Dámejídlo.cz přichází s novou korporátní identitou
Dáme jídlo.cz, online služba zprostředkovávající dovoz jídla z restaurací, zavádí při příležitosti svého pátého výročí několik novinek. Patří k nim nová korporátní identita, nový positioning a také reklamní kampaň.
Změna se projevuje zejména v novém produktu Dáme jídlo+. „Ve změnách jsme se zaměřili zejména na zajištění jednoduššího objednávání, na transparentnější a příjemnější objednávací proces pro zákazníka,“ popsal Jan Matějů, CEO Dáme jídlo.cz. Součástí restaurací označených Dáme jídlo+ mají být pouze ty restaurace, které podle společnosti dlouhodobě splňují standardy a u nichž problémy s kvalitou jídla a obalů nepřesahují 2 % všech objednávek. Nejde tedy o prémiové luxusní restaurace, ale o rychlejší orientaci v portfoliu stávajících restaurací.
Redesign korporátní identity je představen na webu, v aplikaci, na nových polepech aut či na změně oblečení kurýrů. Textová část loga nově obsahuje název značky bez domény.cz. Redesign a nový positioning vychází z výzkumu, který vznikl ve spolupráci s agenturou Millward Brown. „Pro značku Dáme jídlo to znamená, že v rámci nového positioningu bude nejen dál utvářet český trh rozvozu jídla, ale také doufáme, že bude vést zákazníky k tomu, aby žili momentem,“ popsal Matějů.
Reklamní kampaň zahajuje v úterý 3. října na obrazovkách televizních skupin Prima a Nova. Spot připravila agentura Konektor, režíroval Jan Zajíček, zprodukoval Punkfilm.
Zdroj a více zde.
Pro zajímavost – maskot a logo německé firmy Delivery Hero, které Dámejídlo od roku 2015 patří.
Jak se vám změna líbí?