Font

reklama

Výběr jazyka

cs / en

 

AnFas vydává knihu Brand Gap. Hutný a vtipný úvod do brandingu.

AnFas, studio grafického designu a komunikace, připravilo české vydání publikace Brand Gap autora Martyho Neumeiera (USA). Tímto počinem sleduje zvýšení povědomí o principech, na nichž značky fungují a tím i všeobecné zlepšení podmínek pro práci na brandingových projektech.

Proč by Brand Gap měl zajímat čtenáře Fontu?

Z toho samého důvodu, proč zaujal nás. V knížce se mimo vysvětlení, co značka je (a není) a proč funguje (nebo nefunguje), píše o pěti disciplínách budování značek. Text je koncentrovaný, vtipný a oproštěný od běžných marketingových plků. Velká část knížky pojednává o tom, jak nastavit spolupráci mezi designéry a kreativci na jedné straně a marketery a manažery na druhé. Kdo máte za sebou nějaký kreativní projekt (ať už tvorbu loga, obalu nebo reklamní kampaně), určitě potvrdíte, že takové projekty zhusta trpí neuspokojivou spoluprací, která vyústí ve výsledek, ze kterého nemá radost nikdo.
Takže: Pokud chcete znát názory brandingového guru na to, co by měl klient vědět, než zadá práci kreativcům, jak by se měly výsledky posuzovat a hodnotit, kdy věřit výzkumům a kdy ne či mnoho dalšího, přečtěte si knížku Martyho Neumeiera Brand Gap. Pokud se vám podaří tyto myšlenky sdílet s vašimi klienty, bude se vám pracovat lépe.

Tomáš Kostkan, šéf /AnFas/u, vydavatel českého vydání Brand Gap

 

O čem je knížka Brand Gap?

Autor Marty Neumeier říká: "Většina knih o brandingu obsahuje vyčerpávající (někdy doslova) seznam příkladů a studií, podporujících jejich teze, ale já se snažím o opak. Používám nejmenší nutné množství informací a komunikaci známou z firemních schůzí – ilustrace, diagramy a tabulky – a doufám, že tak budu schopen problematiku brandingu prezentovat jasně a jednoduše. Váš čas je drahý, takže mým cílem je knížka, kterou stihnete přečíst během kratšího letu letadlem. Mým dalším cílem je vybavit vás fungujícími principy, které vám vydrží po celou kariéru."

 

Ke stažení

Tisková zpráva k vydání publikace Brand Gap | AnFas_TZ 080626 k vydání publikace Brand Gap.doc (80 kB)


Komentáře k článku

29. 8. 2008 13:35 Font

Kniha je velkým přínosem na český trh, jelikož tituly s touto tématikou vycházejí převážně v originále. Jsme velice rádi, že Vám Brand Gap budeme moci v dohledné době nabídnout ve Font shopu. Vzkaz pro všechny: "Nesuďte, dokud jste ji nečetli."

28. 8. 2008 20:18 Pavel

PZ: Trefný komentář, který bohužel platí na mnoho přeložených knih, zvláště pak odborných. :-(

28. 8. 2008 19:33 PZ

No, jestli překládají v kontextu knihy slovo Discipline jako disciplína (vědní či sportovní). Marty totiž nepíše o 5 disciplínách, ale PĚTI PRAVIDLECH!.

To jsem na překlad zvědavý - hlavně na překlad klíčové věty z celé knihy: Brand is a gut’s feeling about product or service...
Abychom se nedočkali toho, že "brand je pocit střeva".

Ale v originále je ta kniha opravdu vynikající, obsahově i formálně výborně zpracovaná, vtipně napsaná - a právě proto jsem k překladu maximálně skeptický.

28. 8. 2008 16:04 Jiří Tvrdek

Jinak v AnFasu jsem byl cca před 2 lety na pohovoru a dost mě to tam vyděsilo. Napsal jsem pak článek Grafický design: Sny a realita (http://www.tvrdek.cz/weblog/webdesign/19/graficky-design-sny-a-realita/) – hádejte, která část je inspirovaná AnFasem.

Ale abych jim jen nekřivdil, mají v tom systém a makají naplno.

28. 8. 2008 15:59 Jiří Tvrdek

Na 790 Kč to tedy vypadá celkem tence... :/

28. 8. 2008 15:55 belka

Budete knihu prodávat ve Font Shopu?

28. 8. 2008 15:22 Martin Gross

pekný cover :)




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.





UGD logo na vysku-box