Font

reklama

Výběr jazyka

cs / en

 

Slušné chování v dopravních prostředcích

Dopravní podnik hl. m. Prahy připravil ve spolupráci s agenturou Semma informační kampaň, zaměřenou na zlepšení úrovně cestování hromadnou dopravou. Cílem této kampaně je upozornit s nadsázkou na nežádoucí chování v dopravních prostředcích a jeho důsledky pro cestující…

V návaznosti na průzkumy a dříve realizované projekty s touto tematikou bylo vybráno osm okruhů: hlasitý poslech hudby a telefonování, poškozování dopravních prostředků, hlučné a neomalené chování v přepravě, problematika cestování se zvířaty, ohleduplnost při uvolnění místa k sezení, cestování s rozměrnými zavazadly, správné nastupování do vozidla a udržování čistoty a hygieny v přepravě.

S projektem se od začátku roku 2009 můžete setkat ve formě letáků, plakátů a polepů umístěných v přepravních prostorech a dopravních prostředcích. V animované podobě se projekt představí ještě v Metrovision.

Prohlédněte si jednotlivé spoty zde.

A jak se vám takové využití South Park stylu pro DPP líbí?


Komentáře k článku

13. 2. 2009 17:06 Petr

palec dolu

31. 1. 2009 20:01 Roman

To zpracování je docela silné kafe. A jak napsal Yawn, trefují se do nesprávné skupiny cestujících, takže to bude spíš kontraproduktivní.

28. 1. 2009 10:17 Jirka

Je veliká ostuda, že něco takového vůbec musí být, s výchovou u nás je to mnohem horší než například s grafickým designem. Sám jezdím do práce autobusem abych se neodtrhnul od živoata, ale je to něco. Je velmi smutné, že se neumíme slušně a normálně chovat a naprosté většině to musí být ukázáno podobným způsobem, a i tak je to zbytečné pokud není základ v rodině. Nechci být za moralistu - jde mi o normální stav věcí - buďme trochu víc ohleduplní, tolerantní, pokorní... přátelé, a vůbec nejen kvůli tomu, že taky jednou budeme staří

27. 1. 2009 02:00 budlix

eh... to za to dostali tak málo nebo se na to prostě vy...klikli...?
infantilní a disgrafické, s tou babičkou vlající za tyčí je to spíš inspirativní než kárné...

26. 1. 2009 23:27 martina

škoda, mohla bejt dobrá kampaň

26. 1. 2009 21:01 Karel

Výtvarně příšerné a obsahově hloupé. :(

26. 1. 2009 15:18 Lukas Veverka / www.parasite.cz

Jsem presvedceny ze je to cele ideove spatne. Od formy po obsah a "vtipnost". Zajimalo by me napriklad kolik to cele stalo.

26. 1. 2009 14:03 Petr

musím uznat že u nějakých jsem se taky zasmál. To hodnotím kladně, ale jinak velké mínus grafickýmu zpracování. Pokud by to bylo jako South Park tak je to supr :)

26. 1. 2009 13:45 yawn

Není to hezké, ale některé mají vtip. To cením víc. Možná si to ale někteří po shlédnutí budou všechno chtít vyzkoušet. Proto bych spíš v klipech zesměšňoval ty "vyvrhele" než "oběti".

26. 1. 2009 13:09 Rejpal

Mám dojem, že bych mohl zaměstnat svou tříletou neteř, pokud za tohle někdo zaplatil :-).

26. 1. 2009 12:18 Pavel

No tak tyhle "výtvory" bych k Southparku vůbec nepřirovnával...

26. 1. 2009 11:56 Michal

Fůj škaredé. South Park je daleko estetičtější.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.