Font

reklama

Výběr jazyka

cs / en

 

Mozzarella Family

Od Ondřeje Čtvrtka nám do redakce přišel tip na zajímavou propagaci italských sýrů, které určitě znáte ze svých oblíbených samoobsluh. Jako modelky angažuje majitel členy své rodiny - zejména dcery. Přehled reklam pak také vzhledem k amatérskému zpracování různých přímořských montáží působí jako zajímavá forma domácího fotoalba (navíc s ponechanými daty pořízení snímků). :)

Kompletní přehled reklam zde.


Komentáře k článku

21. 7. 2010 14:27 Richard Studenovský

to: Roox
Naprosto souhlasím! :-)
Je to příšernost, ale na druhou stranu se povedlo téměř zadarmo udělat něco zcela jinak, než konkurence. Z toho hlediska, musím než gratulovat. .-)))

19. 7. 2010 12:54 davidkotulan

Nu což, všichni dělají nadčasovou grafiku. Ale tady autor nechtěl jít s davem, chtěl udělat nový styl alá "podčasová grafika"

19. 7. 2010 09:08 ondrejctvrtek

Priznam se, ze jsem tohle posilal do redakce FONTU nekdy pred rokem, ale porad je to nadcasova zalezitost, ktera neztraci svuj lesk B). Je to krutarna.

16. 7. 2010 19:21 Franta

Ovsem nejvic je ta prvni reklama, kde je i udaj o tom, kdy bylo foto porizeno :D Tomu rikam cista prace!

16. 7. 2010 16:16 cancer

A tak to dopadá, když kvantita zvítězí nad kvalitou, finance nad rozumem a Eidam nad Mozzarellou.

16. 7. 2010 15:22 Pepa

no tak má to nějaký mouchy... ale zaujalo mě že toho je 120 kusů? na co?

16. 7. 2010 15:09 Fruster

Foto na prostředním obrázku: na křivo horizont, samé přepaly, obličej té dívky je červený jako třešinka, 00 datum v podpaží, špatně ořezané vlasy. Kdyby se tohle vychytalo, dalo by se na to koukat. Jinak typografie dobrá, jen ty obtahy tam nemuseli tolik cpát.

16. 7. 2010 14:42 Kerlina

Reklamy vytvořila: Hana Konvalinková Grafické studio Okružní 4551 760 05 Zlín, tel: 00420- 57- 722 6873 argoatelier@volny.cz
autoři fotografií: Pavel Kopp ml., Michal Roman fotomodelky: Francesca Flavia Del Deo a Carolina Del Deo

16. 7. 2010 14:24 Kanibal

Osobně mi přijde děsivý nejen vizuál ale i název Mozzarela Třešinky.

16. 7. 2010 12:54 RostislavBlaha.cz

Chápu, že v konkurenci marketingově vyladěných produktů ze kterých na spotřebitele sálá vypočítavost, může tento naivní amatérský styl u některých lidí zabodovat :)

Celkově je to ale hrozné. Doufám, že si pan majitel obaly a loga navrhl sám a nezaplatil za to nějákému "profesionálovi" :)

16. 7. 2010 09:05 Jiskra

...a dobře to sunou do ženskejch časáků...

16. 7. 2010 02:33 cancer

Co je to uprostřed za Mariangelu? Toto se dostat do rukou filmařů točích v osumdesátkách Malerý pana účetního tak Plinio Fernando nemá šanci tuto postavu dostat. Ta devčica a ta grafička by tam udělali naprosto stejnou práci a zadarmo, bo toto není k zaplacení.

15. 7. 2010 19:14 m

15. 7. 2010 18:25 Ben

Kdyby mi nekdo dal toto zadani, tak se pujdu zabit a toho klienta vezmu s sebou.

15. 7. 2010 18:01 m

amateur porn vs. ceska mozzarella ... vs. 90´s

15. 7. 2010 16:36 miretc

Ubrat vlaječek a něco málo foteček, více zručnosti ve photoshopu, dcery jsou půvabné, jen je malinko vystajlovat, a je to klasika, která neurazí ani nenadchne.Typo je vcelku v pohodě, a fajn v tom, že tam není 1000, krativně zmršených, fontů, jak se to někdy stává. Pokud jsou ceny na stejné lidové úrovni, jako reklama, tak je to vcelku bomba.V porovnání s inzercí v některých periodikách je to i primisssima. A to datum...co už? Bacha na to!!

15. 7. 2010 16:26 Mihi

…a nejhorší je, že si to ty lidi stejně koupí, obchodní řetězce zalistují. Stejný přístup bych řekl razí též Eiffel Optic a opět s tím slaví velký úspěch, ti ovšem mají alespoň své prodejny, které zákazníka neurazí. Čím to asi může být, že obě firmy přitom mají úspěch a troufám si říci, že by ho neměli s lepším grafickým designem (záměrně nepíšu marketingovou a obchodní strategií) větší?:)

15. 7. 2010 15:36 Roox

tak toto áno myslím si že sa výrazne líši od konkurencie a to sa cení




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.