Font

reklama

Výběr jazyka

cs / en

 

Zlatá pecka 2013 má již shortlist

Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK) pořádá již 19. ročník mezinárodní soutěž kreativity v reklamě METRO Zlatá pecka 2013. Letos bylo do soutěže přihlášeno 113 reklamních kampaní od 31 českých a 10 slovenských agentur.

Všechny práce posoudily tři poroty: k jury specializované na webové a multimediální kampaně, kterou vedl Tomáš Jindříšek z Dark Side, přibyla letos nově i porota posuzující product placement pod vedením Štěpána Wolde. Obě předaly výsledky svého hodnocení hlavní porotě  (s čestným předsedou Jiřím Suchým), která rozhodla o výběru 35 kampaní na shortlist. nominované práce 218.1 KB

Letošní ročník opět potvrdil velký zájem soutěžitelů o kategorii „Product Placement“. Product placement se podle prezidenta AČRA Pavla Brabce na celkové televizní reklamě zatím podílí v řádu několika procent, ale jeho význam pro zadavatele roste − je stále významnějším komunikačním prvkem a diváky je přijímán výrazně pozitivněji než klasická reklama. Nejvíce nominací získaly agentury Lion communications, divize Saatchi&Saatchi, Havas Worldwide, Comtech Group a VCCP.

Předávání hlavních cen proběhne v Klubu Lávka 27. února 2014. Více na www.zlatapecka.cz nebo www.acra-mk.cz.


Komentáře k článku





Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.