok směřuje značka Lagris především do online médií, první vlna podpory připravená v souladu s novou vizuální identitou proběhla v březnu, další je plánována na podzimní měsíce. Prostřednictvím sociálních médií však bude značka komunikovat v průběhu celého roku.

Více na www.lagris.cz; www.podravka.cz

 

 


Komentáře k článku

7. 5. 2019 12:04 pala

Alespoň to má nějaký charakter. 7/10




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.