Font

reklama

Výběr jazyka

cs / en

 

Ochytřování měst v praxi

IBM je angažována ve vytváření řešení, která pomáhají městům v celém světě „být chytřejší” a být tak příjemnější pro lidi v něm žijící.

Proto IBM a reklamní agentura Ogilvy & Mather z Francie spolupracují na nastartování pozitivních změn v rámci projektu „People for Smarter Cities”, který má sjednotit vůdčí postavy měst a podpořit přemýšlející občany. Agentura vytvořila venkovní reklamy s přidanou hodnotou, praktickým významem. Lavička, přístřešek a rampa na schodiště nejsou jen reklamní plochy, ale také praktické objekty pro obyvatele města. Velmi pěkná ukázka přesahu grafického designu do průmyslového.

Art Director: Daniel Diego Lincoln

Zdroj: Adsoftheworld.com


Komentáře k článku

12. 6. 2013 12:24 ...

má to vtip

11. 6. 2013 18:58 jirka(zavinac)vtipy-obrazky.cz

Mě napadá jen u toho billboardu-lavičky, že to neni moc bezpečný pro slepce... To je jako u nás na sídlišti jsou lavičky se spousta ostrejma rohama a skoro urpostřed chodníku, nevim kdo to mohl schválit (ale to je jiná věc...)... Jinak se mi tyhle nápady moc líbí.

11. 6. 2013 12:24 věra marešová | vgrafik.cz

moc dobrá reklama!

10. 6. 2013 15:30 jan

supr!!! za mě palec nahoru




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.