Třičtvrtě potřetí
Tomáš Zilvar, Filip Blažek a Lukáš Veverka diskutují o směřování současných médií a o tom, jakým způsobem tyto procesy ovlivní grafický design.
Komentáře k článku
30. 9. 2010 15:32 branomatis
Poznamka: Pri mnozstve 90s technooptimizmu v post-masmedialnej zurnalistike ostava pochybnost – dokazu izolovani jedinci zabezpecit "objektivitu" spravodajstva lepsie ako vydavatelske domy disponujuce mocou, reputaciou a pravnikmi pre sudne spory napriklad s politikmi? Aj za popularneho slovenskeho karikaturistu Shootyho vyhrali spor pravnici dennika sme.
Dalsie citanie;
http://andrewkeen.typepad.com/the_great_seduction
http://www.amazon.com/Cult-Amateur-Internet-Killing-Culture/dp/0385520808
30. 9. 2010 01:06 Cancer
Škoda, že se téma škola vs. grafika nepodařilo vtáhnout do diskuze víc než jen náznaky. Toto téma by si zasloužilo určitě názory minimálně těch, co studují. Jejich představy, nápady, možná směr. To by dopadlo hodně zajímavě.
Obecně je totiž problém najít ve školách někoho, kdo je schopen definovat, ano toto je dobrý webdesign, ano toto je dobré motion logo. Pokud je schopen hodnotit tak jakou to má váhu? Komplexně celej GD končí na ukázkách v papírové podobě, možná nějaké nůžky, vystřihovánky a spol.
Chápu, že škola má být základ, ale neměla by nudit. Celé to evokuje situaci, počítání na kuličkovém počítadle i přes to, že máme kalkulačky.