Font

ostatní

Výběr jazyka

cs / en

 

Nový Font 129 se již tiskne!

Na co se můžete těšit v předprázdninovém čísle našeho časopisu? Kromě hlavního tématu, kterým je tentokrát CI oděvních značek, přineseme články a rozhovory ze světa grafického designu, fotografie nebo grafického software a věnujeme se tentokrát také papíru a obalům…

Úvodem vám nabídneme rozhovor s německým grafickým designérem Philippem Intraligim, který pracoval v Jižní Americe, Číně i USA pro velké společnosti jako Adidas, Li-Ning a mnohé další.

Práce pro Missy Elliot

 

Dále představíme poslední reklamní kampaně Agentury Kaspen, kreativní grafické studio Carton Clan, poreferujeme o konferenci Typo Berlin či soutěži Mladý obal 2013.

Jan Bartoš tentokrát zpovídá fotografa a majitele reklamního ateliéru Vladimíra Kivu Novotného, pak následuje malá ukázka prací špičkového módního fotografa Matúše Tótha.

Matúš Tóth pro Pietro Filipi

 

Filip Blažek připravil rozhovor s izraelským grafickým designérem a animátorem Yaronem Shinem (Jewboy Corporation), který nedávno přednášel i v Praze v rámci cyklu de.sign.

Ilustrace pro španělský časopis Devora Ran

 

Představíme další z oceněných knih v soutěži NČKR – monografii Zdeňka Zieglera For Eyes Only, v grafické úpravě Zuzany Lednické.

Tématem tohoto čísla je corporate oděvů, jehož součástí je i minirozhovor s Radkem Leskovjanem, který vytváří originální kresbičky pro svou oděvní značku UAX, nebo se studiem Palka, které zpracovávalo CI společnosti Le Premier.

 

  

A tradičně budeme hodnotit úroveň log v tomto oboru.

Mladá módní značka SegraSegra / kolekce DON'T WALK: RIDE! je určena pro cyklisty ve městě.

 

V technicky zaměřené části Fontu poreferujeme o novinkách v oblasti papírenství, představíme první velkoformátový displej s dsRGB barevnou přesností NEC SpectraView 552, přineseme reportáž z květnového veletrhu Reklama-Polygraf, představíme novinky ve společnosti Lemon design či systém časopisecké produkce v tiskárně Kavka Print.

V další části si můžete přečíst o koncepci cloudového řešení na platformě Xerox ConnectKey nebo o službě Adobe Creative Cloud. V pravidelné rubrice představíme další dvě publikace – Fully Booked: Ink on Paper a monografii Zdeňka Zieglera For Eyes Only. Michal Wein ve svém tradičním příspěvku tentokrát rozebírá fíkový list ve znacích a logotypech.

Rubrika Krok za krokem je zaměřena na sponzoring televizního pořadu, tento konkrétně připravila společnost Cocoon Group pro výrobce limonád Koli.

Font uzavírá rubrika ve zkratce, kde naleznete přehledně mnohé aktuální zajímavosti z našeho oboru.

Těšíme se zde na vaše komentáře, až si nový Font pořádně prostudujete. :-)  Do schránek by vám měl dorazit asi za týden.


Komentáře k článku





Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.