Font

reklama

Výběr jazyka

cs / en

 

Bahrain – další zajímavá destinační identita

Grafik Atsuko Watanabe prezentoval zajímavou případovou studii vzniku destinační značky pro Bahrajnské království (ostrovní arabský stát v jižní části Perského zálivu). Podívejte se na proměnlivou identitu, která vychází z vlajky státu a typických ornamentálních motivů…

Více najdete zde.


Komentáře k článku

25. 7. 2012 09:54 Font

Další značka Bahrainu pro srovnání zde:

http://www.fuilleratpartners.com/fuilleratPartners/Visit_Bahrain.html

25. 7. 2012 09:18 Dr. Zajíc

Další kaleidoskopickofraktální klišé... Už zase... Mimochodem byl jsem před lety nucen v Bahrainu stávit jeden den a to mi stačilo navždy. Bahrain je podle mě více ekonomickou než turistickou destinací a tak bych si jeho "značku" představoval zcela jinak. Osobně se mi líbí více styl blížší arabskému světu alá nápaditě pojaté logo závodního okruhu v Bahrainu http://www.bahraingp.com/SiteAssets/images/logo.png. Arabština má svou kresbou určitě větší potenciál než další bezpohlavní duhovky. Ale jako studie zajímavé :)

24. 7. 2012 10:35 Dino

Nemůžu si nevšimnout podobnosti s logem města Melbourne.

24. 7. 2012 10:24 Patrik

Tenhle universalni bordel mmůže být cokoliv...Od Barhainu po softwarovou firmu rychle levne kvalitne...




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.