Font

reklama

Výběr jazyka

cs / en

 

Animovaný polep taxíků

Zimní olympijské hry ve Vancouveru 2010 a olympijské hry v Londýně 2012 připomíná netradiční kampaň společnosti GE, která nedávno začala v Londýně. Na třech stovkách londýnských taxíků se vůbec poprvé objevily obrázky využívající lentikulární technologii.

Jde o dvě grafiky související s olympiádou - jedna znázorňuje olympijského běžce přes překážky, druhá cyklistu. Když taxík jede ulicí, speciální technologie tisku vyvolává dojem, že se běžec i cyklista hýbou. Londýnská kampaň, která je součástí marketingových aktivit GE souvisejících s olympijskými hrami, potrvá do února 2009.

Podobný efekt prostorového dojmu na principu lentikulárních fólií byl použitý a popsaný ve Fontu 92.

Další informace týkající se partnerství GE na OH najdete na: www.ge.com/uk/london2012legacy/press.


Komentáře k článku





Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.