Louskáček 2010
Začátkem března byly vyhodnoceny nejlepší české reklamy v soutěži Louskáček. Přinášíme malou ochutnávku, bližší informace najdete v připravovaném tištěném Fontu.
V kategotrii Print byla oceněna kampaň Vertikální cílení (bronz), který pro AdExpres zpracovala agentura Konektor, a.s., stříbrnou pozici obsadila kampaň Danone: Hard to Digest Facts od Young & Rubicam Praha, s.r.o.. Vítězem kategorie se stala práce agentury Leagas Delaney Praha s.r.o.: Stačí málo a uvídíte víc pro oční kliniku Lexum.
V české národní soutěži o nejkreativnější reklamu Louskáček byl nejúspěšnější Vodafone. Jeho loňská kampaň Tarify na míru, kterou připravil ve spolupráci s agenturou Young & Rubicam Praha, získala v soutěži dvě zlata a jeden bronz. Vodafone si navíc připsal ocenění Klient roku. Ze zlatých Louskáčků, kterých porota udělila celkem deset, se radovaly také kreativní agentury společností Kofola, Pepsi (General Bottlers), Oční kliniky Lexum, GE Money Bank, Samsung, Paneria (Eureca Shops) a akce Social Media Summit. Hlavní cenu 19. ročník Louskáčka neudělil.
V kategotrii Print byla oceněna kampaň Vertikální cílení (bronz), který pro AdExpres zpracovala agentura Konektor, a.s., stříbrnou pozici obsadila kampaň Danone: Hard to Digest Facts od Young & Rubicam Praha, s.r.o.. Vítězem kategorie se stala práce agentury Leagas Delaney Praha s.r.o.: Stačí málo a uvídíte víc pro oční kliniku Lexum.
Všechny oceněné práce naleznete zde.