Font

reklama

Výběr jazyka

cs / en

 

PitBot repasovaný z dílů od 20th Century Fox

Speciálně vyvinutý „robůtek PitBot“ (vpravo) společnosti Kofola prý dokáže pomocí internetu hlídat dodržování pitného režimu jednotlivců. Kromě upozorňování na nedostatek tekutin lidem poradí, jak a kdy správně pít… (asi to ale není pro alkoholiky :-)
Není ale tento PitBot tak trochu převzatý ze známého amerického animovaného filmu Roboti?

Posuďte sami. Zvláště se podívejte na zajímavou shodu detailů – oči, obočí, nos protažený do hřebínku, zesílené předloktí…

Náhod trochu moc – jako u těch oveček pro Vodafone (viz článek Najdi 5 rozdílů – aneb náhody, inspirace a zlodějiny).

Web Kofoly zde.

Web o filmu Robots – 20th Century Fox zde, wallpapery zde.

 

Zdroj: http://www.novinky.cz/clanek/126852-robot-pitbot-pohlida-vas-pitny-rezim.html

 

Na realizaci projektu se podle týdeníku Strategie podílela agentura Advertures.
Jaká škoda, že nebyl vyzván ke spolupráci nějaký profesionální animátor nebo loutkař!
Vždyť Česká republika byla ještě nedávno v tomto oboru velmocí… a Kofola si tak zakládá na svém českém původu (a vcelku zajímavém vizuálním stylu).

Ztrátu iluzí o původní české kreativitě může způsobit i tato fotografie pejska s parohy (fotografie vlevo pochází z nejmenované světové fotobanky, vpravo pak ústřední motiv jedné české velké kampaně).

-OK-


Komentáře k článku

5. 5. 2008 10:56 Grafik

To není poprvé, co Advertures něco okopírovalo :-D

15. 4. 2008 17:16 JaK

co máte? jaká podobnost? Ty roboti si nejsou podobní – někdo to prostě úplně okopíroval.
Uvedené detaily přece nejsou ani náhodou jen náhoda!!!!
Jen takové "práce" ukazujte!

15. 4. 2008 00:13 Venca

jj opět pořád dokola podobnost podobnost podobnost za každou cenu :( To je fakt scestné.

10. 4. 2008 10:21 font

Marku:
Nechceme hledat podobnosti za každou cenu, Budeme se tedy snažit tato srovnávání omezit.
Na podobné grafické blogy to ale patří a je to nejvíce čtené.
Navíc tenhle robot Kofoly není jen o podobnosti, to se prostě ukázat muselo... :-)

10. 4. 2008 08:19 Avp

Skoda, ze ten pes z kampane Vodafone vypada mnohem lepe nez ten druhy, ktery diky umisteni cepice a parohu vypada spis tak, jako kdyby mu je nekdo dodelal ve Photoshopu.

10. 4. 2008 00:39 Marek

a zase... hrotíte tu podobnost, že se na to už nevyprdnete...

9. 4. 2008 15:15 masO

tohle nikdy nepochopim jak si tak znama spolecnost muze tohle dovolit...to neni cool :)




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.