Font

ostatní

Výběr jazyka

cs / en

 

Motion Media zaplatí 20 000 Kč za hlavu

Doporučte PHP vývojáře nebo grafika firmě Motion Media a získejte odměnu 20 000 Kč (když přečká zkušební dobu). Více na doslova "headhunterském" plakátku v článku... :-)


Komentáře k článku

20. 7. 2011 13:35 MK

No tak "páni komentátoři" to tady zase rozjíždí. Já jako mladý člověk, ať už jsem grafik, programátor nebo kdo ví co.. hledám kolektiv lidí kteří mají nápady, svou prací se umí bavit a hlavně dělají něco co plní účel. Když vidím tenhle "náborový plakát", tak první co mě napadne je, že se toho v MM určitě nebojí a snaží se prosadit i něco víc než jen supermeganejlepší font na nejvícnejlepší barevné ploše vhodné pro cílovou skupinu lidí (tady na fontu dost často obdivujete takové minimalistické jednoduchosti, kterých je po světě tuny a tuny). Chápu, každý má svůj názor na věc..a né každý chce jít do firmy, kde si bude se všema prvních deset let vykat.

Jinak ke skupině pohoršených lidí, kteří jsou na větvi z těch hektolitrů krve na obrázku.... vy jste přesně ta skupina, která by nejraději prosadila cenzuru kampaní Nemyslíš zaplatíš i po dvaadvacáté hodině co?

5. 7. 2011 16:45 Jakub Gerhardt

V globalnych firmach to takto bezne funguje. Ked interny zamestnanec niekoho doporuci, preco by zato nemal byt odmeneny?

Upnlne sandartny posup, s tym ze je akrat nadstandartne prevedeny. Ocividne tym ktorym sa nepaci, niesu cielova skupina a ani sa na tu pracu tym padom nehodia. =)

27. 6. 2011 13:21 davidkotulan

Já osobně bych nelhal a řekl svůj názor. Jakákoliv tvůrčí osoba by neměla být ovcí :-)

27. 6. 2011 11:11 Kaca Svobodova

Uz par let neziju v CR a o to vic nyni vidim "ceskou povahu" to co me vzdycky vydesi jsou ty negativni reakce na COKOLI!!!! At se vam napad a zpracovani libi nebo nelibi, proc svuj nazor nevyjadrujete trochu na urovni, vsadim se, ze je to jen a jen anonymitou internetu, ze pokud byste prave vy byli na onom pohovu o misto a oni by se vas tam zeptali na vas nazor na jejich inzerat mozna by dokonce vetsina z vas zalhala, ze je docela OK. Vsechny diskuze tady konci trapnym "handrkovanim" o tom kdo co rekl, co si kdo mysli atd.. nakonec se zde vlastne ani nemluvi o samotne "praci", grafice... je to fakt skoda a o to vetsi ze se tady urcite nebavi komunisticka generace nadavacu, ale mladych "KREATIVNICH" lidi! :((((

22. 6. 2011 23:52 davidkotulan

no chápu to jako guirella marketing v ostrém slova smyslu, ale tohle je docela už nechutné. Rozkecá se to určitě hodně, ale to je asi tak vše. Jako reklama pro firmu dobrý (podvědomý), jako nábor na zaměstnance nikoliv. Chápu že jste pyšný nad tou prací na dobrý vtip, ale fakt je to zvrácený. Dobrého zaměstnance přiláká dobrý image firmy, klientela a přístup. Tohle je spíš pokus jak násilně zatlačit na pilu.
Příkladem třeba takový IBM, všichni ajťáci by tam chtěli dělat, protože má sakra image, profi přístup a možnosti rozvoje zaměstnance o jakých se nikomu jinde ani nezdá. Dokážete si představit takovou jejich kampaň a dopad :-D
Hezké náboráčky zahraničních agentur jsou občas k vidění na www.coroflot.com

22. 6. 2011 12:32 Petr Vytiska

:D
No docela jsem se pobavil nad komenty. Kolik vam lidi proboha je, ze hodnotite cakance krve nebo ulitlou perspektivu? Ja myslim, ze je na prvni pohled naprosto zrejme, ze se jedna o montaz. Nikdo asi neceka opak. A z toho duvodu mi nejake lpeni na realistickych detailech nejak unika...
Krom toho, plakat asi neni cileny primo na grafiky ne? Mam zato, ze zacileni je prave na ostatni lidi, aby sikovneho grafika doporucili..

Proste neni to zadna revoluce, ale funkcni to bude. A to je vlastne to nejdulezitejsi.

