Studia a agentury chtějí Digital Asset Management nástroj
Správa značky už dávno neznamená jen uložit logo a brandmanuál. Studia a agentury dnes potřebují nástroj, který ohlídá jednotnost vizuální komunikace, zjednoduší pracovní postupy a zároveň srozumitelně vysvětlí, k čemu jednotlivé soubory slouží. BrandCloud v uplynulém roce prošel zásadní proměnou, jež právě tyto potřeby cíleně naplňuje.
Vývoj se v poslední době soustředil především na zrychlení a zefektivnění práce. Novinkou je také propojení s nástroji Canva a Figma, ve kterých dnes vzniká podstatná část vizuální komunikace. Další posun přináší BrandCloud Page, která dovolí vybrané části knihovny prezentovat formou jednoduché, vizuálně atraktivní webové stránky na vlastní doméně.
Na obzoru je celkový redesign uživatelského prostředí, který sjednotí navigaci a dá aplikaci modernější, přehlednější podobu a přibudou také nové funkce. BrandCloud se tak z původního úložiště vizuálů a nástroje pro řízení značky stává plnohodnotným Digital Asset Management (DAM) nástrojem.
Více info na BrandCloud.pro.
Podrobnosti najdete v článku ve Fontu 203.