Motion Media zaplatí 20 000 Kč za hlavu
Doporučte PHP vývojáře nebo grafika firmě Motion Media a získejte odměnu 20 000 Kč (když přečká zkušební dobu). Více na doslova "headhunterském" plakátku v článku... :-)
Komentáře k článku
20. 7. 2011 13:35 MK
Jinak ke skupině pohoršených lidí, kteří jsou na větvi z těch hektolitrů krve na obrázku.... vy jste přesně ta skupina, která by nejraději prosadila cenzuru kampaní Nemyslíš zaplatíš i po dvaadvacáté hodině co?
5. 7. 2011 16:45 Jakub Gerhardt
Upnlne sandartny posup, s tym ze je akrat nadstandartne prevedeny. Ocividne tym ktorym sa nepaci, niesu cielova skupina a ani sa na tu pracu tym padom nehodia. =)
27. 6. 2011 13:21 davidkotulan
27. 6. 2011 11:11 Kaca Svobodova
22. 6. 2011 23:52 davidkotulan
Příkladem třeba takový IBM, všichni ajťáci by tam chtěli dělat, protože má sakra image, profi přístup a možnosti rozvoje zaměstnance o jakých se nikomu jinde ani nezdá. Dokážete si představit takovou jejich kampaň a dopad :-D
Hezké náboráčky zahraničních agentur jsou občas k vidění na www.coroflot.com
22. 6. 2011 12:32 Petr Vytiska
No docela jsem se pobavil nad komenty. Kolik vam lidi proboha je, ze hodnotite cakance krve nebo ulitlou perspektivu? Ja myslim, ze je na prvni pohled naprosto zrejme, ze se jedna o montaz. Nikdo asi neceka opak. A z toho duvodu mi nejake lpeni na realistickych detailech nejak unika...
Krom toho, plakat asi neni cileny primo na grafiky ne? Mam zato, ze zacileni je prave na ostatni lidi, aby sikovneho grafika doporucili..
Proste neni to zadna revoluce, ale funkcni to bude. A to je vlastne to nejdulezitejsi.
21. 6. 2011 22:33 JFK
21. 6. 2011 20:35 Aleš Exler
21. 6. 2011 15:05 stope
@ Vojta Lunga - nemyslím si, že tahle diskuze má smysl, jako zpětná vazba. Klidně to může být pitomý flame anonymních trollů, nebo cílený konkurenční boj. Většina "diskutérů" můžou být zaměstnanci konkurence. Takhle to chodí v 99,9% diskuzí na netu....
@ Dan Muller - určitě vtipný nápad a s dokonalostí technického zpracování bych si hlavu nedělal (ať už je kritika oprávněná, nebo ne), přece jen kampaň cíluje na BFU a ne na potenciální budoucí zaměstnance. Kdybych byl z Prahy, přihlásil bych se hned, ale vypadá to, že freelancery neberete xD
21. 6. 2011 13:06 Aleš Exler
21. 6. 2011 12:17 Vojta Lunga
na Vašem místě bych reakce čtenářů vnímal spíše jako cennou zpětnou vazbu. Je pravděpodobné, že tito čtenáři spadají do Vaší cílové skupiny. Proto bych se spíše ptal: Proč jsou jejich reakce negativní? Je to zanedbatelná minoritní skupina, nebo reflektují pocity větší části oslovených? Co je vede k takové interpretaci našeho sdělení? Vizuál-obsah? Vizuál-forma? Texty-obsah? Texty-forma? Možná by stačilo jen pár úprav a Vaše sdělení by mnohem více odpovídalo tomu, co vlastně chcete říct.
Vaše věta "A pokud by snad forma inzeratu nekoho odpuzovala nebo mu nesedela, tak to jednoduse neni typ ktery by k nam zapadl." vychází z nevyřčeného předpokladu, že inzerát je navržen a distribuovanán zcela správně, jenomže právě v tom se můžete (ale nemusíte) mýlit. Podle mého je vždy lepší možnost chyby připustit, protože kritický pohled na vlastní práci je to, co nás posouvá kupředu.
21. 6. 2011 11:39 Dan Muller (Motion Media)
21. 6. 2011 10:49 Meela
Protože sorry, tohle je trapnej nápad se špatným zpracováním. Chcete-li nadprůměrné lidi, měli byste je i nadprůměrně oslovit :-)
O motivaci neřeknu ani popel, s tím s vámi naprosto souhlasím - dneska někoho sehnat je umění a pokud ze 60ti lidí vylezou 4 skvělí a nabušení nápady, tak je to úspěch...
Od Digi agentury bych čekal víc, než jen parodii na print... vaše práce jsou super, o tom žádná, ale tenhle vizuál je fakt úlet a vrací vás někam trošku jinam...
21. 6. 2011 10:28 Michal Lauko
Inak pekny vizual...aj ked perspektiva uletela viac nez dost. Dan sa fotky z fotobank...pre taketo ucely by som si zaklad radsej nafotil sam:)
21. 6. 2011 09:19 Dan Muller (Motion Media)
Realita je takova, ze vam na klasicke inzeraty na serverech o grafice odpovi treba 60 lidi, z nich ma smysl se na zaklade kvality referenci osobne potkat max. s 5ti, 4 z nich vam reknou ze delaji jen freelance a do firmy nikdy nepujdou a ten posledni na pohovoru zjisti, ze vlastne pracovat vubec nechce.
Dnes dobreho cloveka najdete asi jen na doporuceni nebo pres nejakou znamost a my jsme se rozhodli zvysit nase sance tim, ze dobre doporuceni odmenime. A to samozrejme az ve chvili, kdy bude jasne, ze u nas dany clovek zustane na delsi dobu a po par tydnech nam nezdrhne nekam jinam.
A pokud by snad forma inzeratu nekoho odpuzovala nebo mu nesedela, tak to jednoduse neni typ ktery by k nam zapadl. Je dobre, kdyz nam uz inzerat udela prvni filtr.
Dan
20. 6. 2011 15:31 stope
20. 6. 2011 15:29 Vojta Lunga
20. 6. 2011 15:27 petr
Je běžné, že firmy platí za doporučení kvalitních pracovníků. Nebo myslíte, že pracovní agentury jsou neziskové organizace?