21. 6. 2011 22:33 JFK

A dáte mi těch 20 litrů, i když doporučím sám sebe? Nebo mě musí doporučit stará, aby to platilo? :-) Jo a potřebuju zálohu v hotovosti tak po 14 dnech a nějakej pokoj, kde bych složil hlavu, jinak mi ani nepište :-)) A nemusí si tam u vás zaměstnanci tleskat nebo dělat nějaký další úchylárny?

21. 6. 2011 20:35 Aleš Exler

to ses docela netrefil ale až zas budeš chtít sršet vtipem tak se podepiš hrdino...

21. 6. 2011 15:05 stope

@ Aleš Exler - tys taky musel hulit pěkně silnej model než jsi vypotil ten odstavec, že?

@ Vojta Lunga - nemyslím si, že tahle diskuze má smysl, jako zpětná vazba. Klidně to může být pitomý flame anonymních trollů, nebo cílený konkurenční boj. Většina "diskutérů" můžou být zaměstnanci konkurence. Takhle to chodí v 99,9% diskuzí na netu....

@ Dan Muller - určitě vtipný nápad a s dokonalostí technického zpracování bych si hlavu nedělal (ať už je kritika oprávněná, nebo ne), přece jen kampaň cíluje na BFU a ne na potenciální budoucí zaměstnance. Kdybych byl z Prahy, přihlásil bych se hned, ale vypadá to, že freelancery neberete xD

21. 6. 2011 13:06 Aleš Exler

No pěknej nesmysl:-) jídlo většinou připravuje kuchař a ne pingl takže nevim proč má cákance krve na tom příručníku.... a podle toho sloganu to bude ve firmě samej mistr světa :-D Bože že tady u nás existuje vulgarita a agresivita bez jediného náznaku vtipu a inteligence. Všechny reklamy mi tu přijdou tak prvoplánový.....ale asi jen muj pocit

21. 6. 2011 12:17 Vojta Lunga

Pane Mullere,
na Vašem místě bych reakce čtenářů vnímal spíše jako cennou zpětnou vazbu. Je pravděpodobné, že tito čtenáři spadají do Vaší cílové skupiny. Proto bych se spíše ptal: Proč jsou jejich reakce negativní? Je to zanedbatelná minoritní skupina, nebo reflektují pocity větší části oslovených? Co je vede k takové interpretaci našeho sdělení? Vizuál-obsah? Vizuál-forma? Texty-obsah? Texty-forma? Možná by stačilo jen pár úprav a Vaše sdělení by mnohem více odpovídalo tomu, co vlastně chcete říct.

Vaše věta "A pokud by snad forma inzeratu nekoho odpuzovala nebo mu nesedela, tak to jednoduse neni typ ktery by k nam zapadl." vychází z nevyřčeného předpokladu, že inzerát je navržen a distribuovanán zcela správně, jenomže právě v tom se můžete (ale nemusíte) mýlit. Podle mého je vždy lepší možnost chyby připustit, protože kritický pohled na vlastní práci je to, co nás posouvá kupředu.

21. 6. 2011 11:39 Dan Muller (Motion Media)

@Meela - No asi nejste nase cilovka, evidentne se spolu neshodneme co je fajn a co prumerne a trapne. Muzu se ale pochlubit, ze nase akce zatim plni svuj ucel, coz je to hlavni.

21. 6. 2011 10:49 Meela

Dobrý den, Dane, pokud chcete říci, že vizuálem filtrujete lidi, kteří se k vám přihlásí, tak přemýšlím nad tím, jaké lidi chcete... Průměrné? S trapnými nápady?

Protože sorry, tohle je trapnej nápad se špatným zpracováním. Chcete-li nadprůměrné lidi, měli byste je i nadprůměrně oslovit :-)

O motivaci neřeknu ani popel, s tím s vámi naprosto souhlasím - dneska někoho sehnat je umění a pokud ze 60ti lidí vylezou 4 skvělí a nabušení nápady, tak je to úspěch...

Od Digi agentury bych čekal víc, než jen parodii na print... vaše práce jsou super, o tom žádná, ale tenhle vizuál je fakt úlet a vrací vás někam trošku jinam...

