Font 204 se již tiskne!

Na co se můžete těšit v posledním letošním číslu našeho časopisu? Kromě hlavního tématu, kterým je tentokrát CI výrobců soli, koření a dalších dochucovadel, jsou to články a rozhovory ze světa grafického designu, fotografie, ilustrace či webdesignu a věnujeme se mimo jiné také fototechnice…
Úvodem vás čeká rozsáhlý rozhovor s ilustrátorem a grafikem Tomášem SMOTem Svobodou, který pracoval mj. pro České Spotify, City Prague Tourism, město Brno či akci Brněnské Vánoce a dělá také zajímavé autorské knihy.
Dále představíme pardubickou agenturu Identity a jejich práci, např. pro hokejový klub Dynamo Pardubice, město Holice či Říčany, společnost Zenit a další.
Budeme se věnovat také současnému fungování a nové vizuální identitě známého studia drawETC.
Představíme práci studia Oficina pro Pražské jaro na sezonu 2026–2028 či studia Idiom pro městskou část Praha-Kolovraty a zaměříme se i na nové písmové rodiny Only Yours, Softly Yours od písmolijny Rosetta Type.
Hlavním tématem čísla je vizuální styl firem vyrábějících dochucovací ingredience, jmenovitě se věnujeme například firmě Vitana, Knorr, Podravka aj. Tradičně se hodnotí také úroveň log (znaků) v tomto oboru.
V technicky zaměřené části se zabýváme trhem s fototechnikou, přineseme reportáž z listopadového již 4. ročníku konference pro grafické designéry Brno Bold. Společnost Europapier představuje nové vzorníky grafických materiáů, Mondi zase svého inspirativního průvodce pro tiskové projekty na papírech Pergraphica.
Věnujeme se také možnostem pokročilého prototypovacího řešení Figma. A Michal Wein se ve svém pravidelném příspěvku tentokrát zabývá solí ve znacích, značkách a logotypech.
Časopis uzavírá rubrika ve zkratce, kde naleznete přehledně mnohé aktuální zajímavosti z našeho oboru.













