Font

reklama

Výběr jazyka

cs / en

 

Louskáček 2010

Začátkem března byly vyhodnoceny nejlepší české reklamy v soutěži Louskáček. Přinášíme malou ochutnávku, bližší informace najdete v připravovaném tištěném Fontu.

V kategotrii Print byla oceněna kampaň Vertikální cílení (bronz), který pro AdExpres zpracovala agentura Konektor, a.s., stříbrnou pozici obsadila kampaň Danone: Hard to Digest Facts od Young & Rubicam Praha, s.r.o.. Vítězem kategorie se stala práce agentury Leagas Delaney Praha s.r.o.: Stačí málo a uvídíte víc pro oční kliniku Lexum.

V české národní soutěži o nejkreativnější reklamu Louskáček byl nejúspěšnější Vodafone. Jeho loňská kampaň Tarify na míru, kterou připravil ve spolupráci s agenturou Young & Rubicam Praha, získala v soutěži dvě zlata a jeden bronz. Vodafone si navíc připsal ocenění Klient roku. Ze zlatých Louskáčků, kterých porota udělila celkem deset, se radovaly také kreativní agentury společností Kofola, Pepsi (General Bottlers), Oční kliniky Lexum, GE Money Bank, Samsung, Paneria (Eureca Shops) a akce Social Media Summit. Hlavní cenu 19. ročník Louskáčka neudělil.

 

 

V kategotrii Print byla oceněna kampaň Vertikální cílení (bronz), který pro AdExpres zpracovala agentura Konektor, a.s., stříbrnou pozici obsadila kampaň Danone: Hard to Digest Facts od Young & Rubicam Praha, s.r.o.. Vítězem kategorie se stala práce agentury Leagas Delaney Praha s.r.o.: Stačí málo a uvídíte víc pro oční kliniku Lexum.

 

 

Všechny oceněné práce naleznete zde.


Komentáře k článku

19. 3. 2011 08:04 MartinCZ

Existují výzkumy (ted nemám bohužel odkazy), které ukazují na to, že doba strávená nad reklamním sdělením zvyšuje zapamatování značky až geometrickou řadou. Proto je tak často vidět poutavé plakáty, kde je člověk přirozeně nucen informaci hledat. Lexum tady k tomu využívá buzz image a sebe ustraňuje v obrázku do pozice, kam je pak zrak informacemi z obrázku přirozeně naveden. Tady to nemá moc společného s designem, ale čistě s vědou.

18. 3. 2011 21:52 Ciggi Design

to BY: grafika je to opravdu povedená, nevím ale možná bych to malé písmo viděl v tom, že grafika upoutá i ty co "špatně vidí" , dotyčný pak zjištuje o co vlastně jde... nutnost přečíst malý text... který už lidé s horším zrakem přečtou hůře, ale daj si práci jej přečíst a když zjistí o co jde, řeknou si... sakra měl bych něco dělat s očima, protože normální lidé to přečtou a já ne... samozřejmě záleží na tom ve výsledku jak velké písmo pak je na použité aplikované grafice (časopis vs billboard). .... možná to je ale jen moje vlastní doměnka :-)

18. 3. 2011 18:11 BY

Vizualy u lexum moc pekne, ale moc nechapu proc klinika co se stara o oci, o to aby clovek lepe videl pouziva na svych vizualech extremne male pismo. ktere se da stezi precist.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.