21. 6. 2011 10:28 Michal Lauko

Nechapem nad cim sa vsetcia pohorsujete...:) Je to uplne normalne ze firma plati za osvedcene doporucenie, pracoval som takto v Ogilvy a tam to tiez tak chodilo. Dan ma uplnu pravdu, dnes je velmi tazke zohnat kvalitnych ludi, mozno sa vela ludi tak prezenteju ale potom pride na pohovor a su uplne mimo. Ta odmena nie je vyhadzovanie penazi do povetria, je to investicia ale to tu vela ludi nepochopilo. Ja som tiez v pozicii kedy hladam schopneho grafika, velmi schopneho, take moje dvojca:) A najst takeho je naozaj tazke, aj ked som ochotny zaplatit hodinovy nadstandard ktory tu v republike nedostane skoro nik, ale preco? Lebo chcem investovat do kvalitnych ludi a nespoliehat sa na kvazi grafikov, diskgrafikov a podobne. A to iste robi aj Motion Media...takze take tie kecy o vyrazeni po 3och mesiacoch a podobne, nezmysel. Pokial na to clovek nema tak papalala...a ak je dobry, zvysia mu plat a nechaju si ho. Co sa vam zda na tom divne? Mne absolutne nic.

Inak pekny vizual...aj ked perspektiva uletela viac nez dost. Dan sa fotky z fotobank...pre taketo ucely by som si zaklad radsej nafotil sam:)

21. 6. 2011 09:19 Dan Muller (Motion Media)

Zdravim diskutery ragujici na nas naborovy vizual. Dobre se bavim nad tim, ze by nas zamer byl zdimat behem 3 mesicu z nekoho kreativitu a pak ho vyrazit. Clovek s takovym nazorem evidentne v poslednim roce nehledal sikovneho a spolehliveho cloveka do firmy. Takoveho si budete drzet co to pujde.
Realita je takova, ze vam na klasicke inzeraty na serverech o grafice odpovi treba 60 lidi, z nich ma smysl se na zaklade kvality referenci osobne potkat max. s 5ti, 4 z nich vam reknou ze delaji jen freelance a do firmy nikdy nepujdou a ten posledni na pohovoru zjisti, ze vlastne pracovat vubec nechce.
Dnes dobreho cloveka najdete asi jen na doporuceni nebo pres nejakou znamost a my jsme se rozhodli zvysit nase sance tim, ze dobre doporuceni odmenime. A to samozrejme az ve chvili, kdy bude jasne, ze u nas dany clovek zustane na delsi dobu a po par tydnech nam nezdrhne nekam jinam.
A pokud by snad forma inzeratu nekoho odpuzovala nebo mu nesedela, tak to jednoduse neni typ ktery by k nam zapadl. Je dobre, kdyz nam uz inzerat udela prvni filtr.
Dan

20. 6. 2011 15:31 stope

ježiš tady všichni dneska hulili nebo co??? Co to je za jebnuté reakce pod tím článkem? jediný rozumný jsou snad Galajda a Meela...

20. 6. 2011 15:29 Vojta Lunga

Nepracovala ta firma třeba pro pana Mrázka nebo Kočku? Odněkud ten komunikační styl mít musí...

20. 6. 2011 15:27 petr

Tomáš Galajda>
Je běžné, že firmy platí za doporučení kvalitních pracovníků. Nebo myslíte, že pracovní agentury jsou neziskové organizace?

20. 6. 2011 14:48 Peter Bucko

na tom plagate bude asi posledny grafik alebo PHP-ckar, preto hladaju noveho :D

20. 6. 2011 13:18 Lukas

PO zkušební době vyhoděj, sotva dostaneš prachy a vysajou tě o kreativitu

20. 6. 2011 13:15 Tomáš Galajda

neviem, ale tak to je na tom až tak ta firma zle, že musí platiť zato aby tak vôbec niekto šiel pracovať? Nápad je to pekný (s tou finančnou odmenou), ale aké sú záruky...jednoducho mi vŕta v hlave prečo musia za zamestnanca platiť....skrátka to nie je štandardný postup...a v dnešnej dobe....kto čo dá niekomu zadarmo? Je to na zamyslenie...

20. 6. 2011 12:31 Fery

Vizual pěknej, ale perspektiva nesedí. Tak že s perspektivou to ve firmě nebude asi taky žádná sláva;)

20. 6. 2011 12:18 pažout

když si pomyslím že budu makat necelé tři měsíce třeba za minimální mzdu, poté mě vylijou a to klidně bez udání důvodů, a nikdo žádných dvacet neuvidí... výzva sama o sobě říká, nebude to žádná pr*el :)

20. 6. 2011 12:00 Meela

Nechutně nechutnej vizuál :-)

20. 6. 2011 11:09 Richard

Mam pocit, ze skusobnu dobu neprezije nikto :)




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.