Font

reklama

Výběr jazyka

cs / en

 

Finále Plzeň představuje vizuální styl

Autorem vizuální koncepce i znělky pro 30. ročník filmového festivalu Finále Plzeň je kreativní uskupení Družina v čele s režisérem Janem Látalem.

 

Jubilejní ročník filmového festivalu Finále Plzeň se uskuteční ve dnech 20. až 26. dubna 2017, během nichž oslaví své 30. výročí. A právě narozeninová oslava se stala hlavním námětem celého letošního vizuálního stylu, jehož tvářemi jsou Pavel Liška a Jana Plodková. Na plakátech jsou herci zachyceni v momentě, kdy na ně letí šlehačkový dort.

Pro tuto kampaň vymyslela Družina Družina také trefné motto: „Ročník, který vás zasáhne“.

 

Vyrobilo studio DRUŽINA.

Kampaň
Koncept: Michaela Klakurková, Jan Látal, Jan Žaloudek, Alžběta Kubrová
Copywriting: Michaela Klakurková

Vizuál
Fotografie: Michaela Klakurková, Jan Žaloudek
Grafický design: Jan Žaloudek

Video
Režie a střih: Jan Látal
Kamera: Tomáš Jelínek
Set design: Jan Žaloudek
Produkce: Magdalena Sochorová

Více informací o festivalu získáte na webové stránce http://www.festivalfinale.cz nebo na Facebooku


Komentáře k článku

3. 3. 2017 21:11 Pala

Fungující vizuál. Takto by se to mělo dělat. Dobrá komunikace, která mimo to hovoří v druhém plánu filmovým jazykem. Pro mě je to konečně něco fresh oproti 100x otřepaný typografii kolem formátu. Je to střídmé, ale MAXIMÁLNĚ funkční. Takže za mě 100%

3. 3. 2017 15:05 Martin Bušek

3. 3. 2017 14:32 středoškolák

Proč to po nich fakt neházeli? Vadí mi u obou plakátů, že je vidět stejný kus dortu (jen kdyby se tam daly dvě různé fotky, tak by se tomu dalo věřit) a navíc to napodobování zděšení mi přijde křečovité.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.